15 juni 2024, 22:01:27

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Tess@

Hoi Karin,

Wauw wat een mooie foto's :o
Dat het samen gaat valkjes en katten ik sta verstelt.
Ik heb wel eens gehoord dat het kan maar zo.
Echt mooi!!!!
Meedoen aan de wedstrijd volgende maand!!!!

Groetjes Tess@

Monky

Hi Karin,
Ik denk, ik ga weer eens door je dagboekje heen struinen... en zie ik daar die leuke foto's weer met die poes met valkje  :)
Ik kan werkelijk niet genoeg krijgen van vooral de eerste en tweede  foto. Zoals ze zo lief de snorharen aan het poetsen zijn....  :D
Ik wordt helemaal mushy van binnen als ik er naar kijk...

Groetjes,
Monique

Karin

16 december 2005, 01:00:48 #1097 Last Edit: 16 december 2005, 01:02:41 by Karin
Even voor de duidelijkheid  ;D : de valkjes zijn bij mij gekocht en de nieuwe eigenaar heeft dus deze 2 katten plus zei hebben de foto's gemaakt  ;D Ik heb alleen de foto's wat verkleint, uitgesneden enz. Meedoen met de wedstrijd kan ik dus niet  ;) Geen idee ook wat het thema is, ik ben steeds te laat met kijken  ::)

Monique, de ene is het "zusje" ( denk ik  ;D ) van Whooshy, het gewone pareltje, lief hè ? En de ander is een botn pareltje van Dazzle en Chico.

Kirsten, bedankt voor het medeleven met mijn fretje  :-*

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Zo, het is weer laat geworden... mijn website bijgewerkt, want.... Er zijn weer jongen geboren ! Jazzy en Dizzy hadden in het totaal 6 eitjes, allemaal bevrucht. Helaas zat er in één eitje een gaatje  ( het derde ei ) en die was gaan lekken. Dat ei heb ik dus snel weggooid.

3 dagen geleden werd ik eerst verrast door een drieling ! 2 van de eitjes had ik eerst even apart gelegt en later in de broedmachine gelegt omdat er nog jonge wildebrassen in het blok waren die er mee aan het voetballen waren. Een dag nadat het 4e ei gelegt was heb ik ei 1 en 2 in de broedmachine gelegt en na een dag nadat ei 6 gelegt was terug gelegt. Ei 1, 2 en 4 zijn dus tegelijk uitgekomen, ei 5 gisteren en ei 6 vandaag ! Het leuke is dat alle jongen nu bijna even groot zijn, er is niet ontzettend veel verschil tussen de jongste en de oudsten. Alleen één van de 3 oudsten is net een tikkie groter, dat is het jong uit ei 4 denk ik. Omdat die 19 dagen in het ei heeft gezeten en de andere 18 dagen.

Nog niet alle jongen zijn besproken ( 2 à 3 zijn er besproken ), dus mocht iemand over een week of 6 - 6 1/2 een lieffie willen.... Het zullen weer gewone pareltjes en cinnamon pareltjes zijn. Hier zien jullie de hele bende  ;D :







Hier zien jullie Mama Dizzy. Als je goed kijkt zie je onder haar vleugel een nat jonkie, gisteren uitgekomen  ;D



En hier Papa Jazzy die één van de drie oudste jongen voert ( op de dag dat ze geboren waren ). De andere 2 zitten onder Jazzy.



Hij doet het zo lief en voorzichtig !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Karin,

Ik wilde hier nog eens reageren.
Gefeliciteerd met je 6 kleine donsjes!!

Groetjes,
Monique


Caroline

Gefeliciteerd!!

Wat leuk alle 5 de donsjes bijna even groot. En leuk ook te weten voor je dat de broedmachine zijn werk heeft gedaan.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Wat leuk die donsjes! Die foto's van die kat vond ik super wel raar dat die mensen zoiets aandurven de mijn zien de valkjes als een lekker hapje!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

eefje nieuwenburg

gefeliciteerd voor jou ;D en de papa en mama natuurlijk(en voor mezelf misschien ook wel ;D )
heel leuk en wat lief zoals de papa voert,heel gaaf om dat te zien!

ik hou het in de gaten hier ;)
groetjes eefje

Kirsten

Hoi Karin,

Gefeliciteerd met je kleintjes :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Oh geweldig. En dan zo snel achter elkaar, leuk! Die jazzy, wat ziet dat er vertederend uit zeg. Ik vind dat zo mooi hoe ze dat allemaal met z'n tweetjes regelen met dat grut. Prachtig!

Rianne

Gefeliciteerd met de kleintjes, ik hoop dat je zo je verdriet om je fretje wat kan vergeten :)

carco

Hoi

Wat zijn die kleintjes toch weer lief!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mandy

Zonde van je fretje. :(

Maar gefeliciteerd met je jongen! ;D

Leuk inderdaad dat je nu weet dat de broedmachine goed werkt. ;)

En gave foto's met die kat zeg! :D

Succes met de jongen. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Dank jullie wel allemaal voor jullie leuke reacties. Vandaag zijn bij de andere koppels ook de blokken er in gegaan. Ik hoop dat ze net zo enthousiast aan de slag gaan als Jazzy en Dizzy  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Ik heb er alle vertrouwen in. Ze gaan namelijk een jong voor mij maken  ;D ;D ;D
Dat kunnen alleen maar mooie valkjes worden....hoezo bevooroordeeld  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monique