8 mei 2025, 02:36:18

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Ankie

He Rianne

Gaat goed bij jou ,zo te lezen en aan de foto's te zien . Ze zijn allebei prachtig hoor!

Groet van Ankie

♪ Marlies

Mooie foto's Rianne. Bij mij vliegt er nog een Tiara rond (=mannetje) en er zit er nog een in het nest. Misschien dat ik er deze keer ook zo eentje houd.

bobbie

Hoi Rianne,

Wat een harmonie in valkenland  :D.

Groetjes, Nel :)

Valerie

:o Wat een prachtvalkje!  :o Heb even verder geen woorden. :)

Gerda

Hoi Rianne,

Wat zien ze er toch heerlijk uit met z'n tweetjes. Net of ze al jaren bij elkaar wonen.
Ze horen echt bij elkaar, een schattig stel!!!

Groetjes Gerda

hippysuus

Hoi,

Jee wat heb jij mooie valkjes zeg...ik heb meer van die huis-tuin-keuken musjes  ;D maar die van jou zien er heel bijzonder uit! Mooie namen ook...ik ga even lekker verder lezen in je dagboek!

Rianne

Op de foto's lijkt het heel harmonieus, maar het is toch steeds Tinco die toenadering zoekt. Tiara reageert er gewoon niet op. Wel piept ze af en toe als Tinco fluit en ze kan hem niet zien. Ach het is zo'n schattig valkje... zo lekker zacht ook! :)

~Natas~

Hoi,

Het is gewoon een schitterend stel.
Het zijn 2 hele mooie valkjes, en daar mag je trots op zijn hoor  :D
Leuke foto's van het etende paartje.
Geniet er maar lekker van hoor.

Groetjes,

Natas en Joepie

Lin

Hey,

wat lief zo bij elkaar! Wat een schatjes! Ik moet binnenkort maar weer eens langskomen  :) Hoe gaat het tammaken?

groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Het gaat echt super! Ze ziet mijn neus waarschijnlijk voor snavel aan want als ik haar daarmee kroel gaan ze aan mijn lip knabbelen... pijnlijk! Ze loopt ook niet meer weg voor mijn handen als ze op de stok zit, op de bodem vind ze het nog wat eng.
Ze heeft het bovenste voerbakje gevonden, daar straks foto's van want Tinco moest zich er ook mee bemoeien.

Tiara heeft wel effect op Tinco's valkenmannetjeshormoontjes (Sanne! Galgjewoord!) want ik zou hem een boon geven, deed de kooi open en hij begon mij een beetje te imponeren! Vleugels wijd, en fluiten! (en hard!) Ook zag ik dat hij eerder vandaag op Tiara's rug wou stappen maar of dit direct betekenis heeft weet ik niet, Tinco is best lomp namelijk. ;D

Lin

Hey,

Gaaf dat het zo super gaat met haar. Dat is dus helemaal goed  :)

Groeten, Lin

Rianne

Oh ja, ik had nog foto's van Tiara die de voerbak boven heeft gevonden.

En natuurlijk moet Tinco zich er ook even mee bemoeien, hij kan niet van haar afblijven:

Close upje:

Vanavond met de valkjes naar de dierenarts... ik verwacht met Tinco geen problemen, met Tiara weet ik het nog niet.
Ze moeten even behandeld worden voor vedermijt, ik had er 1 van Tiara's wang afgeplukt en na met Mandy gemailt te hebben en een foto van een vedermijt gezien te hebben, besloot ik om ze te laten behandelen. Zekerheid voor alles.

Lin

Hey,

zeker alles beter dan niet heen gaan. Hoe gaat de wormenkuur?

Groeten, Lin

Rianne

Daar ben ik nog niet mee begonnen eigenlijk. Weet niet of dat kan samen met anti mijt druppels.

Lin

Oh moet dat met druppels dan? ik heb een spuit voor bloedluizn en andere insecten voor op het lichaam. Maar of het voor vedermijt is weet ik niet.