28 april 2024, 16:14:17

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Rinske

Hoi Kirsten,

Wat een onwijs mooie foto's zeg.
Ben echt benieuwd naar de foto's van de kleintjes.
Met Salsa gaat het gelukkig steeds een beetje beter!!
Hoe is het trouwens met de rest van het nest? Van Baco blijf ik alles volgen, het blijft apart dat het zusjes zijn maar toch zo verschillend.

Liefs en een dikke kroel van Salsa en natuurlijk ook van Jesse en Tequilla, ze vinden het nog steeds erg leuk en spannend dat er in een andere kooi een popje zit, volgens mij Tequilla stiekem al een beetje verliefd hij zit telkens vanuit een hoekje uit zn eigen kooi naar dr te kijken en te fluiten, hihi best leuk!!

Kirsten

10 september 2005, 11:03:06 #631 Last Edit: 10 september 2005, 11:12:22 by Kirsten
Hoi Rinske,

Dikke kroelen terug!, Ja Baco zit op het forum, dus kan ik ook volgen :) Verder heb ik van het vierde jong nog niets vernomen, maargoed het is ook pas een week geleden. Ik ben blij om te horen dat je steeds iets meer vooruitgang boekt met Salsa,. Van de vier die een jong hebben opgehaald uit dit nest, heb jij het het moeilijkst ben ik bang. De rest is in eerste instantie alleen, dus makkelijker om de aandacht van te krijgen. Salsa zal inderdaad ook wel merken dat er twee andere moppen in je huis zitten en daardoor moet jij helaas harder werken. Vind het wel jammer want je doet zo je best. Ik hoop dat je moeite snel beloond wordt meid,.

Voor iedereen die haar wat wil aanmoedigen ;) :D, http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12258.30.html , Hier kan je het dagboek van Rinske vinden.
En als ik je ergens mee kan helpen, hoor ik het graag,. Ik woon bijna om de hoek :D

Gisteravond is Jan met onze nieuwe camera naar de molens gegaan,. om wat nachtshots vast te leggen,. nou ehh het is moeilijker dan we dachten dus ze zijn helaas niet erg gelukt allemaal. We moeten duidelijk nog even het boekje doorlezen,. haha,. Vanavond misschien weer een kans,. Ik plaats er uiteraard voor de verder wegwoonende mensen een aantal in mijn dagboek.

Groetjes weer voor nu
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Hey,

Wat staat je dochtertje er mooi op! die zou ik echt inlijsten. en net wat de anderen zeggen die cinnamon albino vind ik echt prachtig! Alleen wel jammer dat die voor een lutino valt.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Lin,

Bo is een cinnamon bonte witmasker, ik had ook gehoopt dat zijn verleiding op een andere pop zou zijn, maarja ik kreeg deze niet uit elkaar ;) ;D Ik hoopte dat Luna of bo nog een mooie split zouden hebben, maar tot nu toe komt ie er niet uit helaas,. Ik weet dus ook nog niet wat ik volgend jaar ga doen.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Citaat van: Lin op 10 september 2005, 11:07:02
Hey,

Wat staat je dochtertje er mooi op! die zou ik echt inlijsten. Groeten, Lin


De eer van deze foto is trouwens niet voor mij hoor :P
Jan heeft de foto´s van Demi gisteren gemaakt :D
Ik vind ze ook erg mooi!

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

de eerste foto van je dochter is mooi die zou je echt moeten inlijsten :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Zo ben ik weer,..
Vanavond moest m'n vriend helaas naar de brandweer (meerdere malen :-\) vanwege wateroverlast overal,. Hij verwacht dat hij er vanacht, net als afgelopen nacht, ook nog uit moet. Het is me dus niet gelukt om andere foto's van de molens te maken. Ik zal ze binnenkort nog even bij daglicht erop zetten.

Deze heb ik van Jan's collectie van gisteren geselecteerd om jullie toch een klein idee te geven :D









Hebben jullie toch een beetje een idee toch,. is wel moeilijk te zien denk ik maargoed binnenkort bij daglicht ;) :D

Dan nu de jongen buiten,..

Het eerste jong bij Meg en Clooney,. Het was behoorlijk geplukt, maar gelukkig gaat het nu beter.

Dag 24





Jong 2 (eitje van Moppy en Lucky) werd ook iets geplukt, maar gelukkig niet zo erg als hun eigen jong.

Dag 16





Dan nu de twee jongen bij Bo en Luna,.

Jong 1, dag 20, wildkleur, split bont, witmasker, cinnamon en lutino







Jong 2, dag 17,. Ik zag vandaag ineens iets bont, dus waarschijnlijk toch een bonte,. ik vind het wel erg moeilijk omdat het niet veel is,.







zo dat waren weer aardig wat foto's,.. ben superblij met m'n nieuwe camera,. hihi :D ;D ::) :P, maar moet nog wel een hoop leren, want pff wat zit er een hoop op.. hihi komt vast goed,. gewoon veel oefenen ;D

Groetjes
Kirsten




Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Hoi Kirsten,

Mooie foto's van je mooie jongen  ;)
Zo sta je bijna te janken dat je kamera kapot valt, zo sta je te juichen om je nieuwe juweeltje. Wat zit het leven af en toe vreemd in elkaar.

Schattige foto's van Demi, mooi belicht!!!

We kunnen in de toekomst dus hele series mooie foto's verwachten  :D :D (als je de handleidng uitgeplozen hebt).

Groetjes Gerda

Kirsten

Haha Gerda inderdaad, ik hoop dat ik er nog een hoop mooie foto's mee kan maken. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat m'n vriend zo snel een nieuwe camera zou kopen. Ik had mijn camera gekocht toen ik nog alleen met m'n dochtertje was, dus destijds was dat echt een rib uit m'n lijf. Ik hield voor haar nl een dagboek bij, geschreven uit haar gedachten en ik wilde daar zo graag mooie foto's bij kunnen voegen. Vandaar dat ik hem toen gekocht had. Ik ben nu echt superblij dat ik gewoon foto's kan blijven maken :D, wat een lieverd heb ik toch :-*

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Hey,

Dat zien we niet zo vaak een fotoreeks van molens  ;D wij hebben in de straat ook een molen gebouwd op een bungalow, heel apart. Heel mooi om dat dan belicht te zien. en wat gaat het goed met je kleintjes. Hoeveel jongen heb je dit jaar gehad? En alles al gereserveerd, anders even reclame maken!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ha Kirsten!

Wat een mooie foto's komen er uit je nieuwe camera rollen zeg! Tjee! Die eerste van Demi is werkelijk geweldig! Net een fotomodelletje! Wat lief van Jan, dat hij zo snel een nieuwe camera voor je heeft gekocht! Volgens mij bof je maar met zo'n lieverd.... volieres bouwen.... camera's kopen.... wat doettie niet?  ;) ;D

Groetjes,
Petra


Christine

wat een mooie foto's van de jonkies! ik mis dat hier nu ook haha ik zie nu overal kleine babyfoto's en ik ben aan het afkicken :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Iedereen :D

Alles gaat goed hier en de jongen worden weer snel groot ;) ;D

Ik wil jullie weer een paar mooie foto's laten zien,. en ook de pruimkoppen komen deze keer aan bod :D

Het eerste jong van Meg en CLooney, was aardig geplukt, maar heeft inmiddels bijna z'n hele verenpakket terug :D

Dag 32



Tweede jong (eitje van Moppy en Lucky)
een cinnamon, dus een popje

Dag 23





Dan hebben we nog de jongen van Bo en Luna,. Het tweede jong is toch een gewoon wildkleur, gewoon veel zichtbaar van de split bont vermoed ik :D

Eerste jong, dag 27





Jong 2, dag 24







De ouders zorgen allemaal erg goed voor de jongen.

En dan nu de pruimkoppen,. We hebben dus twee koppeltjes,. Mickey en Minnie, is ons eerst gekochte koppeltje.
Later hebben we een tweede erbij gekocht en Katrien en Donald genoemd,. tja zou hou je het in Duckstad  ;) :D

Dit zijn Mickey en Minnie, ze raken inmiddels aardig door de rui, waardoor hun kleuren ook steeds mooier worden.



Dit zijn Katrien en Donald  :D

Donald,


en tja een echte 'vliegfoto' van Katrien.. hahah die hadden we nog niet toch? ;) :D



en nog ééntje van haar



We hopen volgend jaar dat we van deze koppels jongen krijgen, maar dat is nog even afwachten. Het kweken is namelijk een stukje moeilijker als bij de valkparkiet.

Groetjes weer vanuit valkcity!
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

ik vind ze prachtig vooral die kleuren, ook mooie foto's van je jonkie's :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Nou Kirsten, jij hebt niet stilgezeten! Prachtige foto's van je kleintjes en van de pruimkoppen!

Fijn dat het eerste jong van Meg en Clooney niet meer geplukt wordt. Het zit idd lekker vol in de veertjes de wereld in te kijken!

De pruimkoppen zijn werkelijk prachtig van kleur! Jammer dat ze wat lastiger zijn om mee te kweken, maar daar ligt dan ook direct weer een mooie uitdaging voor jou en Jan!  ;) ;D

Groetjes,
Petra