9 mei 2025, 06:27:20

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Rianne,

Ik las net in het dagboek van Lin dat het met Tinco steeds beter gaat,. Die kleine komt snel jouw kant op denk ik en kan je heerlijk genieten
Super dat je zo goed gezorgd hebt voor princess,. Jij en Linda hebben dat samen erg goed opgelost, petje af

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Citaat van: Patje op 19 mei 2005, 21:34:45
Hoi Rianne,

Nou, slecht nieuws joh ??? Ik ben weer terug in nederland. Ik heb dankzij Petra alle foto's en verhalen uit je agboek, en dat van Linda, in Frankrijk kunnen volgen. Echt super dat je dit voor Lin en mij hebt willen doen. Princess is duidelijk in zeer goeie handen.

Ik zal binnenkort even contact opnemen met Linda om wat af te spreken en hoplijk ontmoeten we elkaar dan snel.

Groetjes Patrick en Queeny

Hoi!

Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.  Ik hoor wel wanneer je haar wilt halen. :)

Rianne

Foto's!!!

En Princess in de ring.

Zo is het wel weer genoeg denk ik. Ik weet niet of ik er van het weekend aan toe kom, ik moet vanavond, het weekend en maandag werken ivm kermis. Ik werk nl. in een cafe.

Cor_en_Petra

Owwwwww Rianne, wat een prachtig mooie foto's zeg! Heb je Princess in het bleekmiddel gelegd of zo, ze is zo superwit en glanzend!  ;) ;D De foto's zo in de ring zijn super en de close-up's zijn ook helemaal te gek!

Als je het zat wordt in het cafĂ©, kun je altijd nog in de fotografie gaan!  ;D

gonnie

Hoi Rianne

Ja, weer prachtige foto`s ,wat voor fotocamera heb jij , ben ik wel benieuwd naar .

Groetjes Gonnie

Rianne

Een Fuji Finepix A310. Er mislukken er ook een hoop hoor, maar die plaats ik niet. ;D

Lin

Hey,

Nou ik zie je op de kermis wel morgen ik ga ook heen. Maar Princess moet niet te wit worden hoor. Want de parels moeten er wel zijn want anders is het geen pop. Wat veel fotos heb je gemaakt. zijn erg goed gelukt. Wat zit ze toch weer mooi in de veren. Alleen het kuifje moet nog een beetje aangroeien.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anita1

;D hoi hoi rianne.moet lachen om jou..
veel foto's mislukken maar die plaats ik niet .hahahaah dat heb ik nu dus ook met mn nieuwe camera.
maar princes wordt idd erg wit zeg.echt mooi vol in de veren ook.
mag princes dan geen man zijn??
had patric? een pop gewild?
maar ze /hij/zij/hem is zoooo vreselijk mooi.mooie fotos hoor.knuff anita  ;D

Rianne

Ik blijf het een raar valkje vinden... Aaien wil ze echt niet, ze gruwelt ervan en vliegt weg. Maar zojuist zat ze op mijn schouder mijn haar te poetsen, ik heb geprobeerd filmpjes te maken. Het is op zich best gelukt, af en toe zit ze niet in het midden van het beeld maar ja ik zie ook niet wat ik film natuurlijk!
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/2005_0523Princess0016.AVI
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/2005_0523Princess0018.AVI
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/2005_0523Princess0017.AVI

Ik vond het erg leuk dat ze dat zomaar deed, lijkt me wel een teken dat ze zich aan iemand kan binden.

Cor_en_Petra

Wat een lieve filmpjes! Leuk hoor dat ze zo lekker aan je haar kan knabbelen.... misschien moet Patrick het ook maar laten groeien  ;) ;D

gonnie

22 mei 2005, 21:16:42 #430 Last Edit: 22 mei 2005, 22:04:23 by gonnie
Hoi

Ja, leuke filmpjes en wat gaaf dat je ze hier plaatst.
Ik lees net je berichtje van je in sanne`s dagboek , mijn fransje houdt niet van de planten spuit , hij houdt jammer genoeg helemaal niet van badderen , en hem wegsturen dan hapt ie naar me , had die tip van essie gekregen , en ik hoef nu maar naar de plantenspuit te grijpen en hij weet zijn plaats , indy kan zich nog helemaal niet verdedigen , haar pootje en dat ze nog niet kan vliegen , is daar ook oorzaak van ,dus ik help haar een beetje , ik roep mijn fransje wel meteen weer bij me en praat of fluit dan tegen hem , zo van ik ben niet boos maar dat moet je niet doen .

Groetjes Gonnie

Lin

Hey Muppet,

Wat een lief filmpje zo. ik blijf het raar vinden waarom zij zo andes is dan de anderen valkjes. wij hebben erin ieder geval alles aan gedaan. Leuk dat je filmpjes hebt gemaakt, zegt toch altijd meer dan een foto.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Rianne

Ze lijken erg op elkaar, ik weet t....

Kun je zien dat haar kuifje een beetje scheef staat? :)

zazoe

Dat zit (ook) in de familie, ben hier ook al een paar keer bijna een oog kwijt geraakt door Milo's kuif.. ::)