5 mei 2025, 23:43:56

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Rianne

Ik geef het eerlijk toe ....ik ben best een beetje jaloers op je ;D ;D ;D.
Het is zo'n aandoenlijk gezicht! ;D.
Helaas ,Zazou en Nala wipwappen alleen maar ,van kroelen is geen spraken :-\.

Groet van Ankie

Rianne

He Ankie, wat is Zazou dan toch een botterik! Wat is er mis met een beetje tederheid? :)

carco

Hoi

Leuk dat kroelen hè?
Kan je niet genoeg naar kijken, bij mij hoor je Charlie ook altijd ''kreunen''.
En die foto's met die kat! Ongelooflijk!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Hier nog even een kleine update: er wordt wat afgekroeld hier, vooral 's avonds. Beetje vreemd, het gebeurd alleen als Tiara in de voerbak zit. :o
Tinco is alleen een beetje afstandelijk geworden, als ik m wil pakken dan weet ie niet hoe gauw hij weg moet wezen. Puber gedrag... *zucht*

Christine

zou dat niet een beetje komen door tiara dat tinco nu meer bij haar wilt zijn en minder bij jou ???

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Dat zou kunnen, het maakt Tiara niet zoveel uit. Die springt zo op m'n hand als ik die de kooi in steek.
Even getest of ze al een echt koppel zijn, was met Tiara naar beneden gelopen. Maar Tinco gaf geen kik. Dus nog even afwachten.

Petra en Cheeky

Nou gaat goed bij jou Rianne! Het zijn al net zulke knuffelkonten als die van ons!  ;D Maar ja, Ankie, niet jaloers zijn, want die van ons knuffelen alleen en wipwappen weer niet, ach... zo lang ze het maar naar hun zin hebben, toch?!

Rianne

Mag ik jullie voorstellen aan Ayko?
Ayko is het cinnamon valkje van Marlies, wat iets met z'n vleugel heeft waardoor hij niet kan vliegen.

Hij (waarschijnlijk een hij, en dan is hij split voor geelwang!) is nog wat bang als je m wilt pakken, maar na 15 minuten oefenen kon hij al opstappen. En nu al gek op kroelen, dan maakt ie lieve geluidjes. naar Tinco en Tiara hapt hij nog wat. Maar het is echt een lieverd en ik ben er erg blij mee! :)
Misschien volgende week naar de dierenarts hier voor een second opinion over z'n vleugel.

Lin

He

Ach nu al zo lief? Ik geef Kaiyo nog even rust want toen ik hem erin zette heeft hij behoorlijk gebeten. Geen idee dat valkjes zo hard konden  bijten!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

wooow nu al een derde valkje?? rianne je vliegt er in zeker?? :D maar goed hij is heel mooi

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ja geheel onverwachts... Marlies Linda en ik zaten Gerda om te praten maar die kon hem echt niet hebben thuis dus ik waagde een poging en belde mijn vriend. En die vond het goed! :)

Petra en Cheeky

Hey, stiekemerd!  ;D

Was dit een spontane beslissing toen je bij Marlies was, of had je al plannen in deze richting?

Gefeliciteerd met Ayko! Waar komt de naam vandaan trouwens? En wat betekent het? 't is wel een lieverd hoor, met mooie grote heldere ogen! Smelt...  :P

Groetjes,
Petra

bobbie

Hoi Rianne,

Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. En een leuke naam, Ayko. Te gek joh. Ik ben blij dat ik hem nu kan gaan volgen, het kneusje  ;).

Lief dat ie bij je mag wonen. Heel veel plezier met hem.

Groetjes, Nel :)

Rianne

Citaat van: Lin op 27 augustus 2005, 20:21:55
He

Ach nu al zo lief? Ik geef Kaiyo nog even rust want toen ik hem erin zette heeft hij behoorlijk gebeten. Geen idee dat valkjes zo hard konden bijten!

Groeten, Lin

Ayko bijt ook nog wel hoor, maar gelukkig niet hard. Hij zit nu te snaveltje kraken. :)
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 27 augustus 2005, 20:32:25
Hey, stiekemerd! ;D

Was dit een spontane beslissing toen je bij Marlies was, of had je al plannen in deze richting?

Gefeliciteerd met Ayko! Waar komt de naam vandaan trouwens? En wat betekent het? 't is wel een lieverd hoor, met mooie grote heldere ogen! Smelt... :P

Groetjes,
Petra

Gerda had een paar namen in Linda's dagboek gezet voor haar valkjes en daar stond Ayko (of Aiko) ook tussen, het is geloof ik Japans voor 'tweede man'. Volgens de pendel is het een man dus dat is heel toepasselijk. Ik zag Ayko al in Marlies haar dagboek, ze schreef erover en toen zei ik al dat ik me in moest houden om hem niet mee te nemen... Maar toch heb ik het gedaan!
Citaat van: bobbie op 27 augustus 2005, 20:33:35
Hoi Rianne,

Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. En een leuke naam, Ayko. Te gek joh. Ik ben blij dat ik hem nu kan gaan volgen, het kneusje ;).

Lief dat ie bij je mag wonen. Heel veel plezier met hem.

Groetjes, Nel :)

Hoi Nel,
we zaten al aan jou te denken. Dat we Ayko in zouden pakken en langs brengen! ;)

Ankie

Hoi Rianne

Wat leuk zeg....,gaat snel bij jou!
Heerlijk zo'n spontane reactie en wat lief dat je vriend er geen probleem mee heeft  ;D ;D.
Ben benieuwd wat de DA zegt.
Het is in ieder geval een scheeltje!

Groet van Ankie