3 augustus 2025, 01:24:27

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

2 augustus 2006, 20:19:15 #2355 Last Edit: 3 augustus 2006, 13:22:38 by Karin
Ik ben even flink bezig geweest op mijn website  ;D Al mijn koppels én wat voor jongen ze kunnen krijgen staan nu op de site. Hier kunnen jullie het zien :

Pagina met kweekkoppels

Pagina met de jongen die ze kunnen krijgen

Ook heb ik ff snel een pagina in elkaar geflast voor de 2 zusjes die herplaatst moeten worden. Het moet nog afgewerkt worden met achtergrond enz, maar zo staat het alvast  ;)

Pagina goed tehuis gezocht

Ik moet nog de pagina over de vogelverblijven aanpassen, o.a. moet ik nog een nieuw filmpje maken van hoe de "woonsituatie" nu is. Maar dat komt nog wel  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gonnie

Hoi
je hebt prachtige valken , ik ben net even aan het snuffelen geweest op je site, en zeker niet voor het laatst.
Gonnie

Karin

Dank je  ;) Enne... erg leuk dat je in mijn gastenboek geschreven hebt !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Leuk gedaan hoor, Karin, zo met die foto's bewerkt.  :D

Super!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Sanne388

Hey Karin :D

Wat leuk, ik zat al te wachten wanneer ik je weer kon volgen :) k kom terug van vakantie, en ik kan gelijk weer wat lezen.. Je website is mooi hoor! Complimenten =D.

Groetjes, Sanne 'nd Oscar xD.

Monky

Hi Karin,
Ik moet eerlijk bekennen dat ik regelmatig op jouw website rondsnuffel  :)

Ik keek even een keer in je fotogallerij. Je hebt daar foto's staan van al je jongen op een rij. Wat ontzettend leuk. Ik mis er alleen een paar. Volgens mij van de laatste nestjes waar onderandere Disa in zat, of ben ik nu gek en kan ik ze gewoon niet vinden  :-X ??? 8) ;D

Alles goed met de nieuwe volliere en je nieuwe aanwinsten?

Ik ben benieuwd naar je cathi-foto's  ;) ;D

Groetjes,
Monky

Karin

Nee hoor, klopt, ik moet nog een paar dingen aanvullen op de site  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dit weekend zijn we een popje gaan halen voor River, mijn fallow bonte witmasker man. Ik heb voor hem een cinnamon popje gekocht wat split is voor fallow, bont en witmasker ! Jammer dat ze cinnamon is, maar dat was wel de reden dat de kwekers 100 % zeker wist dat het een pop was  ;) Nu zullen wel eventuele fallow zonen split zijn voor cinnamon, maar ach, ik kweek toch  huisvogeltjes en niet voor de kweek  ;D  Het was een hele rit, bij Maasticht zijn we de grens over gegaan  ;) We wilde zo min mogelijk in België rijden, i.v.m. autopech. Dat is makkelijker in Nederland dan in België. En het was maar 20 km om. Het popje is van maart dit jaar, dus het duurt nog even voor ze een blok krijgen. Dit is ze :

Ze zit alleen in een kooi in de huiskamer. De kweker zou misschien een primrose pop voor me hebben, maar helaas had een grote klant van hem alle primroses meegenomen  :'( :'( :'( Dus ik kan weer verder op zoek gaan naar een primrose pop voor Cocktail.

Op de terugweg zijn we langs een natuurgebied gegaan waar we jaren geleden vaak op vakantie gingen en hebben daar heerlijk gewandeld met Indy. We hebben er een leuke dag van gemaakt  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Ja, mooi is ze hè ? En vrij rustig voor een volièrevalk. Ze ging zelf op een stokje zitten die we in onze hand hadden om haar uit de vervoerskooi te krijgen. Ik kan makkelijk het voer verschonen zonder gefladder en ze accepteerd de huiskamergeluiden. Ik hoop dat ze dat karakter doorgeeft aan de jongen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Hé dat is een mooi popje hoor.
Ik blijf een zwak houden voor cinnamon want dat was mijn 1e jonge valkje ook. :)
Maar je kan er straks ook mooie jongen uit kweken. :D
Heb je er al veel reserveringen voor? ;)

Ik zit misschien te denken om m'n fallow geparelde man na de TT zelf te houden. ::)
Daar zou een split fallow pop uit dit koppel mooi bij kunnen.
Of daar zou Mina bij kunnen als Jeetje voor Pipo kiest.
En bij een jong van hun zou ik een fallow pop split witmasker kunnen zoeken. Dan kan ik ook fallow witmaskers kweken. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marianne

Hoi Karin,

Gefeliciteerd met je nieuwe pop.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rianne

Ik heb ook een zwak voor cinnamonnetjes ;) Hopelijk klikt het tussen haar en River. :)

Karin

Dank jullie wel allemaal. Ja, ik vind cinnamon ook erg mooi !

CitaatHeb je er al veel reserveringen voor?

Nee, ik heb nog geen wachtlijst aangelegd voor deze jongen  ;D Ik kan er op zijn vroegst volgend jaar maart mee kweken, en ik weet niet of ik het dan al doe, want we gaan altijd in mei of juni op vakantie.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves