27 april 2024, 21:33:13

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Kirsten

Citaat van: Gerda op 30 november 2005, 22:55:05
En ik wil nog even opmerken dat het me opvalt hoe lief en vertrouwelijk over Demi praat. Je bent erg open hier over en dat is alleen maar een goed teken. Het uiten van twijfels is juist een teken van een sterke persoonljkheid!!!
De manier waarop je over Demi schrijft en alles wat je met en voor haar doet, komt op mij echt geweldig over. Het is hetzelfde gevoel wat ik ook bij onder andere Caroline (van Sanne, Thomas en Jasper) heb.


Gerda, je bent een schat, jij ook bedankt voor je lieve woorden,. Ik durf mijn twijfel ook hier te uiten en open over Demi en mijn gevoel te praten. Dat komt omdat ik een sterk gevoel van vertrouwen, steun en vriendschap hier op het forum voel en ik erg aan jullie gehecht ben geraakt.

Groetjes
Kirsten

ps oja Demi heeft een knuffelpaardje (natuurlijk roze) en een playmobile poppetje gekregen,. Heel erg leuk :D Dank je wel (brandweer ;))sinterklaasje


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Citaat van: Gerda op 30 november 2005, 22:55:05
En ik wil nog even opmerken dat het me opvalt hoe lief en vertrouwelijk over Demi praat. Je bent erg open hier over en dat is alleen maar een goed teken. Het uiten van twijfels is juist een teken van een sterke persoonljkheid!!!
De manier waarop je over Demi schrijft en alles wat je met en voor haar doet, komt op mij echt geweldig over. Het is hetzelfde gevoel wat ik ook bij onder andere Caroline (van Sanne, Thomas en Jasper) heb.

Groetjes Gerda


Lieve Gerda, bedankt!!  :-* :-* :-*


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Leuk dat Demi een fijne tijd bij de brandweer-sint heeft gehad.
Heerlijk als je een kind zo kan zien genieten  :)

De neiging is heel groot om uit dit nestje een jong uit te kiezen. Je hebt precies de mutaties die ik op mijn lijstje heb (zoals je zelf al zei) ... maar ik doe het niet... nog niet... iiieeee. Nee, het is niet verstandig. Eerst met  Whooshy connecten... Wat is wachten en verstandig zijn toch moeilijk... :-\

Fijn trouwens dat het zo goed gaat met Coco.

Groetjes,
Monky

gonnie

Hoi Kirsten
wat fijn hè al die eitjes bevrucht , heerlijk weer jonkies strakjes,
En Demi fijn dat ze het zo goed doet op school ,als ze met tegenzin zou gaan , heb jij het thuis ook niet naar je zin , als het met je kinders goed gaat ,gaat het met moeders ook goed.
En coco wat spannend voor jullie , ook voor ons hoor , sucses.
Groetjes Gonnie




Caroline

Hoi allemaal,

Ik wilde toch ook eens even zeggen dat Jan volgens mij ook wel heel erg goed met de situatie en de kleine meid omgaat.
Dus Jan ook voor jou eens een pluim.  :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

~Natas~

Hoi Kirsten,

Gelukkig heeft Demi het erg naar der zin op school, en kan jij een beetje je ritme vinden.
Want het is wel ineens een hele verandering hoor, of lijkt dat maar zo.
Joepie er zijn weer ukkie's op komst[/color][/b]
Ben ook benieuwd hoor, maar wel weer leuk om je hierop te concentreren.

Groetjes,

Natas, Joepie en Jesse

Gerda

Hoi Kirsten,

Het is een beetje stil bij jullie.
Hoe is het ermee?? Kan Coco haar vleugeltjes al uitslaan??
Je bent zeker druk voor Sinterklaas??

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi hoi,

Sorry even wat stiller inderdaad en ga nu lekker slapen, Vanavond zijn we naar Ilse de Lange geweest in Beverwijk en was echt super!.
Coco heb ik vrijdagmiddag verlost. Het ziet er allemaal netjes uit. Alleen aan één kant zat nog een klein bobbeltje,. dat was geen gezwel en heeft feld grotendeels weggehaald. Hij gaf aan dat wat er nog zou zitten geen kwaad kon,. nou ik ben er helaas nog niet echt tevreden over, want ik zag vanmiddag dat het alweer wat viezer was,. baal ik behoorlijk van, want ik dacht dat het nu klaar zou zijn,.Lieve Coco is inmiddels bijna de duurste aanschaf geworden dit jaar door alle uitgaven, dat vind ik helemaal niet erg, maar dan wil ik wel erg graag dat ze nu klaar is,. Daar twijfel ik dus nu weer aan en ik wil dat ze gewoon wat rust krijgt en even lekker kan genieten,.maargoed morgen smeer ik er een beetje uierzalf op, dan blijft ze er vanaf en is goed voor de huid heeft Feld me verteld.
Op goed geluk dus.
Verder ziet ze er erg goed uit en heeft volgens mij ook geen gorgel geluid meer als ze zich inspant,. kortom ik ben wel erg blij dat we met haar al zover zijn. Het is nog steeds zo'n lieverd,. Wil haar voor geen goud meer kwijt :-*

Ik ben inderdaad ook met sinterklaas bezig en moet nog vanalles inpakken,. hahaha,.

Zo dit was even snel een berichtje,. dan zijn jullie weer op de hoogte :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ha die Kirsten!

Wat een sneu berichtje over Coco zeg! Dan denk je ervan af te zijn, en dan wordt ze nog maar half geholpen (voor je gevoel)! Waarom heeft Veld niet het hele bobbeltje weggehaald? Als het nu al weer viezig eruit ziet, kan ik me voorstellen dat je je twijfels krijgt! Ja, dat zal met elkaar niet goedkoop zijn geweest, en als het nu dan maar stopt! Nou ja, ik neem aan dat Feld weet wat hij doet, dus dat hopen we dan maar!

Jullie ook veel plezier vandaag (tenminste... ik neem aan dat jullie het vandaag vieren?) met Sinterklaas! Ben heel benieuwd wat Demi ervan vindt....! Pak-ze in!

Liefs,
Peet

Rinske

Hoi Kirsten,

Heb weer even een stukje in moeten halen van je dagboek, maar ben nu wel weer redelijk op de hoogte.
Wat een drama zeg met Coco, ik hoop echt voor je dat dit het laatste eindje is, zodat ze hierna lekker kan fladderen en spelen en de afgelopen tijd lekker kan inhalen. ;)

Het lijkt me ook best moeilijk om je dochtertje zo te zien opgroeien, pfoe ben dan zelf wel (nog...) geen moeder maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Na alles wat ik over dr gelezen heb lijkt het me zo'n onwijs leuk meissie.
En wat een leuk idee zeg, een dagboek bijhouden voor dr. Als je het niet erg vind onthoud ik die, voor als we zelf zover zijn...maar nu nog even niet hoor! Die tijd komt wel.

Liefs,
Rinske

ps: met Salsa gaat alles hardstikke goed, ze is echt een lieverd!! :D

Bianca

Citaat van: Rinske op  4 december 2005, 11:21:14

Het lijkt me ook best moeilijk om je dochtertje zo te zien opgroeien, pfoe ben dan zelf wel (nog...) geen moeder maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.


(nog...) ? ? ? ? ? ? ? ?

Oh is er iets wat ik moet weten?! :P :o
die stippeltjes doen het hem...
whahahahahaha

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rinske

Citaat van: Bianca op  4 december 2005, 11:43:00
(nog...) ? ? ? ? ? ? ? ?
Oh is er iets wat ik moet weten?! :P :o
die stippeltjes doen het hem...
whahahahahaha


whaahahahahaa, ik zat er eigenlijk al op te wachten. :P :P
Maar nee hoor je hebt niks gemist. Je weet t je bent de eerste die het hoort!! ;)

Rinske

Gerda

Citaat van: Rinske op  4 december 2005, 12:22:25
Citaat van: Bianca op  4 december 2005, 11:43:00
(nog...) ? ? ? ? ? ? ? ?
Oh is er iets wat ik moet weten?! :P :o
die stippeltjes doen het hem...
whahahahahaha


whaahahahahaa, ik zat er eigenlijk al op te wachten. :P :P
Maar nee hoor je hebt niks gemist. Je weet t je bent de eerste die het hoort!! ;)

Rinske


Nog voor de vader ?? ;D ;D ;D

Bianca

hey ik ken haar ook langer als hij dus ik vind dat ik dat recht wel heb ja, hihihiihihi
nee hoor geintje......

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rinske

Citaat van: Bianca op  4 december 2005, 12:31:38
hey ik ken haar ook langer als hij dus ik vind dat ik dat recht wel heb ja, hihihiihihi
nee hoor geintje......


hum weet niet of dat dan wel goed gaat, maarja wat niet weet.... haha :P ;)  ;) :P
rinske