6 mei 2025, 12:55:04

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Kirsten

Hoi Rianne,

Het is geen olie, maar wordt er wel van gemaakt inderdaad. Het zijn gewoon zaadjes en kan je bij de dierenwinkel kopen zover ik weet. Ik geloof dat lijnzaad ook te koop is van zonnatura maar ik heb geen idee of daar iets aan toegevoegd is. Ook de saffloorpitjes haal ik gewoon bij de dierenwinkel.
Ik denk dat als je op google het intypt je er wel een plaatje van kan vinden,. lijnzaad zijn kleine platte donkerbruine zaadjes en saffloorpitjes zijn beigekleurig en lijken een beetje op haver vind ik.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik zal eerdaags wel eens kijken bij de dierenwinkel!

Linda was vanavond even langs gekomen, ze heeft een paar filmpjes gemaakt maar de batterijen van de camera waren gauw op. :-\
Ze hoopt dit weekend weer een beetje bij te kunnen lezen in de dagboeken en verhalen.
Ook heeft ze even bij haar eigen valkje hier gekeken en volgens mij vindt ze hem steeds leuker :) Helemaal toen hij macho ging doen. Alleen het is een echte versierder want hij zat Nayana al te kroelen! :o

Rianne

Op advies van Linda ga ik eerdaags het broedblok ophangen bij Diego en Nevada. :)
Ze zei dat het toch nog wel een paar weken duurt voordat ze erin gaan, en eitjes gaan leggen. Dus moet nu alleen nog ff kijken hoe ik m op moet hangen.
Ik ga nu te werk, moet van 12 tot 8, heb eigenlijk geen zin meer, wil ander werk. :-\

Kirsten

Oh spannend rianne,. ben benieuwd.
Ik ben ook van plan op binnen weer een broedblok op te gaan hangen, maar dan einde van de maand. Heb nu alweer kriebels,. haha

Je bent nu toch een cursus dierenartsassistente aan het doen?, misschien heb je daar straks leuke mogelijkheden in?
Werken als je het niet naar je zin hebt, is absoluut niet leuk

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Lastig eh, als je geen werk vindt, dat je wilt.
Kan je niet bij een uitzendbureau langsgaan?
Weet je wat ik doe, als ik Daffy echt wel MOET pakken( die bijt ook als ze gepakt wordt, want daar heeft ze een hekel aan)? Ik pak ze met beide handen langs voor, of dat nu eng is of niet. Zij moet weten WIE de baas is, en op die manier kan ze niet happen. ;)
Mar eerlijk, bij Ricky zou ik het niet durven...  :-\ :-X Dan wordt ik plots de schijterd eerste klas.  ;D

Mariska

Hoi Rianne,

Wat spannend zeg, ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren en wat er uit komt.
Vinden ze elkaar wel leuk?

En inderdaad, als je je werk niet leuk vind kun je beter iets anders gaan doen.
Niks is zo vervelend als elke dag met tegenzin naar je werk gaan.
Word maar dierenartsassistente en dan komen wij je allemaal lastigvallen  ;D ;D ;D

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Werkse voor zo meteen dan maar.

Succes met het broedblok.

En tot vanavond dan maar weer.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy rianne
Ook ik hoop dat je snel ander werk wat wel naar je zin is vindt.
En wat dat broedblok betreft ik heb wel eens gehad dat ze na een week al eitjes hadden gelegd.
Veel succes Riny :D :D :D

Gerda

Dus Rianne,

Wel een blok geven, maar nog even geen Hoppa roepen!!!

Groetjes G

Petra en Cheeky

Ik hoop voor je Rianne dat je snel werk vindt wat je wel leuk vindt! Tegen je zin naar je werk gaan, breekt je op den duur echt op, of je wordt sneller ziek of je baalt gewoon als een stekker!

