19 mei 2024, 19:34:14

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes kirsten

wat naar voor je oma en ook voor jou, je houd erg veel van je oma hé  ;) dat merk ik aan je berichtje je spreekt met zoveel liefde over haar maar weinig mensen kunnen zeggen dat hun oma 96 jaar is mijn beide grootouders zijn allang uit mijn leven  :-\ dus geniet nog maar van haar nabijheid . ik denk dat je oma ook gelukkig was toen demi haar een knuffel gaf  ;) en jij moet ook wel trots op demi geweest zijn om te zien dat ze jouw oma zo graag heeft  :D

hihihihi een pop van dora voor demi  :D ik heb er ook ééntje voor mijn zoontje joran (is wel een jongen maar hij is gek van dora).

héhé geweldig zeg dat het zo goed gaat met je kleine donsjes (al zullen de donsjes nu wel snel veranderen in veren denk ik )
ik kijk al uit naar de foto's  ;)

groetjes marilyn

Petra en Cheeky

Ha die Kirsten,

Wat moest ik glimlachen toen ik het las over de pop van Dora... die tekenfilm daar word ik nl. elke ochtend mee wakker. Cor kan alleen maar slapen als de hele nacht het tekenfilmnet op staat, en als mijn wekker 's morgens om kwart voor 6 af gaat, hoor ik altijd de muziek van Dora.... !!!

Leuk he, kerstpakketten maken voor anderen. Ik heb zelf voor 2 goede vrienden ook een heel persoonlijk kerstpakket samengesteld... dat is eigenlijk nog leuker dan zelf iets krijgen! Ze waren er zo blij mee!

Wat sneu van je oma zeg! Ja, oud worden komt met gebreken en zo te lezen is ze aardig oud geworden zonder al te veel gebreken en dan baalt ze natuurlijk als een stekker als ze ineens wel geconfronteerd wordt met dat soort dingen. Verwen haar maar lekker!

Fijn dat het zo goed gaat met de jongen verder!

Liefs en fijne feestdagen!

Peet

Rianne

Ach, wat zielig van je oma. 96 jaar, toe maar. Ik heb een tante van 87, dus kan me wel voorstellen hoe je je voelt.
Ze zal wel heel blij zijn met de foto die je op gaat sturen denk ik. :)

Caroline






Jeetje Kirsten, 96 jaar!!  :o
Dat is een hele mooie leeftijd. En wat heerlijk dat ze nog steeds lekker kan genieten van haar achterkleindochtertje, Demi. En tranen bij naaste familie is altijd moeilijk, vind ik. Als er ooit een traantje loopt bij mijn moeder dan lopen ze bij mij ook hoor. Verwen haar maar lekker, nu het nog kan, en nu ze het ook nog steeds zelf beseft.

Wat een  :censuur weekend ga je tegemoet, Demi naar haar vader en Jan werken. Wat balen zeg. Is ze 2 de kerstdag wel thuis?? En Jan vrij??

Ik hoop het voor jullie.

Heel veel sterkte om dit weekend door te komen, ik hoop dat jullie toch  nog lekker kunnen genieten als jullie samen zijn.
Dus voor jullie geen fijne dagen maar hele fijne en bijzondere momenten samen dan maar.  ;)

:-*


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Iedereen,

Wat een lieve berichten weer,. wat moet ik toch zonder jullie :D
Ik hoop wel dat het een leuk weekend verder wordt, maar we maken er zeker gewoon wat van. Morgenavond ga ik lekker op het forum hangen ;) en zondagmorgen een lekker ontbijt met Jan en in de loop van de middag naar m'n ouders waar ook m'n zus en haar vriend zijn. Ik kan Demi om half 8 weer ophalen,. Ik wilde eigenlijk iets eerder, maar daar was hij het niet mee eens :-\,. ik heb ook weinig behoefte om voor driekwartier ruzie te gaan maken, dus laat ik het zo. Ik rij dan nog even terug naar m'n ouders, want die hebben nog een aardigheidje voor haar in de kerstsok. Dan langzaam aan naar huis en Jan gaat dan werken. Maandagmorgen maak ik een lekker ontbijtje voor Demi en mij en ga ik denk ik Dora kijken en iets van koekjes bakken ofzo :D,. Als jan uit bed komt doen we nog even een brunch of iets en dan op weg naar Jan'n ouders,. daar blijven we ook eten en s'avonds gaat Jan nog een nachtdienst in. Al met al worden het wel gezellige dagen, we maken er gewoon iets van :)

