23 mei 2024, 11:39:00

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Rianne

Wat een schatjes... Ik vind ze allemaal mooi, de ouders mogen trots op hun kroost zijn. En jij ook natuurlijk!

Cor_en_Petra

Ha Karin,
Lieve foto's weer! We weten hoeveel werk het is, maar het blijft altijd leuk om te zien, want er is geen foto waar ze precies hetzelfde op kijken!
Groetjes van Cheeky, Cor en Petra

wolfke

Ik ben er eindelijk door zeg
Da's best een hele hap om te lezen ;D
Je kleintjes zijn prachtig vooral splinter laat me helemaal smelten :)


Karin

Dank jullie wel allemaal voor jullie complimentjes  :-*

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

jaja die comlimenten komen niet zomaar uit de lucht vallen hoor.................ik denk dat iedereen wel merkt dat jij je volledige lief en leed in die kleintjes stopt.............Dat komt heel duidelijk over.................. ;)
Bianca
ps geef elvis maar een kusje van me! :-*

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Lin

Hey,

ik verheug me altijd zo als ik naar je dagboek kijk. zulke mooie fotos wat fijn dat het zo perfect gaat en er geen problemen zijn ook niet in gedrag. Maar wat wilde je nog weten over dat bewaren van die eitjes? Ik had het toch al uitgelegd? Je hoeft trouwens niet te draaien hoor.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hoi Karin,

Ik weet niet hoe je het voor mekaar krijgt maar hoe maak jij van die mooie foto's van je valkjes.
Zodra mijn Joepie de camera ziet dan vliegt hij erop af, of gaat hij juist veel bewegen.
Hij doet het gewoon EXPRESS  >:( die klier.
Maar het zijn weer schitterende foto's hoor.
En ze worden met de dag mooier, en vooral kleine Elvis en Jefke  :-*

:-*  :-* Natas en ...............Joepie de poepie

Karin

Dank je wel Bianca  :-* Ja, ik steek inderdaad heel veel in de valkjes, Marcel begint zich al verwaarloosd te voelen  ;D Ik zal Elvis een kusje van je geven  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Lin, voor je compliment  ;D Ik heb wat ik bedoelde al in de andere topic voor je uitgelegd   ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Natas, maar... deze valkjes vliegen nog niet veel, dus dat scheelt een hele hoop  ;D Ik heb ook zo'n klier, Summer, gaat altijd boven op het teostel zitten. Vandaag weinig foto's van haar hier  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anita1

 ;D hoi karin,
poeh wat een mooi valkje is die cinamon bonte..
prachtig om te zien.
goh meiss wist toch niet dat je in apeldoorn woonde,
maar ik heb nu mijn giertje die ik zelf hou.dus ben ik voorzien voor jippie.en wat is leuker om er 1 van jezelf te kunnen houden,en ook nog van mn eerste nest!
maar anders had ik zeker zo een van jou willen hebben hoor!
nu zoek ik nog 1 koppel voor in de voliere.
cinamon bont of zo.
ik sta ook versteld van je mooie foto's
moet toch ook eens een keer zo'n foto programma halen die alles kan.
ik doe het nu met de standaard.
hmmm niks aan.
als ik die van jou dan zie..komen de valkjes veel mooier uit.
wees er maar trots op knuff anita  :D

Karin

Ik woon niet in Apeldoorn hoor, was het maar waar  ;D Alhoewel, als ik het doe doe ik het meteen goed en verhuis naar Drenthe  ;D Maare... een eigen jong houden is natuurlijk het leukste wat er is ! Ik doe het ook regelmatig  ;D Ja, die cinnamon bonte is echt schitterend. Jammer dat het karakter wat minder is. Ze zijn heel moeilijk tam te krijgen, maar ik haal haar er binnenkort uit en hoop haar verder met de hand te voeren ( is bijna 5 1/2 week ) en er zo nog wat van te maken. Als het niet lukt waarschuw ik haar eigenares ervoor ( ze weet het al ) en dan kan ze altijd nog kiezen of ze ze neemt of niet.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Joy wordt steeds mooier en... eigenwijzer  ;D Morgen ga ik haar bij de ouders weghalen. Ze is nu 37 dagen en ik wil haar dan nog even met pap voeren in de hoop dat ze wat makkelijker wordt. Ze vliegt al in de kooi, maar ik probeer te voorkomen dat ze in de kamer vliegt, want als ze eenmaal op de grote volière zit kom ik moeilijk bij haar. Het is wel een plaatje hoor ! Ik hoop dat in het volgende nest er nog een paar van inzitten  ;D



Duncan wordt al wat rustiger. Ik heb zijn/ haar papje eens met een lepeltje gegeven en ik kon het er zo ingieten  ;D Bij de jongen van Jazzy en Dizzy werd dat altijd een knoeiboel, maar bij deze 2 gaat het best. Ook Duncan krijgt een prachtkuif ! Hij / zij is nu 32 dagen. Ik kijk even hoe het met Joy alleen gaat en anders gaat Duncan ook binnen 1 of 2 dagen apart.  Maar omdat Duncan iets jonger is wil ik het liefst even wachten.



Wat worden de jongen van Dimple en Magic mooi zeg ! Alle 3 de cinnamon pareltjes zitten overdag in de kooi, soms gaat er 's nachts eentje vanzelf terug.

Twister is vandaag 34 dagen, erg lief valkje :



Ook Splinter is 34 dagen, ook een schatje :



Elvis is 32 dagen en heeft vandaag gevlogen !  ;D Het lijkt of ze prachtig zit voor de foto, maar eigelijk keek ze van "kan ik snel opvliegen zonder dat het vrouwtje me tegenhoudt ?" ;D



Kleine Jefke wilde weer niet netjes op de foto  ::) Hij/ zij is vandaag 29 dagen en zit nog braaf in het blok.



Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ria

Hoi Karin,

Het zijn inderdaad prachtige valkjes geworden maar ik had niet anders verwacht. Jij hebt altijd prachtige jongen. Met name Joy vind ik een heel mooi valkje maar dat wist je al. Ik hoop dat het je lukt dat Joy wat rustiger wordt.

Groetjes,
Ria

Karin

Dank je Ria, ik hoop het ook  ;D We gaan ons best doen, en ik kan niet meer doen dan mijn best. Ik tuttel iedere dag een uur met deze twee en dan nog eens een uur met de andere 4.... meer tijd lukt echt niet hoor. Ik moet ook nog tijd overhouden voor de rest van de valkjes en ik moet het alleen doen, ik heb geen kinderen die me kunnen helpen  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves