6 mei 2025, 13:56:06

Valkje erbij..

Gestart door Nans, 24 februari 2005, 21:56:58

« vorige - volgende »

Nans

hoi hoi ben ik weer eens.ik had al een valkje piwi is inmiddels 18 weken nu ..en vind het zo een geweldig beest dat ik besloten heb er nog 1 bij te nemen.. piwi is wildkleur.. en het popje..missy genaamd ( de nieuwe dus) 12 weken nu, is knalletjes geel..ze zit even in een apparte kooi.. die ik meteen nieuw gekocht heb, want de andere vond ik toch wat te klein voor twee..ze roepen elkaar ..dus worden vast een heel leuk koppel..na dat was het wel weer van deze kant...groetjes en fotoos volgen heel snel.. toedelsssss :) van ons.

Paul

Hoi Nans,

Wat leuk dat je er een tweede bij genomen hebt :-)
Dat zal Piwi zeker erg leuk gaan vinden.
Het is natuurlijk altijd beter voor ze om met een soortgenootje samen te zitten.
Ik ben benieuwd naar de foto's van je twee kanjers.

Groetjes, Paul

ep

25 februari 2005, 11:44:21 #2 Last Edit: 25 februari 2005, 12:46:31 by Paul
gefeliciteerd met je nieuwe valkje

bobbie

Hallo Nans,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Gezellig hoor.
Ik hpoop dat je snel foto's hebt.
Geniet er maar van. Veel plezier met je gevleugelde vrienden.

Groetjes, Nel :)

Nans

ja en toen waren het er ineens drie...sjee tis verslavend, ik heb er nu nog 1 van 7 mnd bij.Valko genaamd , die ze vriendin was overleden, nah kom maar gezelie bij Piwi en Missy wonen. het is een scheet van een vogel heel vrolijk en heel sociaal. nu dan toch mettertijd een popje erbij om twee koppels te vormen , eerst maar is kijken hoe dit gaat.. en dan aan de voliere en nummertje 4 erbij..doeggieeeee groetjes van ons.

Paul

Hoi Nans,

Zo te horen heb je het ook al aardig te pakken he met valkjes verzamelen  :D
Zo gaat het met velen van ons het zijn ook zelke geweldige vogels :-)
Ik ben benieuwd wanneer we over de vierde gaan lezen  ;D

Groetjes, Paul

Nans

Ja ja en nu zijn het er vier ik heb er een gepareld popje bij van 9 mnd. dus twee koppels nu.. nu nog een goeie voliere en dan benk helemaal blij.. fotoos volgen. groetjes...

Riny

Hoy Nans
Dat gaat vlug bij jou zeg!!
Als ik jou was zou ik de voliere maar groot genoeg maken ,want als jij zo doorgaat is ze snel te klein.
Groetjes Riny :D :D :D