6 september 2025, 12:28:30

gele fallow?

Gestart door Anita1, 4 maart 2005, 12:16:57

« vorige - volgende »

Anita1

hallo,ik kan aan een hele mooie gele fallow komen.uit belgie.weet iemand of dit dan ook echt fallows zijn? is helemaal geel,en een bruinige vleug.geel oranje wangen.staartpennen en vleugelpennen zijn lichtbruin.en heeft meerdere lichtbruine vlekjes op haar stuit.heeft oranje wangen.kost me 75 euro.wie denkt mee? knuff anita ;D

Anita1

::) kom op?? weet niemand iets van een gele fallow??gr anita

antoine

hoi,
een gele fallow?
nog nooit van gehoord!!
als het bestaat moet het wel mooi zijn volgens mij!
ik heb alleen gewone fallows dus ik zou het niet weten!
groeten antoine

Riny

Hoy Anita
Heb je er geen foto van ,ik wordt wel nieuwsgierig hoe zo'n beestje eruit ziet?
Groetjes Riny :D :D :D

Anita1

;D peter?? heb jij niet toevallig een foto evn een gele fallow? knuff anita ;D ;D ;D

Anita1

;D ;D ;D hier is de gele fallow.ik hoor zometeen of hij van mij is.knufff mooi he? anita ;D

dank je wel peter en lique voor de foto ff.

Riny

Hoy Anita
Ik vind hem prachtig!!!
Ik hoop voor jou dat jij de trotste eigenaar wordt.
Veel succes Riny :D :D :D

Anita1

;D ;D ;D thnx thnx riny hahahaah ik wacht op de mail.laat je zo horen !! kusssssssss anita

Anita1

:'( :'( :'( was verkocht vanmorgen.slik..
nu heeft hij zelf de broedhokken opengegooit,en zijn fallows,vlogen erop af!! dus mss een jonkie over een paar weken.verder blijven we samen goed kijken.kussss anita

Riny

Hoy Anita
Wat jammer voor je!!
Volgende keer meer succes gewenst!!!
Groetjes Riny :D :D :D

Peter

Jammer dat de fallow al verkocht was, er is de laatste tijd echt ee ngrote vraag naar fallow we krijgen ook veel mailtjes van mensen die fallow willen kopen.

Groetjes,
Peter

Anita1

;D ;D ;D ik heb een koppel fallows gekocht in zwolle bij v/d meulen.
die kan ik van de week ophalen.
is een lutino fallow pop en een cinamon fallow man.dus ikke weer blij knufff anita

Peter

Hoi Anita,

Netjes, wij zijn al langere tijd op zoek en jij vindt ze in Zwolle :) Wil je eens vragen of hij er nog meer heeft zitten?

Groetjes,
Peter

Anita1

;D ik ga morgen voor je bellen peter.knuff anita en dan hoor je het morgen van me.

Anita1

;D hij vraagt trouwens maar 35 euro peter voor een fallow.niet duur dus.knuff ;D