12 mei 2025, 16:57:13

spiegeltje wel of niet ???

Gestart door Daan van Thiel, 18 februari 2005, 00:51:13

« vorige - volgende »

Daan van Thiel

Mag een spiegeltje nou wel of niet bij vragen staat dat het wel mag maar eerder in dit forum stond van niet graag zsm bericht  :P

Karin

Ik zou het niet doen. Ze zien het spiegeltje als partner en raken er echt verslaafd aan. Ik heb een grasparkiet die vroeger wel een spiegeltje had en helemaal in paniek was als het speigeltje eens viel. Ze kunnen ook het spiegeltje behoorlijk gaan verdedigen.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marianne

Hoi Daan,

Geen spiegeltje.
Ik ben het met Karin eens.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Theetje

Hoi Daan,

Ik zou het ook niet echt aanraden, alhoewel ik moet bekennen dat mijn Flyer ook een spiegel heeft. Eigenlijk meer uit vervanging van een ander vogeltje. Hij kan namelijk niet in mijn voliere omdat ie een gebroken vleugel heeft en daar compleet wordt overlopen door mijn andere valkjes.

Flyer reageert wel prima op het spiegeltje en blijft nog steeds meer naar ons trekken dan naar zijn "maatje", maar het is ook wel een vogel met een heel makkelijk karakter. Ik weet zeker dat andere valkjes van mij er wel agressiever door zouden worden. Je kunt dat echter niet van te voren voorspellen. Een echt maatje is natuurlijk leuker. Voor Flyer staat ook aal een vriendje in bestelling bij Mandy. De rest van mijn valkjes is namelijk niet tam. De nieuwe wordt wel tam.

Groetjes

Theetje

Wapper

Dan doe ik het denk ik maar niet bedankt voor de informatie  ;D