20 mei 2024, 15:16:13

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Gisterenavond viel het niet mee om foto's te maken van de piepkuikens. Net nadat ze pap hadden gehad en ze in het mandje zaten ging het nog prima :



Het eerste jong ging ook nog wel, alhoewel het wat onrustig was :



Het tweede jong ging ook nog wel...



Maar bij het derde jong werd het bal....



Je ziet het al heel oplettend kijken en dit was de reden :





Paps en mams waren uit de volière gekomen en ze hadden net ervoor een 1/4 gekookt eitje van me gehad en ze vonden het hoog tijd om te voeren en al dat getrut met die camera, daar trokken ze zich niks van aan  ;D ;D ;D

Nog snel een foto van nummer 4 kunnen maken, meer kon ik er niet van maken  ;D :



En toen alle jongen weer in het mandje zaten wat ik even op de grond gezet had werde ze allevier nog even lekker gevoerd.





Lief hè ? Het is zo'n leuk stel, dit koppeltje. Ok, Jazzy is net een pitbull als ze jongen hebben, maar die krassen neem ik voor lief  ;D

Voor degene die zich afvragen wat die roze en groene staartveren zijn... roze is jong 1 en groen is jong 2  ;D Met 3 gewone pareltjes kan ik ze zo goed uit elkaar houden, anders moet ik steeds op hun ringen kijken.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Karin,

Wat een schitterende foto's!!!! :o  :o
Ouders in aktie. Echt om van te genieten. Ik ben zo blij dat je zo vaak foto's maakt zodat we de ontwikkelingen kunnen zien. Echt top!
Ik geniet er echt van, maar dat had ik geloof ik al gezegd  :P

Groetjes,
Monique

bobbie

Ooooooooooooooooohhhhhhhhhhh Karin,

Wat een gave foto's met de ouders erbij. De andere foto's ook hoor maar met paps en mams vind ik zo aandoenlijk. Daar word ik helemaal week van.  :D

Van mij mag dat vaker zo gaan bij jou.

groetjes, Nel :)

carco

Hoi Karin

Wat een mooie duidelijke foto's vooral die van paps en mams. Helemaal geweldig!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Wat zijn ze alweer groot geworden!!

En die foto waar ma aan het voeren is de eerste geloof ik vind ik helemaal prachtig zo duidelijk om te zien. ik had het nog nooit gezien bij valkjes, zo dichtbij.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Hoi Karin,

Wat en schattige foto's van je jonkies. Vooral die met pa en ma zijn heel lief. Zo vaak zie je de ouders niet van die kleine valkjes voeren.

Groetjes Marlies

Rianne

Lieve actiefoto's! En ook mooi dat ze zo goed gelukt zijn! :)

Karin

Zal ik jullie eens wat zeggen, dit koppel voert zelfs de jongen boven op mijn hoofd. De ouders gaan dan op mijn hoofd zitten, het jong zit op mijn schouder ( is dan wel wat ouder dan deze hoor, dan zo 4 1/2 week ) en fladdert via mijn haar omhoog en wordt dan gevoerd. Helaas, kan er geen foto's van maken  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

Wauw wat een gave foto's!
Echt heel schattig!
Moet ik nog maar voor elkaar zien te krijgen (ooit) want meestal zie ik niet dat ze gevoerd worden , maar hoor ik het alleen maar. ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Riny


Hoy Karin
gefeliciteerd met je 1000 ste berichtje in je dagboek!!
Groetjes Riny :D :D :D

Marc van de Kuifjes

Ik denk dat Walter dat wel zal kunnen hoor  ;D ;)

Citaat van: Karin op 12 november 2005, 18:59:47
Zal ik jullie eens wat zeggen, dit koppel voert zelfs de jongen boven op mijn hoofd. De ouders gaan dan op mijn hoofd zitten, het jong zit op mijn schouder ( is dan wel wat ouder dan deze hoor, dan zo 4 1/2 week ) en fladdert via mijn haar omhoog en wordt dan gevoerd. Helaas, kan er geen foto's van maken  ;D

Groetjes, Karin.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Gerda

Wauw wat een geweldige foto's Karin. Van mij mogen pa en moe vaker de boel in de war schoppen.
Dat wordt er eentje voor de fotowedstrijd!!!
De ene waar papa meekijkt en het jong echt zijn bekkie maximaal opgengespert heeft is prachtig!!!

Trouwens, weer prachtige jongen!!!!!

Groetjes Gerda

Karin

Dank je Riny, had ik niet eens door  ;D Het is weer een vol dagboekje, dit is mijn derde al  ;)

Wie is Walter Marc ?  ;D Bedoel je Marcel ?  ;D ;D ;D Ja, maar de ouders doen het niet als hij erbij is, dus helaas, dat gaat niet lukken,

Dank je Gerda. Ik zal eens kijken of ik mee ga doen met de fotowedstrijd.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik vergat gisteren te vertellen dat het derde jong al uit het blok was gekomen  :o Heb ik dus maar snel teruggestopt, waarschijnlijk eruit gekukelt tijdens het voeren.

Ik heb van de week zoete puntige paprika voor de vogels gekocht ( ja, je dacht toch zeker niet dat die verwende nesten van mij genoegen nemen met gewone paprika ?  ;D ) en dan krijg je dit soort valkjes :



Hahaha, ik kan precies zien welk valkje het wel of niet lust. Dit is overigens Madelief die haar kuifje bijna kwijt is  :-[ Hopelijk komt het snel weer terug. Het was me bij Mellody niet opgevallen dat haar kuif tijdens de rui zo miezerig werd.

Overigens vind Tinka, de Catharina, de paprika helemaal geweldig, maar dat beest eet alles ! Welk groente of fruit ik ook voorschotel, ze duikt er meteen op af  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Euhh sorry ja ik bedoelde inderdaad Marcel  :-[
Ik had al het gevoel dat er iets niet klopte in mijn bericht... ;D

Dat is wel jammer natuurlijk, het zou mooi zijn om dat eens te zien!

Citaat van: Karin op 13 november 2005, 01:51:30
Wie is Walter Marc ?  ;D Bedoel je Marcel ?  ;D ;D ;D Ja, maar de ouders doen het niet als hij erbij is, dus helaas, dat gaat niet lukken,
, Karin.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -