7 mei 2025, 07:52:35

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Wat vertederend zeg, als je DA al verliefd is op je valkje! Lekker zo'n kroelkipje thuis en als het dan ook nog misschien redelijk goed kan komen met het vleugeltje... dat zou super zijn!  ;) ;D Wat een hoop positieve berichten op het forum, zeg! Heerlijk!

Groetjes,
Petra

Rianne

Hmmm... Ayko en Tiara roepen de hele tijd naar elkaar... Zal ik Ayko beneden zetten voor ze elkaar TE leuk gaan vinden?

Rian

Tinco Tinco toch  :o Dat kan je toch maar niet zo laten gebeuren. Je moet wel een beetje moeite blijven doen voor je vrouwtje hoor, anders gaat ze er met een ander vandoor.... :-X.
ik zag trouwens dat ik een foutje heb gemaakt. ik heb je vriend Martin i.p.v. Maarten genoemd. Ik wist dat het veel leek op Marten, maar koos de verkeerde letter  :-[ ;)
Goed hoor, dat je er t.z.t wel een valkje bij mag. Heb je mooi twee koppeltjes !!

Groetjes Rianne en Joey

hippysuus

Hihihi wat leuk dat ze het zo goed kunnen vinden samen...tis ook wel een snoepie he?

Rianne

Ik heb Ayko beneden gezet. Gisteravond hadden we alle birds in de kamer en Tiara bleef maar op Ayko's kooi zitten. Nu roepen ze soms naar elkaar van boven naar beneden, daar doet Tinco ook aan mee.

Ik merk dat Tiara vrij energiek is. 's Ochtends staat ze echt te trappelen om te kunnen vliegen. Tinco blijft dan meestal in de kooi zitten.
Tinco is een stoer mannetje geworden. Begon gister naar me te fluiten als ik m'n vinger voor m hield. Kroelen mocht ik niet.
Ayko daarentegen is een kroelkip. Pikt eerst naar je, maar buigt dan z'n koppie. :)

Rianne

Nog even een paar foto's van gisteren, en dan die van vandaag:

Tinco en Tiara zijn gek op snoepstaven!

Portretjes van vandaag:

Ik had Tiara vandaag mee onder de douche. Ze genoot echt, want de vleugels gingen helemaal wijd! Alleen wou ze niet op het zeeprekje zitten dus ging ze aan de fladder. En viel ze in de douchebak.
Tiara nat:

Tiara na het fohnen weer in de kooi:

Alleen zat ze er zo zielig bij dat ik haar nog even gefohnt heb, ze zit nu te poetsen. :)

Lin

ah wat lief! Maak je nog een mooie foto voor in je handtekening van Ayko? en roepen tinco en tiara elkaar ook nog veel? Wat een verschil als Tiara nat is en als ze droog is. Echt een stuk donkerder.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Toen Tiara in de douche was, en ze riep, riep Tinco wel terug. Maar kroelen doet hij niet bij haar, en naast elkaar zitten doen ze ook nog niet. Maar Tiara is nog jong. :)

Kirsten

Hoi Rianne

Die douchefoto is een regelrechte winnaar!,. erg mooi!
En wat een heerlijk nieuws over Ayko.
Wij hebben ook een valkje met een vleugelprobleem gehad (Maffie) Ze had waarschijnlijk klem gezeten toen ze jong was, maar met veel oefenen is het inderdaad goed gekomen.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

♪ Marlies

Leuk hoor dat verzopen katje uhhhhhh valkje :-\
Het lijken inderdaad twee verschillende valkjes.

Rianne

Op deze foto vind ik haar net zo'n grote roofvogel! :o

♪ Marlies

Ze kijkt wel of ze je bang wil maken ja.
Is het zeker een vrouwtje, ze staat er zo "patserig " op , met die pootjes zo breed. ;D

Rianne

Volgens de berekening is het een pop. Ze is een dochter van Pino en Pipo van Mandy.

bobbie

Ach............ wat een lekker ding zo he  :-*

Een valkje naar mijn hart ( ;) ik was vroeger wedstrijdzwemster).  :D :D :D

groetjes, Nel :)

Rianne

;D

Hier een filmpje van Ayko, die flink aan het oefenen is met z'n vleugels. Foto's komen straks.

http://www.youtube.com/?v=LWqqaGeExN8