29 april 2024, 03:44:26

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Kirsten

We blijven hopen en duimen voor je .
Dat ze de nacht is doorgekomen is een goed teken ,nu maar hopen dat ze weer gaat eten.

Sterkte !!!!!

Groet van Ankie

Kirsten

Jeh goed nieuws!,.

Ik belde net 5 minuten geleden en ze eet!,. je raad nooit wat gerda,.. inderdaad paardebloemblaadjes!,. Ze was er erg fel op zei de assistente en ze heeft ook een paar kleine keuteltjes gehad,. Ik ben zo verschrikkelijk blij, het lijkt de hele goede kant op te gaan :D

Ze gaat overleggen met de arts en vanmiddag belt ze mij en anders ik haar weer,.

goed begin van de zondag!,. en ook een derde eitje binnen bij Moppy en Lucky

Nu eerst tijd voor koffie, maar ik wilde jullie omdat jullie me zo steunen dit goede nieuws gelijk vertellen

Veel liefs
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

He Kirsten,

Geweldig!! Wat een goed nieuws. Ja en die paardebloemblaadjes zijn vaak een delicatesse voor ze. Net een kom heerlijke soep als je zelf ziek bent.

Ik ben blij dat het goed met haar gaat.

G.

Ankie

Hoi Kirsten

Hartstikke goed ,een stap in de goede richting. Wat een heerlijk nieuws .Een ziek dier is altijd heel erg triest of het nou een nijntje is of een valkje en je doet er alles voor om ze weer beter te krijgen ,heerlijk dat het de goede kant opgaat.

Groet van Ankie

Bianca

YEH!
Helemaal te gek!
Superrrrrrr!
Toppie!
Jiecha................

Je snapt het wel denk ik, ik ben heeeeeel blij voor jou en scooby ook natuurlijk!
En de rest van je fam.metje

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Petra en Cheeky

Yeahhhhh! Alleen maar goed nieuws vandaag!
Jippie!  ;D ;D ;D

Groetjes,
Petra

Kirsten

ja ik ben ook echt waanzinnig blij.
Heb net nog gebeld en als het zo goed blijft gaan kan ik haar vanavond nog ophalen.
De dierenarts zei ook dat ze een heel ander konijntje zag en had dit ook niet echt verwacht geloof ik.
Ze zei dat het echt heel ernstig is geweest, ook omdat ze al ondertemperatuur had gisteravond. Ik ben zo blij dat ik nog gegaan ben en dat ik gisteren overdag die Aeropax nog gegeven heb (is tegen die gasophoping). Vanmorgen zei de arts nog dat ze een grote slag om de arm hield, maar nu was ze zelf ook erg positief,.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.
Trouwens nog meer goed nieuws want ik hoorde net Clooney buiten in een broedhok(in de binnenvoliere in de schuur) z'n vriendinnetje roepen ;)

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Heb net weer gebeld en ik mag haar nu gaan ophalen! :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bianca

ga maar snel,gefeliciflappertap!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ;)
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Ankie

Welkom terug ,Scooby ,goed gedaan !!!!!!

Heerlijk voor je Kirsten , goed dat je gedaan hebt ,wat je gedaan hebt (snappie?).

Groet van Ankie

Gerda

Hoi Kirsten,

Is alles goed met Scooby?

Groetjes Gerda

Kirsten

4 juli 2005, 07:22:19 #356 Last Edit: 4 juli 2005, 07:27:55 by Kirsten
Hoi Iedereen,

Ik was er vandaag vroeg uit, want dan kan ik alles goed in de gaten houden.
Het was gisteren heerlijk om weer naar de kliniek te rijden om haar op te halen. Ik mocht om 8 uur bellen en aangezien ze goeie ontlasting had en at mocht ze naar huis. De arts heeft me wel gewezen op de ernst van de situaties die er was en het is nu belangrijk dat ze goed blijft eten en goed fit en op temperatuur blijft.
Ik ben vandaag en morgen nog vrij en misschien pak ik er woensdag ook nog wel bij,. weet ik nog niet. Alles gaat in ieder geval tot nu toe goed en oogt ze weer als vanouds.

Aan bunny kan ik ook goed merken dat ie blij is dat z'n meissie er weer is. Toen ik scooby gisteren in het hok erbij zette, kreeg ze gelijk een hele uitgebreide wasbeurt,. :-* ;) :D

Bedankt voor jullie steun,. ik heb er erg veel aan gehad. Ondanks dat ik met tranen aan het typen was soms, was het erg fijn om ergens m'n gevoel even kwijt te kunnen.



Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Hoi Kirsten,

Ik ben blij voor jou en Scooby dat alles goed gekomen is.
Wat een plaatje op de foto, schattig!!

Groetjes Gerda

zazoe

Hoi Kirsten,

Ik kom op een goed moment binnenvallen zie ik! :)
Wat een opluchting moet dat geweest zijn!
Wat een mooierd is ze ook, ik vind die hangende oren altijd zo schattig!
(Bunny mag er trouwens ook zijn, heb even op je site rond gekeken, en ik ben dol op grijze konijnen, dus was op slag verliefd! ;) ;D )

Je hebt errug mooie valkjes ook, maar Sam en Bo zijn mijn favorieten! :-*

Succes met de patient!

Liefs, Sanne.

Petra en Cheeky

Fijn voor Scooby, Bunny maar ook voor jezelf dat de bange uurtjes nu voorbij zijn! Geniet maar weer lekker van elkaar en van je valkjes! Fijn ook dat je opa zo genoten heeft....
Eind goed, al goed, dus?!

Groetjes,
Petra