20 april 2024, 03:48:01

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

*Esther*

Citaat van: Marc van de Kuifjes op  4 september 2007, 08:11:20
7 nesten :o... toch nog een behoorlijk aantal als je 't mij vraagt! ;D

Je haalt me de woorden uit de mond! ;D

Karin

Citaat van: *Esther* op  4 september 2007, 12:20:22
Citaat van: Marc van de Kuifjes op  4 september 2007, 08:11:20
7 nesten :o... toch nog een behoorlijk aantal als je 't mij vraagt! ;D

Je haalt me de woorden uit de mond! ;D


Niet als je zo'n 9 koppels hebt  ;D Ik zou als alles goed zou gaan ( en dat is de vraag, want ik heb veel onervaren koppels ) en 2 rondes zou doen 18 nesten kunnen krijgen, maar dan zou ik gillend gek worden  ;D ;D ;D Nee, ik doe het lekker rustig aan en willen bepaalde koppels niet, dan niet  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Groot gelijk hoor Karin... :D
En dan 7 nesten is ook niet weinig, je zal je handen er wel weer vol aan hebben... ;D



Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Mandy

Hahaha "maar" 7 nesten, hopelijk gaat alles goed natuurlijk maar dan zal je je handjes wel vol hebben. ;)
Wanneer ga je weer beginnen?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Citaat van: Mandy op  6 september 2007, 23:38:03
Hahaha "maar" 7 nesten, hopelijk gaat alles goed natuurlijk maar dan zal je je handjes wel vol hebben. ;)
Wanneer ga je weer beginnen?


Ben net terug van vakantie en ik ga van de week kijken welke koppels er een blok krijgen, hooguit 2 - 3 koppels tegelijk. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik sta nog niet zo te trappelen, maar dat komt omdat ik het zo druk heb. Komt vanzelf wel ( hoop ik  ;) ) en anders gewoon nog minder nestjes. Er komt nog een popje bij binnenkort, maar die moet eerst in quarantaine, dus die mag voorlopig nog niet.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Esther*


Anke

Hoi Karin,
Leuk dat je weer bezig gaat met blokken uitdelen :)
Het lijkt mij zo dat het vast wel weer gaat kriebelen bij je ;D
Succes met alle drukte!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mandy

Hé Karin, lang niks van je gezien/gehoord, alles goed? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Ja hoor, gaat prima met me, alleen momenteel snipsnotter verkouden, misselijk, hoofdpijn, ach, je kent het wel  ;D Nog steeds niet aan de kweek begonnen, omdat de nieuwe broedkooien nog een aanpassing moeten en manlief er niet zo snel mee is  ::) Ik moet nu de broedblokken er helemaal uitschuiven om erin te kijken en dat lijkt me niet zo bevordelijk voor de broedrust  ;D ;D ;D Ik hoop dit weekend eindelijk 2 koppels erin te zetten. Dat worden waarschijnlijk Dimple-Magic en Jipper-Mellody. We zijn net terug van Disney land Parijs met de hele familie ( mijn ouders, broer-schoonzus plus 2 kids en wij dan ) en het is ons zo goed bevallen dan we waarschijnlijk in maart als we 12 1/2 jaar getrouwd zijn met zijn tweetjes er naar toe gaan. Dan moet ik op dat moment dus geen jonge valkjes hebben. Dus dat wordt nog minder kweken dit seizoen. Ik denk dat ik hooguit 4 nesten zal krijgen dit winterseizoen. Misschien dat ik in de zomer dan met 2 "bijzondere" koppels ga kweken. De jongen raak ik dan wel kwijt en maak ze dan niet helemaal handtam, want daar heb ik dan geen tijd voor. In de zomer heb ik er gewoon veel minder tijd voor. Een rustig valkenjaartje dus voor mij  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Ahhh....!!! Dimple en Magic! Dan komen er weer Jefkes! :-[ :-[ :-[
;D ;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Ik ga dit dagboek sluiten en begin weer een nieuwe, hij is een beetje vol nou  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves