28 april 2024, 18:39:52

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Kirsten

10 december 2005, 20:07:51 #1035 Last Edit: 10 december 2005, 20:19:41 by Kirsten
Hoi Maris,

Ik vind het altijd fijn dat jij de andere kant soms kan uitleggen, Ik ben ook zeker blij dat het zo loopt. Ik denk dat mijn grootste gevoel bij die alles is, dat de vader van Demi vanaf haar geboorte nooit voor haar gezorgd heeft. Nu de kans nog krijgt om een klein beetje in haar leventje te zijn en zelfs dat naar z'n vriendin schuift. Ik bedoel dan echt niet het zorgen voor ofzo,. want ik vind dat hun ook samen zijn, dus dat ook samen hoort en ik ben alleen maar blij dat ze zo gek op Demi is. De verantwoordelijkheid mogen ze ook best samen dragen, zij hebben immers ook een relatie en hoort dat echt niet gescheiden te zijn.
Ik bedoel dan meer de interesse in school bijvoorbeeld of hoe ze sinterklaas vond. Zij vraagt ernaar vanmorgen in de gang bij hun thuis en hij zat al binnen,. Ik wilde hem ook vertellen over een plekje wat ze op haar hoofd heeft,. nou ik was nog niet begonnen en na twee woorden, was hij alweer weg en luisterde alleen zijn vriendin nog.
kijk dat snap ik gewoon niet. , maar ik moet ook accepteren dat het niet anders zal worden. Als ik dan Mike zie, met trots een foto van z'n dochtertje als handtekening, Dan vind ik dat het zo zou horen. Jullie zorgen samen voor haar, maar hij heeft ook interesse in hoe het met haar gaat etc en dat mis ik nog steeds bij hem.
sorry, ik ga er weer veelste lang over door en dat is heel m'n bedoeling niet, ik moet het ook zien als zijn gemis en dat vergeet ik soms, eigenlijk meestal. Het komt denk ik omdat ik zo van haar geniet. Ik leg me erbij neer en maak er het best van, het gaat verder allemaal goed en daar laat ik het gewoon bij.

hihi oké over naar de piepkuikens,.
Volgens mij is er nog niemand uit z'n dopje gekropen, maar ik hou het natuurlijk in de gaten :D
Verder vanavond weer idols kijken :D, stom misschien maar ik vind het gewoon leuk ;D

Zo ik ga lekker met laptop naar boven,. want tja zelfs onder idols blijf ik on line,. whahaha

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

10 december 2005, 20:14:46 #1036 Last Edit: 10 december 2005, 20:35:22 by bobbie
Hoi Kirsten,

Ik las in mijn dagboek dat jij van de trap was gevallen. Jeempie (niet doorvertellen hoor, maar ik net ook, met Sem in mijn armen  :-[ :-X, 4 treetjes maar hoor).

Balen dat je dan ook nog een baaldag hebt, wat ik helemaal niet raar vind hoor, als ik dat zo lees allemaal.

Maar, flexibel van geest als jij bent, ben je er weer uitgeklommen. En ook nog 2 piepeieren, toppie joh.

Ik kom nu een paar keer per dag even lezen of er al wat is geboren.

Groetjes en het beste met je, Nel ;)

Bianca

zijn ze er nu eindelijk eens?!
Ik kwam in mijn eigen dagboek ook nog een klein hummetje tegen.......drie keer raden wie dit is......... ;)


Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

es

 :o  :o meid meid wat las ik nu (pas  :-[) van de trap gevallen, ik hoop dat het een beetje gaat met je, je zal wel spierpijn hebben ook of valt dat mee ???
En nog van HARTE GEFELIE met je piepeitje, spannend weer hoor wat zal er uit komen :D.
Veel liefs van Es en wil je me niet meer zo laten schrikken :-\

Kirsten

Tickle ;D,

en nee,. ik zie nog niets en wilde haar niet van haar plek afhalen. Ze zit er zo lief op. Als er een kleintje geboren zou zijn, dan schuift ze de eischalen aan de kant, dus dan had ik dat gezien.
Ik wacht netjes af,. :D

Groetjes
Kirsten

ps Sorry Es,. het valt gelukkig allemaal mee,. ik ben alleen een beetje beurs, maar heb voornamelijk erg geluk gehad gewoon.


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

 :) gelukkig maar.
Tigo fluit even voor je een mooi melodietje om je op te vrolijken. ;D
Je kan het dan wel niet horen, ik weet ook niet wat hij fluit, maar het is mooi en hij doet heel erg zijn best. 8)

bobbie

Citaat van: Kirsten op 10 december 2005, 22:15:18
Tickle ;D,

en nee,. ik zie nog niets en wilde haar niet van haar plek afhalen. Ze zit er zo lief op. Als er een kleintje geboren zou zijn, dan schuift ze de eischalen aan de kant, dus dan had ik dat gezien.
Ik wacht netjes af,. :D

Groetjes
Kirsten



Knap zoveel geduld.  ;)

Kirsten

Hoi Nel,

ehh tja, ik vind het anders zo sneu voor haar, maar ik kijk straks nog wel even om het hoekje ;)
Hoe gaat het nu met jou?,. en Sem is zeker behoorlijk geschrokken?,. met hem alles goed?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Kirsten,

Ik heb alles weer bij gelezen. Ik wilde ook op een heleboel reageren maar ben zo duffie dat er niks uitkomt, nog van de migraine, alles is ook nog een beetje onscherp.

Morgen hopelijk iets beter endan kom ik gauw weer echt reageren.

Oh ja, ik weet nog van de piepeitjes, spannend!!

En natuurlijk je verdriet om Demi, maar daar ga je heel erg goed mee om hoor vind ik, petje af.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bianca

Goedemorgen!
ik ga ervan uit dat je vandaag begroet wordt door een kleine hummel en wie weet wel twee hummeltjes......?!. ;D
Fijne dag vandaag!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Jantjie

ik ben ook wel benieuwd hoe het met onze eitjes staat.....
hihihi. Dus lieverd, wij willen een update ..... ;)

Groetjes
Jan (op zn werk.)
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Kirsten

hahah,. nou oké

Ze zitten nog steeds allebei in het ei,. het kraakt hard en er zitten allemaal barstjes enzo, maar nog geen snaveltje naar buiten te vinden,... nog even geduld dus,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

imv

Hoi Kirsten,
Ik heb even in een razend tempo je dagboek bijgelezen... (heb het momenteel te druk met werk, kids, vogels en zieke pa  :-[ ), maar toen je in mijn dagboek iets liet vallen van van de trap af denderen....
Getsie joh! Gelukkig heb je niets gebroken.
En voor Demi: Liefje, jij redt het wel op school! Je bent een echte lieverd, en je hebt je mondje klaar! Komt goed!
Kirsten, ik weet hoe "leeg" je je kunt voelen met zo'n grote verandering zoals het naar school gaan van Demi. Dat is toch heel anders dan als ze naar peuterspaalzaal gaan, hè?! Het wet echt, hoor!


Hopelijk komt er straks een jonkie uit het ei gerold.. ik hou je in de gaten.

Hou je haaks.
Groetjes,
Irene

Jantjie

Nou spannend hoor, dus als we vanavond thuis komen dan hebben we 2 piepende jongen ??
Zorg je dat je rond half 3/kwart voor 3 hier ben ??
;)

Jantjie at work.

 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

tweety

hoikes kirsten

zo spannen he nog altijd geen snaveltjes te zien
tis tehopen dat je ze houw zal zien hun snaveltjes

groetjes tweety