25 april 2024, 18:10:43

rustiger geworden

Gestart door aletta@wanadoo.nl, 1 maart 2005, 13:17:04

« vorige - volgende »

aletta@wanadoo.nl

Hoi allemaal
heb even een vraagje,mijn valkje kiki is nu 5 maanden,en eerst was hij heel druk en sinds een weekje is hij veel rustiger,zou het kunnen dat hij nu in de rui is.vind af en toe wel een veertje maar niet echt veel,wel zit hij zijn eigen veel te poetsen.

Groetjes sandra

Rianne

Misschien is hij nu helemaal gewend bij jou thuis.

Paul

Hoi Sandra,

Raar dat er nog niet eerder op je bericht is gereageerd ik heb hem ook niet eerder zien staan :(
Maar het kan inderdaad wel met de rui te maken hebben maar dan zou je ondertussen wel steeds meer veertjes moeten gaan vinden.
Ook kunnen ze als ze wat ouder worden ook rustiger worden dan worden ze wat volwassener zeg maar.
Het kan ook op een ziekte duiden maar dat hoeft niet hoor maar houd voor de zekerheid de ontlasting goed in de gaten dat zegt vaak wel wat over of ze ziek zijn als dat bijvoorbeeld anders is dan normaal.

Groetjes, Paul

aletta@wanadoo.nl

Hoi paul
kiki is nu gelukkig in de rui,dacht eerst dat er wat aan de hand was met hem,maar ik vind nu toch steeds meer veren en ook krijg hij nieuwe staart veren en zijn kopje word nu geler,dus gelukkig is er niets aan de hand ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Groetjes sandra

Paul

Hoi Sandra,

Dan is het bijna zeker dat Kiki daardoor wat rustiger is en dan hoef je je geen zorgen te maken de rui is een normaal verschijnsel en na 6 weekjes is dat meestal weer voorbij en heeft Kiki nog mooiere veertjes als daarvoor :)
Maar het fluiten komt meestal weer sneller terug soms zijn ze een aantal dagen wat van slag door de rui.
Ik dacht hier toen dat er eentje ziek was die zat er zo zielig bij en hij was normaal ook veel levendiger maar die was ook in de rui en je kon echt merken dat hij uit zijn normale doen was.

Groetjes, Paul