7 mei 2025, 17:28:27

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Aaien wil ze nog steeds niet, maar ze is al wat minder panisch als ik mijn hand in de kooi doe. Ze gaat dan nog wel opzij maar niet zo snel meer als in het begin. Ze gaat nu wel rustig op je vinger zitten, daarnet zelfs op 1 pootje. 's Ochtends vroeg roepen doet ze niet meer. Maar als je erg lang wacht, zoals vanmorgen, wordt ze het wel zat en roept ze wel. Dat was om 10 uur of zo.

Kirsten

Hoi Rianne,

Wat fijn dat het zo goed gaat met princess :D. En zo te lezen maak je ook goeie vorderingen. Ik hoop ook voor je dat als ze straks naar Patrick gaat, jij je Tinco een thuis mag geven.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik heb nog wat foto's van na het douchen:

De zon stond op het raam dus ik had haar op de vensterbank gezet om te drogen.
Foto van gisteren:

Zie je hoe mooi dat borstje al wordt? Straks zit ze helemaal  mooi in de veren.

Foto van de staart, zie je de gele stippen?

Ze klimt nu wat rond in de kooi, zat aan de sepia en aan de toiletrol. De aardbei van gisteren heeft ze niet aangeraakt. Morgen krijgt ze weer trosgierst. Ik wil het niet te veel geven want ze eet alles op.

Lin

Hey,

wat een mooie fotos joh. Wat gaaf dat ze nu de stippen krijgt. Dan weten we het dus nu zeker. het is een pop. Ik hoop dat de parels wat meer gaan worden. wat staat ze er lief bij zo bij het raam.

Groeten, de andere Muppet

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi,

Wat een leuke foto's weer joh  8)  Ik word helemaal blij als ik hier lees. ;D Heel fijn dat het zo goed gaat, ze is echt relaxed bij je. Goed van je hoor.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Rianne,

Wat een leuke foto's. Ze ziet er ontspannen uit!!
Mooi dat alles zo goed gaat!!

Groetjes Gerda

Rianne

17 mei 2005, 10:07:20 #381 Last Edit: 17 mei 2005, 10:10:06 by Muppet
Hmmm... ze begint te bijten als ik haar pak. Maar als ik dan streng 'EH!' tegen haar zeg dan stopt ze. Eigenwijsje...
En dat terwijl ze heerlijk ontspannen op mijn hand kan zitten.

En hier zit ze te snaveltje kraken, daar komt straks ook een filmpje van:

Totaal foto:

Hier het filmpje. De kwaliteit is niet zo best, ik heb ook geen microfoon maar het is evengoed een leuk filmpje omdat het eruit ziet alsof ze zit te praten.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/Princess.AVI

bobbie

Hoi,

Net het filmpje bekeken. Wat een poepie he. Gaaf hoor.

Het is en blijft een lekker ding.

groetjes, Nel :)

Ankie

He hallo

Wat een schattig filmpje. Ze zit lekker een leuk verhaaltje te vertellen. Enig hoor ;D ;D ;D.
Leuk dat ze zich bij jou op haar gemak voelt.
Ze moet natuurlijk wel af en toe een beetje van zich af kunnen bijten ;D ::) :P.
Tot waneer blijft ze bij je?

Knuffes van Zazou,groet ven Ankie & de rest

Rianne

Citaat van: Ankie op 17 mei 2005, 11:58:12
He hallo

Wat een schattig filmpje. Ze zit lekker een leuk verhaaltje te vertellen. Enig hoor ;D ;D ;D.
Leuk dat ze zich bij jou op haar gemak voelt.
Ze moet natuurlijk wel af en toe een beetje van zich af kunnen bijten ;D ::) :P.
Tot waneer blijft ze bij je?

Knuffes van Zazou,groet ven Ankie & de rest

Tot Patrick haar komt halen. :) Ik weet niet precies wanneer dat is.
Het zou mooi zijn als ik dan Tinco mee terug kan nemen. :)

Ankie

Dat zou helemaal geweldig zijn ;D

Ankie

Kirsten

Ik duim ook voor je Rianne en je hebt prachtige foto's van Princess gemaakt, zal patrick leuk vinden.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik blijf met Princess oefenen... ze vertrouwt me gelukkig weer en vloog zojuist niet weg. Ik ga nu oefenen met uit de kooi pakken. Dan pak ik haar, zet ik haar op m'n vinger en laat ik haar even zitten. Dan weet ze dat het goed is. Als ze blijft zitten, praat ik tegen haar en zet ik haar weer terug in de kooi. Ik hoop dat ze dan begrijpt dat het niet eng is om uit de kooi gepakt te worden, en dat ze altijd weer terug gezet word.

Ria

Hoi hoi,

Wat leuk dat Princess steeds meer vertrouwen krijgt. Ik heb hier ook twee van die blaaskaakjes zitten. Hoe meer je met ze doet des te meer gaan ze je vertrouwen. Het liefst wil ik ze zo pakken maar ja, eigen willetje ;-).

Leuk je verhaal zo te lezen. Aan Tinco heb je straks een makkie denk ik.

Groetjes,
Ria

Lin

Hey,

Wat heb jij al veel geleerd over valkjes!! Maar even serieus, dat is helemaal goed hoe je het aanpakt. en als ie straks niet tam is. Tja dan moet Patrick maar even wat tijd vrij maken.  leuke fotos en een lief filmpje. Al wat meer parels zichtbaar?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)