23 mei 2024, 09:42:05

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Diaantje

Ik duim op maandag....
Ik geloof dat ik 3 keer per dag mijn mail kijk of je al een mail hebt gestuurd wanneer we haar kunnen halen haha..
;D ;D ;D

Trouwens andere vraag aan jou, die vitamine druppels van ornivit waar heb je die gekocht?
Ik zie in de dierenwinkel allerlei dingen maar niet die...


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Diaantje(s) op 16 maart 2007, 21:21:17
Hij is zo lief en knuffelig :-* :-* af en toe kan ik hem wel opeten..haha


Persoonlijk geef ik toch de voorkeur aan kip aan 't spit! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Citaat van: Diaantje(s) op 16 maart 2007, 21:28:27
Ik duim op maandag....
Ik geloof dat ik 3 keer per dag mijn mail kijk of je al een mail hebt gestuurd wanneer we haar kunnen halen haha..
;D ;D ;D

Trouwens andere vraag aan jou, die vitamine druppels van ornivit waar heb je die gekocht?
Ik zie in de dierenwinkel allerlei dingen maar niet die...


Bij de dierenarts ;) En als hij dat niet heeft kan hij het bestellen. Het voordeel is dat het erg geconcentreerd is ( 1 druppel per 100 ml ) en dat je het ook aan knaagdieren enz. kan geven. Maar bij de dierenwinkel kun je ook vitamines kopen hoor. En dan is het vooral belangrijk tijdens een rui, stress ( net in huis bijv. ), na een ontwormingskuur enz. Als ze verder gevarieerd eten en fruit, groenten en pellets naast zaad eten naast het zaad hoeft het de rest van het jaar niet. Ene... ik zag Simba net zaadjes eten ! En nog wel uit de "grote-valkparkieten-bak"  ;D ;D ;D Dusse... het wordt maandagavond ! We mailen nog wel over de tijd. Kun je ook meteen je adres en telefoonnummer enzo mailen voor de ringadministratie ?
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Hoi Hoi!!!!!!!! :D :D
Joepie ik ben helemaal blij!!!! ;D ;D
Ik wacht op je mailtje....


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

18 maart 2007, 14:11:33 #3109 Last Edit: 18 maart 2007, 14:13:13 by Karin
Zo, gisteren is Skippy opgehaald en vanavond worden Elvis en Sky opgehaald. Morgen Simba en woensdag Salsa. Ik moet voor Luna en Zenya nog een afspraak maken maar dat zal donderdag worden denk ik. En dan even ..... RUST !!  ;D Heel even maar, want dan moet ik de 3 jongen van Dazzle en Chico manieren gaan leren, hahahaha. En dat is mijn laatste nest van dit seizoen.
Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik deze zomer met mijn primrose koppel en mijn fallow koppel zal gaan kweken.
Normaal kweek ik niet in de zomer, omdat ik dan minder tijd heb om tam te maken én omdat er meer vraag in de winter is. Maar misschien maak ik deze jongen dan gewoon niet tam, want vooral de primrose zijn zo al duur genoeg   ::) Ik wil zelf graag een primrose popje houden voor Nova, mijn primrose man die alleen zit. Hij is niet tam, dus het heeft niet veel nut als de pop tam is. Mocht ik aanvragen krijgen voor niet tamme primroses ( ja ja, ik weet het, het heet getekend, maar ik vind primrose nou eenmaal beter klinken en ik doe niet eme aan shows of zo dus....  ;D ;D ;D ) of als mensen ze dan wel zelf tam maken ( ik neem zer natuurlijk nog wel in handen voor foto's enzo  ;)  ) dan denk ik er nog even over na. Daarnaast wil mijn moeder met de hele familie in oktober een weekje weg, dus dat komt ook al zo lastig uit. Dan kan ik geen jongen hebben en moet misschien mijn broedseizoen een maandje verschuiven, zucht....

O ja, was ik gisteren bijna Indy nog kwijt ! Marc probeerde haar in het kooitje van Skippy te duwen en wilde Skippy achterlaten  ;D ;D ;D We kregen trouwens ook nog een heerlijke fles likeur van Marc ! We werden wel verwend  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Karin,

Een foto special van Garath  :)


klik op plaatje

Groetjes,
Monky

Marije


Mandy

Hier gaat het ook hard zie ik wel, ook alweer nieuwe jonkies. ;D
Leuk en druk is het zeker, maar de rust dadelijk is ook weer lekker. 8)
Kan me voorstellen dat je met die prachtmutaties wil kweken. Zo kan het ook, dan maar niet tam, maar dan kunnen ze alvast proberen en weet je hoe ze het doen. :)
Wat vraag jij trouwens voor een getekende? Ik kan nl geen prijslijst op je site vinden. En hoe kan je op je site de muziek uitzetten, dat kon ik ook niet vinden. ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 18 maart 2007, 14:11:33
O ja, was ik gisteren bijna Indy nog kwijt ! Marc probeerde haar in het kooitje van Skippy te duwen en wilde Skippy achterlaten  ;D ;D ;D


Volgende keer brengen we een grote kooi mee! ;D ;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

caro

Hoi Karin,

Weer bijna al je jongen weg. Het zijn wel prachtige vogels geworden.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Marije

Hoe gaat het met de piepkuikens? Alweer gegroeid? En zijn je grijze haren al doorgekomen? ;D

Karin

Citaat van: Monky op 19 maart 2007, 18:55:31
Hi Karin,

Een foto special van Garath :)


klik op plaatje

Groetjes,
Monky



Wauw ! Wat is hij toch prachtig, waar haal jij toch zo'n mooi valkje vandaan ! 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Mandy op 20 maart 2007, 00:35:07
Hier gaat het ook hard zie ik wel, ook alweer nieuwe jonkies. ;D
Leuk en druk is het zeker, maar de rust dadelijk is ook weer lekker. 8)
Kan me voorstellen dat je met die prachtmutaties wil kweken. Zo kan het ook, dan maar niet tam, maar dan kunnen ze alvast proberen en weet je hoe ze het doen. :)
Wat vraag jij trouwens voor een getekende? Ik kan nl geen prijslijst op je site vinden. En hoe kan je op je site de muziek uitzetten, dat kon ik ook niet vinden. ::)


Ja, ik moet zeggen hoe leuk die jonkies ook zijn, ik geniet er toch ook weer erg van als het afgelopen is hoor  Een half jaartje rust. Nog wel aan het twijfelen of ik dus een ronde met de primroses doe, maar dan idd niet tam maken. Ze zijn zo al duur genoeg  Ik heb zelf "bijna perfecte" primroses gekocht voor 75 euro per stuk ( vowassen, wild ). De "niet zo perfecte" had ik geruild met iemand en die had er ongeveer 60 voor betaald. De prijzen zullen denk ik daar rond komen, en dat verschilt dus per jong, hoe ze eruit gaan zien. En dan wel met ontlastingonderzoek, maar niet met gezondheidsverklaring want én dan worden ze weer wat duurder én de dierenarts kan lastig de niet tamme valkjes onderzoeken  Heb jij ook primroses ? En wat ga jij er voor vragen ? Muziek kan niet uit, alleen door je eigen speaker uit te zetten 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Marc - Vijf Kuifjes op 20 maart 2007, 06:50:53
Citaat van: Karin op 18 maart 2007, 14:11:33
O ja, was ik gisteren bijna Indy nog kwijt ! Marc probeerde haar in het kooitje van Skippy te duwen en wilde Skippy achterlaten ;D ;D ;D


Volgende keer brengen we een grote kooi mee! ;D ;D ;D


Of een lekker kluifje, loopt ze zo mee ! 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves