9 mei 2025, 19:17:02

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

We hebben Tinco gister gewogen... en hij weegt 86 gram! ;D

Valerie

Ik had al gestemd en 2 keer stemmen is onjuist. ;)
Ik kijk altijd naar de inhoud van het verhaal. En omdat ik het verhaal van Tinco ken, wat hij allemaal heft doorstaan, vind ik dat Tinco het verdiend! Dus allemaal stemmen!
Destijds met het valkje van Nel, yucky (denk ik) vond ik dat ook. :)

Lin

Hey,

de fotos staan in mijn dagboek!! De filmpjes komen nog.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi Rianne

Tuurlijk heb ik gestemd.Heb echt een zwak voor Tinco en vind dat hij valkje van de maand moet worden...voor mij is hij dat al hoor ;D. Ga nu even de foto's bekijken.

:-* Zazou & Ankie

Petra en Cheeky

2 juli 2005, 13:18:22 #739 Last Edit: 2 juli 2005, 15:03:05 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Tinco is inmiddels toch onze eigen winnaar (van het forum), dus vandaar deze foto:

Gerda

Hoi Petra

Je hebt mijn idee overgestraald gekregen, want ik zat net een half uurtje geleden te denken om een soort foto met onderschrift te maken.

DIT IS PRACHTIG EN TERECHT!!!!!

Ben het er van harte mee eens hoor Rianne en Tinco

En je kleine zusje vindt het ook!!

Groetjes Gerda

Rianne

:o :-[ :-X Petra, wat leuk!!!  :) ;D  :-*

Ankie

Hoi

Ben het helemaal met Peet eens. Wat er ook gebeurd ,voor ons is Tinco de winnaar!!!!!!!! :D ;D ;D

:-* Zazou & Ankie

Valerie

Voor mij was hij dat al lang!
Ik moet me inhouden geen topic aan te maken dat iedereen op Tinco moet stemmen. Hij staat nog steeds enkele stemmen achter.  :-X

Agnes

Ik had al op Tinco gestemd, dus ik mag niet meer. Maar anders...... ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Kirsten

Hoi Rianne,

Sorry was even niet geweest,.maar ben weer helemaal bijgelezen nu ;D
Heb wel gestemd op je mop natuurlijk en terwijl ik alle prachtige foto's en verhalen in je dagboek lees (prachtig gewicht trouwens!) benadrukt dit ook weer wat een waanzinnig valkje dit is :-* :D

Groetjes
Kirsten

ps,. heb je je vriend al om voor een tweede? en weet je al welke mutatie?

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Heeeee, de Tinco fanclub lijkt zich steeds meer uit te breiden! Wanneer sluiten de stemmen en weten we meer? Het is inmiddels toch al juli?

Groetjes,
Petra

Rianne

De poll is de 12e van Juni pas begonnen, ik weet niet hoe lang ie open blijft. Maar ik ben heel blij met al die stemmen!

Ondanks dat ik nu een beetje in een dipje zit (heb m'n lieve ratje in laten slapen vanavond :'( ) zal ik nog even wat foto's van gisteren uploaden, is al weer zo'n tijd terug.

Tinco had een veertje geplukt bij zichzelf en zat er lekker aan te knabbelen. :)

Ik ben zoooooo verliefd op Tinco! :-*

Valerie

Wat erg van je ratje.  :'(
Hoe je zo snel gehecht kan raken aan zo'n beestje. Was hij zo erg ziek? Sterkte, Rianne!

Rianne

Ze kreeg een gezwel tussen haar voorpootjes. In 9 van de 10 gevallen is dat kanker. We wilden niet dat ze zou lijden. Smokey is bijna 3 jaar geworden.