19 juli 2025, 21:16:12

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Rianne,

Kan ik al feliciteren? Het is inderdaad een schitterende pop. Nu kan je onderaan je tekst weer veranderen: er komt een leuk popje  voor Tinco.

Nu krijg je de sport weer om een naam te verzinnen.

Ik blijf het volgen. Ik weet eigenlijk niet zeker of het inderdaad gelukt is haar te reserveren bij Mandy. Misschien ben ik te voorbarig.

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Wat een lief popje zeg! Leuk duo zo samen! Wat dacht je van Tinco en Tinka?  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Rianne

Nog 2 foto's van Tinco's nieuwe partner:

Het staartje staat wat naar beneden omdat ze nog niet zo gewend is om op handen te zitten dus dat zit wel goed. :)

Nu alleen nog een naam...

Tinka? Op zich leuk bedacht maar ik wil weer eens iets aparts... ;)

Rianne

Voor de Tinco fans:

Niet op de staart letten aub!

Tinco's favo houding:

Lief hoofdje:

Petra en Cheeky

WOW, mooie Tinco-foto's weer (hij blijft toch mooi wit hoor!)  en zijn popje staat er ook prachtig op! Ben benieuwd wat voor'n aparte naam je weet te verzinnen voor Tinco's  vriendinnetje....

Groetjes,
Petra

bobbie

Hoi hoi,

Wat een schitterende foto's weer van Tinco  :-*. Hij slooft zich natuurlijk uit met poseren voor zijn nieuwe vriendinnetje alvast  ;).

Mooi dametje hoor voor Tinco.

Succes bij het naam-verzinnen.

groetjes, Nel :)

Agnes

Hoi Rian!

Gefeliciteerd met de (bijna) nieuwe aanwinst!
Wat een beauty!
Ik vind Parel wel een leuke naam: Parel en Tinco ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Hey Agnes,

bij Tinco z'n naam heeft het ook erg lang geduurd voor ik iets gevonden had dus dat zal nu ook wel zo zijn. Ik ben iig hard op zoek op sites met namen+betekenis. ;)

jacksmama

Hoi Rianne...wat een plaatje is Tinco geworden zeg...en dat vriendinnetje van hem..........prachtig gewoon.......

Een naam..tjee..lijkt me ene lastige opgave..ik heb zo niks voor je..

Suc6 ermee...

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Roosje

Tsja Tinco is inderdaad ook wel een aparte naam, leuk bedacht, je vindt vast nog wel wat leuks voor zijn vriendinnetje. Ik hoop dat het klikt als ze er is!

Kirsten

Hoi Rianne,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst voor Tinco,. een prachtvalkje zeg :-* Heerlijk dat je iets naar je zin gevonden hebt en straks lekker genieten,.
Al een ideetje wanneer je haar zou kunnen halen?

Groetjes
Kirsten

Ps ik kwam pas de naam Shana tegen,. betekend 'prachtig'
(Als ik me niet vergis),. Succes met zoeken.

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

zazoe

Hee Rianne,

Ze is prachtig! :)
En die naam komt er wel, je moet gewoon even wat inspiratie zien te krijgen!

Tinco mag wel blij zijn dat hij zo'n mooi vriendinnetje krijgt,
ik hou wel van bont gepareld! ;)

Liefs, Sanne.

Christine

wat heb jij een prachtige pop gevonden voor Tinco echt mooi is ze.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

♪ Marlies

Mooi meisje voor Tinco. Heb je gelijk wat kleur in de kooi.
Bont gepareld is toch wel een van m'n favoriete mutaties. Ze zijn bij ons ook altijd als eerste weg. Misschien omdat je ze in winkels niet tegen komt en de mensen dan denken dat ze iets aparts hebben.

Gerda

Hoi Rianne,

Wat leuk dat er een vriendinnetje voor Tinco gevonden is. En zo'n prachtig meisje!!!!
Ze ziet er inderdaad kleurig uit, net een bloemetje. Daarom schoot de naam Tiara (Latijn) me te binnen.

Ik ben benieuwd wat Tinco van haar vindt straks.

Groetjes Gerda