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

ook al wordt kerstavond voor jou niet wat het zou moeten zijn toch ben ik er zeker van dat je er het beste van maakt en jan en demi worden in de watten gelegd zoals ik uit jou verhaal opmaak. ze mogen wel blij zijn dat ze jou hebben  ;).
ik kan helaas morgenavond niet online komen omdat ik niet thuis ben maar toch wens ik jou het allerbeste toe voor deze feestdagen  :-*  :-*  :-*

groetjes marilyn

Monky

Het is jammer dat de weekenden van Demi net zo uitkomen met de feestdagen, maar de gezelligheid straalt van je woorden af. Je maakt gewoon iets moois van de tijd die jullie wel samen hebben.

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen Kirsten, Jan en Demi.
Geniet er lekker van.

Liefs,
Monique

Jantjie

Rugzak rugzak .... Pffff.  :P

Ja is voor mij ook wennen dat ik er met Kerst niet zoveel zou zijn, althans de nachten dan. Maar ja dat hoort bij mn werk en we moeten er maar het beste van maken.
We genieten gewoon van de tijd dat we wel samen zijn.

De jongen worden snel groot. Dus we moeten maar snel weer foto's plaatsen maar las net dat Kirsten dat ging doen. :)
Leuk om te lezen dat iedereen genoten heeft van het filmpje, is toch leuk om te plaatsen op zo'n manier. Kost behoorlijk wat tijd maar heb dat er dan graag voor over.

Groetjes
Jan at work.
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

bobbie

Hoi Jan,

Dat filmpje had je helemaal te gek gemaakt. Ik heb er van genoten.  :D

Dat is voor herhaling vatbaar  ;) (hint hint  :D)

Groetjes, Nel :)

Jantjie

Hoi Nel,
Nou ik zou eens kijken of ik morgen weer wat moois kan maken .... ;)

Groetjes
Jan at work.
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Karin

Hoi Kirsten,

Was jij nou degene die altijd wat in huis had voor het geval een konijn  niet meer at ? Hoe heet dat spul ? Niet dat ik het nu nodig heb hoor, maar ik vond het een goede tip  ;D



Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

23 december 2005, 20:50:34 #1196 Last Edit: 23 december 2005, 20:52:10 by Kirsten
Hoi Karin,

Klopt, het heet aeropax en is bij de apotheek te verkrijgen (emulsie),. Volgens de dierenarts is het de redding geweest bij mijn nijn de vorige keer. pff wat was dat schrikken zeg.
Het kan ook geen kwaad als je het bij twijfel zou geven en er achteraf niets aan de hand was bijv. Erg veilig dus
Ook is het erg lang houdbaar,

Groetjes en ik zal het ook even in je dagboek zetten :D
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Hoi hoi,

Nou zoals beloofd hierbij een aantal foto's :)
Met de jongen gaat het verder erg goed,  het worden al echte donders.

Het eerste jong, dag 22



Tweede jong, dag 22



Derde jong, dag 20



en tot slot alledrie :)




Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

ooooooooooo zo'n mooie knoddige donsjes hihihihi
zo lief en klein  :D smelt smelt smelt ze zijn al goed gegroeid hé  ;) het worden vast hele mooie valkjes

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Iedereen,

Ik weet niet of ik iedereen nog voor de kerst bezoek in hun dagboek,. (haha dat rijmt)

Hierbij de wensen van mij, Jan en Demi :D



Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------