19 juni 2025, 14:53:13

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Jantjie

22 november 2005, 17:58:42 #915 Last Edit: 22 november 2005, 18:04:38 by Jantjie
Ze zit nu even bij Kirsten en ze kijkt lekker fris uit dr ogen.
Ff dr vitamine gekregen. Hoop maar dat ze snel opknapt.

Die vleugels mogen over 10 dagen weer los. En gaat ze aan dr wondjes zitten dan moeten we haar helemaal inpakken zodat ze er niet bij kan.

Groetjes
Jan

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Ankie

Hoi

Jeetje ..10 dagen is best wel lang ,lijkt me !
Maar gelukkig vliegt de tijd (behalve als het moet ) :-\.
Kan ze haar evenwicht wel een beetje houden ..ze zijn zo afhankelijk van hun vleugeltjes !
Arme Coco ,ik heb met haar en met jullie te doen hoor !

Is Demi al een beetje opgeknapt?

Groet van Ankie

Caroline

Hoi Kirsten en Jan,

Alles is eigenlijk al gezegd maar wilde toch ook even iets van me laten horen.

Dus bij deze, heel veel beterschap met Coco zijn wondjes, ik duim dat ze er afblijft.

En natuurlijk ook heel veel beterschap voor de kleine grote meid, Demi, ook voor haar duim ik, dat ze niet zo veel pijn heeft met plassen, dat vond ik altijd het ergste bij mijn blaasontstekingen.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Agossie, arme Coco. En arme jullie. Ik kan me voorstellen dat je het in je eigen lijf voelde. :'(

Kirsten,verwen haar maar lekker het arme ding. Ik heb enorm met haar te doen.

Ik ben zo blij dat ze bij jullie woont. :D

Succes de komende 10 dagen,

groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi Kirsten
jeetje wat zielig voor coco , maar wel fijn dat ie in een liefdevol huis is beland.
die arme Demi . wel lekker veel kadootjes gekregen , hoe gaat het nu met demi ?
sucses met alles .
groetjes gonnie

Valerie

Hoi,

Wat zielig voor Coco, maar wat een geluk dat ze nu jullie heeft.
Hoe is het nu met haar, heeft ze veel pijn?
Zaten daar nog meer vogels in die brand? Wat is daar mee gebeurd?
Sterkte met Coco!

Mariska

Hoi Val,

Een paar pagina's terug staat het krantenbericht!! ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Ja, dat had ik gelezen. Maar ik ga even teruglezen. ;)

Kirsten

Hoi Iedereen,

Bedankt voor de lieve berichten. Even snel een update voor ik naar bed ga. Ik ga haar zo nog even de tweede ab geven voor vandaag, verder is ze erg moe en heeft nog niet gegeten. Ik heb bij de eerder ab vanmiddag er wat extra water bij gedaan, dus dat ze nog niet eet is nog niet heel erg op dit moment. De ingreep is behoorlijk voor haar geweest vermoed ik, maar Feld gaf vanmorgen ook aan dat het risico dat de gezwellen open zouden gaan aanwezig was en ze dan snel door het bloedverlies zou verzwakken. Dat risico wilde ik niet nemen en ook Feld vond het erg verstandig om het nu te doen,.
Gelukkig is Jan morgen en overmorgen thuis, want ik moet werken :-\,. Ik hoop maar dat ze snel wat opknapt.
haar langste vleugelpennen zitten aan elkaar vast nu, dus ze kan nog wel een beetje evenwicht vinden door haar vleugels een stukje open te klappen,. Ik durf verder nog niet naar de wonden te kijken.

Morgen meer nieuws,
Een dikke  :-* van Coco aan jullie allemaal :D
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

oja, vergat ik nog te zeggen. Met Demi gaat het een heel stuk beter. Ik hoop dat ze donderdag weer naar school kan.

Heb net ab gegeven aan Coco,. tot mijn verbazing sliep ze wel met haar kopje in de veren,. Verder zal het een pak van m'n hart zijn als ze weer gaat eten,.
Ik ben bang dat ik vanaf m'n werk Jan helemaal gek mail morgen,. :-\,. Maargoed ze heeft ab binnen,. siroop voor haar keel en vitamines voor de weerstand,. meer kan ik even niet doen.

Weltrusten en tot morgen,.
oh wacht tot slot nog even leuk nieuws,. Lucky en Moppy hebben twee eitjes en het gaat goed met broeden. Eerste eitje is van 20nov en de tweede lag er vanmorgen,. ben benieuwd, we wachten af
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Wat leuk nieuws, van die eitjes!!!
En mooi dat het met Demi beter is.
Slaap lekker en maak je maar niet druk. Coco is morgen en overmorgen in goede handen bij Jan. Leuk dat ie nu ook op het forum is. :)
Ik wilde het artikeltje teruglezen, maar het gaat hier plots zo langzaam. Duurt meer dan een minuut voor een oude pagina opent.  :o

carco

Hoi

Ach arme Coco, ik hoop dat ze snel opknapt. Ze is in ieder geval in een warm nest terecht gekomen bij jullie.
Gelukkig gaat het met Demi wel de goede kant op.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Riny

Hallo Kirsten en Jan
Alles is eigenlijk al gezegd,ook ik leef heel erg met Coco en Demi mee.
Groetjes en beterschap Riny :D

gonnie

Hoi Kirsten
Heel fijn te lezen dat het wat beter gaat , behal;ve met Coco , maar dat komt met jullie goede zorgen wel helemaal goed , en fijn zeg twee eitjes , dat is leuke spanning.
Groetjes Gonnie

Jantjie

Hoi hoi allemaal.
Even een kleine update van ons.

Demi gaat redelijk, klaagt nog wel over buikpijn en geeft regelmatig aan dat ze moet plassen wat maar 3 druppels zijn dan. Ze ligt nu lekker op bed naar Sinterklaas te kijken.
Ons schatje.

Met Coco gaat het redelijk, hieronder even wat foto's (als het me lukt.... :-[)

Zoals je ziets poets ze zichzelf en eet ze ook zelf dus dat gaat wel goed. Alleen slaapt ze nog op 2 pootjes en dat is wat ze het meeste van de dag doet, maar op zich niet vreemd ook. Ze is gisteren onder narcose geweest, geopereerd en moet nu volledig herstellen. En wat is daarvoor de beste manier, rust. Dus komt wel goed met onze lieve coco.

Tot zover weer een update van valkcity.
Ik ga me weer even op het huismannen leven storten  ;D

Groetjes
Jan

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D