28 april 2024, 00:41:33

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Kirsten

Goed gedaan van Peet ,want Toya is een prachtige naam !!!

Lekker schaatsen kijken vanmiddag !!!! ;D

Groet van Ankie

marilyn

hoikes kirsten

je nieuwe aanwinst is een echt beauty  :D ben metteen stapelverliefd  :P

groetjes marilyn

gonnie

Hoi Kirsten
Fijn dat je probeert te komen , op onze treppeldag ;D
jij werkt natuurlijk ook nog , Ankie en Petra zijn beide vrij , ikzelf moet het ook nog even afwachten , ik ben als enige invalster beschikbaar, dus ik hoop niet dat ze me oproepen die dag .de reserve datum is een week later evt.
Groetjes Gonnie




Kirsten

Hoi Gonnie,

Die vrijdag hoef ik gelukkig niet te werken, alleen Demi gaat wel naar school, daar probeer ik even naar te kijken hoe ik het eventueel kan regelen.

Met Toya en de andere nieuwe gaat het hardstikke goed,.
Ik kwam er alleen achter dat de nieuwe van de beurs een ringetje uit 2004 om heeft, dat zou wel erg mooi zijn, want dan kan ik haar dit jaar al inzetten voor de kweek,. Even kijken of de man die ik voor haar in gedachte heb, het ook ziet zitten,. hihi

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Citaat van: Mandy op 18 februari 2006, 23:38:57
Wanneer ga je eigenlijk beginnen met de kweek?


Hoi Mandy,

Éen koppel pruimkoppen heeft al een broedhok, het tweede koppel is volgens mij meer broeds, maar die krijgen waarschijnlijk het weekend pas een blok. Pruimkoppen zijn vroege broeders vandaar. Maar ik heb nog geen idee of ze het gaan doen,. Ze zijn een stuk lastiger dan valkparkieten, dus het blijft afwachten
De valken buiten zullen eind maart/begin april een broedhok krijgen net als bij jou denk ik?

Binnen ligt het even stil,. Ik wil een koppel achterhouden mbt het geelwangkoppel buiten,.

Groetjes
Kirsten :D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Citaat van: gonnie op 19 februari 2006, 12:10:03

Nog een paar nachtjes volhouden coco,
wat zullen jullie blij zijn als het van coco`s vleugels af is



Hoi Gonnie, morgen gaat het tape eraf,. ze zal denk ik ook erg blij zijn, want ze had er echt last van. Ik ben inderdaad superblij, mijn maag draaide elke keer even om als ik het zag,. het was zeg maar de grote van een tic tac ongeveer, ik denk zelfs nog iets groter,. en ze had er drie!,. Ik ben erg opgelucht als het morgen voorbij is...

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Citaat van: Ankie op 19 februari 2006, 12:56:48
Lekker schaatsen kijken vanmiddag !!!! ;D

Groet van Ankie


Ja inderdaad,. ben vanavond ook niet van de tv weg te slaan,. prachtig dat kunstschaatsen :D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hiep hiep hoera!!

Coco mag de pleisters eraf!!

Groetjes van Caroline

En voor Coco een dikke  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Inderdaad Caroline,

Ik ben nog even bezig, maar ga het daarna gelijk doen :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bianca

EN HEEFT ZE JE BEDANKT MET EEN GROTE KNUFFEL?
oeps sorry capslock stond aan, hihihi.
hoe ziet het eruit?

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Ankie

Hoi Kirsten

Ben benieuwd hoe het gaat met Coco !!

Nog naar het ijsdansen gekeken gisteravond !!?
Ik vondt het in ieder geval helemaal prachtig en iets minder valpartijen dan zondag !

Ik hoop je bij Gonnie te zien !

Groet van Ankie

Kirsten

Hoi hoi,

Ja ik heb ijsdansen gezien, wat waanzinnig zeg,. heb genoten.

Met Coco gaat het goed,. Ik heb het tape makkelijk kunnen verwijderen en zover ik kan zien ziet het er netjes uit. Ik zal proberen er nog een foto van te maken, maar dan moet Jan erbij zijn. Jammer dat je het niet kan vergelijken nu, maar ik ben tevreden. Ik heb haar geprobeerd een beetje te sproeien, maar daar geniet ze nog niet zo van,. De fohn erna wel,. dat vond ze heerlijk.
Ik ga het proberen langzaam op te bouwen, want haar verenkleed moet echt opknappen nu. De mooi donsige veertjes zie ik niet zo goed en ze heeft duidelijk last van de energie die het haar nu kost om op te knappen. Ik probeer allerlei lekkers aan te bieden, zodat ze wat kan aankomen. Ook krijgt ze op advies ook van Feld dagelijks een vitaminedosering.

Ik ben heel blij dat dit nu weer voorbij is, nu op naar de volgende stap :D

Groetjes en bedankt voor jullie interesse,. jullie krijgen allemaal een voorzichtige knuf van haar ;)

Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Kirsten,

Dat is een opluchting voor Coco denk ik.  :D

Ik ben blij voor haar dat de tape er af is.

Geef ze maar een dikke knuf terug.

Groetjes, Nel :)

Monky

Hi Kirsten,

Wat fijn dat het tape eraf is. Coco zelf zal zich er ook vast beter bij voelen.
Ik had eigenlijk ook graag ijsdansen willen kijken, maar manlief was er niet zo gecharmeerd van  :-\ Ach, c'est la vie...

Ik heb eigenlijk wel zin in 5 maart. Vind je het erg als ik de fototoestel mee neem? Even ideeen opdoen en zo hahaha en misschien stiekem wat mooie valkenfoto's maken ;D
Misschien dat ik die weekend ook Gara(th) op kan halen. Het wordt dan een echte valkenweekend  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Kirsten

Hoi Monique,

Nee hoor vind ik helemaal niet erg,.Of ze poseren is een tweede haha maar dat merk je vanzelf.
Jan heeft ipv twee dagdiensten, twee nachtdiensten gekregen, dus het probleem met de auto hebben we ook niet, Ik kan je evt dus gewoon van het station halen,. Ik zoek nog even uit wat voor jou het makkelijkste is.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------