Groetjes,
Peet

Rianne

Citaat van: Kirsten op 10 november 2005, 11:39:14
Oh spannend rianne,. ben benieuwd.
Ik ben ook van plan op binnen weer een broedblok op te gaan hangen, maar dan einde van de maand. Heb nu alweer kriebels,. haha

Je bent nu toch een cursus dierenartsassistente aan het doen?, misschien heb je daar straks leuke mogelijkheden in?
Werken als je het niet naar je zin hebt, is absoluut niet leuk

Groetjes
Kirsten

Hoi, het werk op zich is niet verkeerd, ik heb donderdags altijd leuke mensen. Er is dan biljarten en klaverjassen en ja, de mensen zijn allemaal 55+ maar wel heel gezellig!
Citaat van: Valerie op 10 november 2005, 11:40:06
Lastig eh, als je geen werk vindt, dat je wilt.
Kan je niet bij een uitzendbureau langsgaan?
Weet je wat ik doe, als ik Daffy echt wel MOET pakken( die bijt ook als ze gepakt wordt, want daar heeft ze een hekel aan)? Ik pak ze met beide handen langs voor, of dat nu eng is of niet. Zij moet weten WIE de baas is, en op die manier kan ze niet happen. ;)
Mar eerlijk, bij Ricky zou ik het niet durven...  :-\ :-X Dan wordt ik plots de schijterd eerste klas.  ;D

Nou, ik ben al eens gebeten door het valkje van Lin wat hier zit, dus ik ben extra voorzichtig. Met de tamme valkjes heb ik geen problemen want die bijten niet door. Maar de niet tamme dus wel!

Citaat van: Mariska op 10 november 2005, 11:42:06
Hoi Rianne,

Wat spannend zeg, ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren en wat er uit komt.
Vinden ze elkaar wel leuk?

En inderdaad, als je je werk niet leuk vind kun je beter iets anders gaan doen.
Niks is zo vervelend als elke dag met tegenzin naar je werk gaan.
Word maar dierenartsassistente en dan komen wij je allemaal lastigvallen  ;D ;D ;D

Groetjes
Mariska

Hoi Mariska,

ik weet wat er uit kan komen, geelwang mannen split voor lutino en wildkleur mannen split voor geelwang lutino, en geelwang lutino geparelde popjes en geparelde lutino popjes. :) Ik wil zelf nog heel graag een geelwang lutino geparelde valk dus als er 1 bij zit, hou ik die zelf :)
De cursus is heel interessant, ik hoop dat ik daarmee ook werk kan vinden met dieren. :)

Citaat van: Caroline op 10 november 2005, 11:48:51
Werkse voor zo meteen dan maar.

Succes met het broedblok.

En tot vanavond dan maar weer.

Groetjes van Caroline :)

Dank je wel!

Citaat van: Riny op 10 november 2005, 13:50:22
Hoy rianne
Ook ik hoop dat je snel ander werk wat wel naar je zin is vindt.
En wat dat broedblok betreft ik heb wel eens gehad dat ze na een week al eitjes hadden gelegd.
Veel succes Riny :D :D :D

Ik hoop niet dat het zo snel gaat, het mannetje is eigenlijk nog te jong, maar het popje is al ruim 4 a 5 jaar. Dus bang voor legnood ben ik niet. Ik zie wel hoe het loopt, eerst moet ik nog uitvinden hoe ik dat blok vast maak aan de kooi ;)

Citaat van: Gerda op 10 november 2005, 20:09:43
Dus Rianne,

Wel een blok geven, maar nog even geen Hoppa roepen!!!

Groetjes G

Ik moet me nog even inhouden en anders roep ik jullie hulp in! ;D

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 10 november 2005, 20:41:06
Ik hoop voor je Rianne dat je snel werk vindt wat je wel leuk vindt! Tegen je zin naar je werk gaan, breekt je op den duur echt op, of je wordt sneller ziek of je baalt gewoon als een stekker!

Groetjes,
Peet

Sneller ziek word ik gelukkig niet, maar ga soms wel met tegenzin heen. Vooral de zaterdagen, die zijn vaak zo saai. Dan zit ik liever met m'n vrienden in de kroeg of thuis op de bank met Maarten.

Rianne

Ik heb het broedblok opgehangen! Spannend!

Alleen Nevada ontsnapte, maar ik kon haar gelukkig, met behulp van de theedoek, gauw weer vangen.

Ze zit nu te snaveltje kraken, lief he? :)

Rianne

Christine

eeh wat leuk!! ik wil foto'sssssss ;D ;D ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**