19 mei 2024, 23:00:58

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Leuk je hier ook te zien Marc  ;D De updates komen ook via de mailinglijst hoor, alleen via Marianne, dus dat duurt dan ff. Ik stuur ze naar haar en als ze tijd heeft stuurt ze het naar de lijst. Een beetje omslachtig, maar zo kan ik jullie toch nog op de hoogte houden  ;D

Graag gedaan Nicole, en het is inderdaad appelciderazijn  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vandaag geen foto's van de jongen. Het gaat erg goed met ze, groeien nog steeds  ;D Ik heb de jongen van Dazzle en Chico net weer een klein beetje pap gegeven en ze hebben even lekker bij me gezeten. De jongen van Dimple en Magic zijn daar nog net wat te klein voor om te lang uit het blok te zijn. Het laatste jong van Dazzle en het eerste jong van Dimple zijn bijna even oud ( scheelt 1 dag ), maar die van Dazzle is toch al veel groter, is zelfs al 2 dagen geleden geringt, terwijl ik die van Dimple pas morgen ga proberen. Dat het zo veel verschil uit maakt, een kleiner en een groter nest. Terwijl ze prima gevoert worden hoor, constant propvolle kropjes  ;D

Het jongste jong van Dazzle lijkt ook pareltjes te krijgen, maar ik denk toch niet dat het een cinnamon is. Het kuifje is echt veel te donker. Wel vreemd, want ik dacht toch echt een rode gloed in de pupillen te hebben gezien. Het wordt dus denk ik een klein Dazzletje  ;D De oudste zit echt vol pareltjes ! Ik ben benieuwd hoe ze eruit gaat zien, mijn eerste cinnamon bont geparelde  ;D Een kleine kans dat ik haar zelf hou. Ik zou wel willen, maar ja, je kan niet alles houden hè ? Zo te zien krijgt ze niet zoveel geel als haar pa. Ik weet alleen niet of Ria er wel pareltjes bij wil hebben  ;)

Toch nog foto's vandaag, maar dan van mijn prachtige Mellody ! Het is zo'n liefje en maakt de hele tijd kroelgeluidjes  ;D Vandaag heeft ze geen handvoeding meer gehad, dus ze is nu geheel zelfstandig, is ze niet prachtig ! :





Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Valerie

ooh, wat is ze mooi zeg! Echt mooie foto's. Is ze nou gewoon witmasker of is dat bonte witmasker? Vind ik echt mooi!
Ik mag echt geen foto's meer zien. Ik wil groter wonen, een tuin en dan ook een voliere met meerdere mutaties. :)
Groetjes,

Valerie



♪ Marlies

Nou Karin , dat is echt  een plaatje. Wat heeft hij/ zij een lief koppie, je zou er zo verliefd op worden.  :-*

Karin

27 juni 2005, 16:48:50 #544 Last Edit: 27 juni 2005, 16:59:42 by Karin
Het is een cinnamon bonte witmasker Valerie, mooi is ze hè ? Met een beetje geluk komt een zusje van haar ook dit jaar hier wonen  ;D Jippie !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Marlies, en het is een zij  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ankie

Hoi Karin

Bolletje doet goeie zaken met jou!!!! ;D ;D.
Wat een prachige valkjes heb je toch!!!!
Mellody is echt heel erg mooi en een hele toepasselijke naam.

:-*Zazou & Ankie

zazoe

Wat een mooie dame is het toch, vooral nu ze geen halve spuit pap onder haar snavel meedraagt! ;)

De jongen zien er ook weer o zo schattig uit. :-*
Dat oudste stekelvarkentje is een lekker ding!
Merk je nu al of die twee weer wat pittiger zijn dan de jongen van Dimple en Magic?

Liefs, Sanne.

Petra en Cheeky

Oh, Karin, je weet ons weer behoorlijk te verleiden met je foto's, met name die van Mellody is wel heel erg prachtig! Supermooi valkje, en toch al best een stevig dametje (althans, zo lijkt het op de foto).

Groetjes,
Petra

Karin

Allemaal bedankt voor jullie complimenten ! Ik heb net weer foto's van de piepkuikens gemaakt, dus nog ff gedult....

Deze jongen zijn net een tikkie ouder dan die van Dimple Sanne, dus moeilijk te vergelijken. Maar tot nu toe valt het wel mee met ze. Ik geef deze 2 ook nu al wat pap, en ik haal ze er wat langer uit dan normaal, dat scheelt een hoop.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Zo vreemd, ik zie toch echt een rode bloed in de pupillen van het oudste jong van Dazzle en Chico, maar toch is het geen cinnamon ! De rode gloed zegt dus niet altijd wat, weer wat geleerd  ;D Het oudste jong is dus een bont geparelde ! En omdat Ria toch echt een cinnamonnetje wil is dit jong dus weer vrij gekomen, dus mocht iemand interesse hebben  ;D Vandaag heb ik hem / haar weer wat pap gegeven en natuurlijk mooie foto's gemaakt. Het is een lieffie hoor, gelukkig ( nog ) niet zo druk als Joy en Duncan uit het vorige nest, maar dat nog komen  ;D



Het jongste jong van Dazzle en Chico is een gewoon pareltje en ook nog vrij :



Met het nest van Dimple en Magic gaat het ook nog steeds goed. Op één cinnamon geparelde witmasker na is het hele nest besproken :

Dit is het eerste jong :



Het tweede jong :



Jong nr 3 :



Jong nr 4 :



En dan de laatste :



Ik duik snel mijn bed in, moet morgen weer vroeg werken.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gonnie

Hoi

OOO wat zijn ze snoezig , ben onder de indruk van zoveel lieverds , wat zijn ze toch geweldig ,het blijft maar kriebelen .
De valkjes die op je hantekening staan ,heb jij die werkelijk ook allemaal , als dat zo is , wat een mazzel heb je dan ,dat zijn zo`n prachtige exemplaren , maar ja dat weeet je zelf ook natuurlijk wel.
Groetjes Gonnie




eefje nieuwenburg

ik vind het zo'n vreemd gezicht dat de oudste al veertjes gaat krijgen terwijl de jongste nog dons heeft en niet eens het kopje omhoog kan houden :D
wel lief hoor,ben heel benieuwd!
groetjes eefje

Marije

O Karin wat zijn ze allemaal toch mooi! :o ;D...die kleine Jefkes en Mellody!!!....wat een pareltjes ;D :-*
Jij hebt echt alle mutaties die ik mooi vind.....*jaloers*.... :D
Deze foto is trouwens echt onmogelijk niet op te eten ;D:
Citaat van: Karin op 28 juni 2005, 00:47:37
Het tweede jong :



Die kleine stekeltjes op dat lachende koppie en dan die oogjes half dicht..... :-*...*kwijl* ;D
Liefs,
Marije, P&S

♪ Marlies

Leuk hoor al die kleine valkjes, je ziet ze met de dag groeien.
Je hebt inderdaad prachtige mutaties.