9 mei 2025, 03:09:40

Uploaden foto

Gestart door Croky7, 24 maart 2003, 20:46:10

« vorige - volgende »

Croky7

Hallo mensen,

Ik heb een foto van mijn valkjes ge upload, maar hoe zet ik hem nu hier neer zodat jullie hem kunnen zien, wil namelijk graag weten wat voor valkjes het zijn, want ik heb daar zoals van zoveel dingen betreffende valkjes nog geen kaas van gegeten.

groetjes carola

Peter

24 maart 2003, 21:01:12 #1 Last Edit: 24 maart 2003, 21:01:48 by admin
Hoi Carola,

De lokatie waar alle foto's staan is hier: http://www.valkparkiet.org/forumupload/

Vervolgens kies je de foto die van jou is: vogeltjes.JPG

En dan op het icoontje klikken: boven de smiles en vervolgens de lokatie invullen zoals http://www.valkparkiet.org/forumupload/vogeltjes.JPG en dan krijg je dit :

Groetjes,
Peter

Croky7

Hoi peter,

hee te gek zeg, mijn eigen valkjes op het i net :-)
nou mensen dit zijn dus smokey en blondie
weet iemand wat voor soort valkjes het zijn
die met een blonde kuif is blondie ( hoe kan het ook anders) en met grijze kuif dus smokey
Als jullie het weten laat even wat weten, in ieder geval alvast bedankt.

groetjes Carola

Croky7

Hoi peter,

hee te gek zeg, mijn eigen valkjes op het i net :-)
nou mensen dit zijn dus smokey en blondie
weet iemand wat voor soort valkjes het zijn
die met een blonde kuif is blondie ( hoe kan het ook anders) en met grijze kuif dus smokey
Als jullie het weten laat even wat weten, in ieder geval alvast bedankt.

groetjes Carola

Speedy

Leuke valkparkietjes zijn dat zeg, ook al zo van die aparte kleurtjes.
Ik geloof dat Smokey een geparelde is en Blondie een bonte.
Mooie vogeltjes.

Groetjes,
Trudie

Croky7

Hoi trudi,

dank je wel, vind ze zelf ook heel mooi. Toen ik ze zag was ik ook gelijk verkocht, wilde er in eerste instantie 1 maar toen ik blondie zag moest tie ook gelijk mee naar huis :-)
Vind het te gek dat er nu een foto van ze hier op de site staat

Groetjes carola

Paul

Hoi Carola,
Ik denk inderdaad ook dat Smokey een geparelde is en Blondie een bonte valk.
Ze zien er heel mooi uit in elk geval, zal ook wel een verrasing worden wat voor jongen je er van zal krijgen :-)
Bij mij leverde een bonte en een lutino een geparelde op dus hier kan je ook alles van verwachten :-)
Hopen dat ze snel eitjes gaan leggen dan kan je genieten van die kleine schatjes :-)

Groetjes, Paul

crokie7

Hoi paul,

ja ben ook wel benieuwd naar wat voor jongen daar uit zullen komen, maar ik heb geduld. Vanmorgen lag er nog niks, dus vanavond nog maar weer even kijken, dan is iedereen weer van huis dus misschien dat ze dan wat tijd voor hun zelf nemen :-)

groetjes Carola

Paul

Hoi Carola,
Na het paren kan het nog wel tot 14 dagen duren voor ze gaan leggen hoor, het kan soms ook met een week al maar niet meteen, gewoon geduld hebben.
Wat de kleur jongen betreft is het altijd heel spannend zeker met speciale koppels :-)
Maar dat is juist het leuke vind ik.

Groetjes,  Paul