17 juni 2024, 09:46:49

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Kirsten

Haha Gonnie,.

Ikke!,. Het begon als Jan z'n hobby, maar ik ben me er goed in gaan verdiepen en probeer ze nu 'kweekklaar' te maken voor aankomend broedseizoen,.Tja zo heeft ieder z'n taken ;) :D haha

En Rianne,. klopt inderdaad dat sinterklaas nu het toverwoord is,. ook wel makkelijk, want tja hij komt niet als je niet lief bent geweest ;) :P ;D

en eeeh lieverd van me,. zoveel tijd heb ik ook niet hoor! ;D, maar dat zijn nou eenmaal prioriteiten stellen ;D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Hoi Iedereen,

Mag ik jullie voorstellen aan ´Coco´ :-*, Een popje van ongeveer 6 jaar en een hoop meegemaakt. Als laatste van een reeks van mindere dingen, is ze met heel veel geluk gered uit een brand in een woning.

Dit artikel kon ik terugvinden

ZWIJNDRECHT- Maandag 15 augustus aan het eind van de ochtend werd de Brandweer van Zwijndrecht gealarmeerd voor flatbrand aan het Ooievaarsplein te Zwijndrecht. De brand woedde in de keuken van de flat op de derde etage. Eén bewoner werd door de brandweer gered uit de woning en is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht met brandwonden en inhalatietrauma. Voor de stabilisatie van het slachtoffer is het MMT (Mobiel Medisch Team) ter
plaatse geweest. Enkele honden en parkieten werden ook uit de woning gered. Helaas overleefde één parkiet de brand niet. De vermoedelijke oorzaak is vlam in de frituurpan.


Ook heb ik nog wat foto´s gevonden.

http://217.71.122.67/gallery/zdt_woningbrand_15_08_2005

Het gaat nu goed met haar,. heeft alleen hier en daar nog wat gevolgen van de brand, waar ze langzaam van opknapt. Ze heeft bijvoorbeeld een irritatie onder haar vleugels,. of toch verbrand,. ik weet het niet zeker. Het is al een heel stuk beter gelukkig, maar ga straks Feld nog even bellen of ik er misschien nog iets aan kan doen om te verzachten.
Ze heeft gewoon heel veel geluk gehad dat haar eerste eigenaresse haar zo liefdevol om haar heeft bekommerd,. Petje af. Ondanks dat zij Coco moest herplaatsen vanwege de allergie van haar vriend, heeft ze haar altijd in de gaten gehouden en was ze er snel bij toen ze gewond geraakt was in de brand. Ze zat helemaal onder de roet vertelde ze me vanmorgen en daar schrok ik behoorlijk van.

Hieronder nog een paar foto´s van deze lieverd. Ze heeft net even rondgekeken en is zichtbaar helemaal gelukkig met de gevleugelde aandacht die ze hoort. Een schat en ik hoop nog heel veel jaartjes van haar te mogen genieten.







Voor zover even het nieuws van hier,.

Groetjes
Kirsten




Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy Kirsten
Dan heeft Coco veel geluk gehad dat ze bij jou mag komen wonen.
Maar dat mag ook wel ze heeft in haar leventje al veel meegemaakt zo te horen.
Ik hoop dat jullie nog jaren veel plezier aan elkaar mogen beleven.
Groetjes Riny :D

Bianca

wat een scheetje!
en wat een lange kuif!!!!!! :o
Ze krijgt het echt geweldig bij jou/jullie!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Caroline

Hoi Kirsten en Jan,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst, wat een scheetje en wat heeft die arme schat een hoop meegemaakt. Geweldig dat jullie haar nu een stabiel leventje willen aanbieden. Ik hoop dat jullie nog lang een hoop plezier mogen beleven met elkaar.

:-* voor jullie, kanjers.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Wauw, wat een kuif zeg! :o
Ik hoop dat je nog veel plezier met Coco zult hebben. :)

Monky

Wat een lief valkje.
Coco gaat een mooi leven tegemoed. Ik weet het zeker.
Heel veel plezier ermee. Volgens mij gaat dat wel lukken  ;D

Groetjes,
Monky

es

ach meid wat een poepie zeg :-* dat ze een heeeeeel lang en gelukkig leven bij jullie mag krijgen.
geef maar een dikke  :-* van mij

Ankie

Hoi Kirsten en natuurlijk Jan  :D.

Wat een schat die Coco !!! Wat mij ook al gelijk opviel was die KUIF ! Wat een grote ! Ze heeft inderdaad veel geluk gehad dat ze bij jullie mag komen wonen . Heel veel plezier met haar en geniet van deze spannende Sinterklaas tijd...want voor je het weet is Demi een grote meid .
Dan kan deze Sint tijd ook nog heel leuk zijn hoor :D ;D.

Groet van Ankie

Tess@

Wauw coco heeft echt geluk gehad,
Ze heeft echt een mooie kuif.
ik hoop dat ze goed hersteld van dat enge avondtuur
maar ik weet zeker dat ze er met jou hulp en liefdevolle aandacht helemaal overheen komt!
veel plezier met coco

groetjes tessa

bobbie

15 november 2005, 18:30:08 #835 Last Edit: 15 november 2005, 21:08:28 by bobbie
Hoi Kirsten,

Gefeliciteerd met Coco en Coco gefeliciteerd met Kirsten.

O wat ben ik blij dat ze bij jou terecht is gekomen. Ik liep vandaag echt aan je te denken. Ik dacht: zou ze Coco al opgehaald hebben?

Ik hoop dat jullie jaren lang heel veel plezier aan elkaar mogen hebben.

Dikke  :-*, Nel :D

Gerda

Hoi Kirsten,

Wat fijn dat Coco bij jou is gekomen. En zoals iedereen al riep: wat een lange kuif zeg.
Ze ziet er heel lief uit. Ik hoop dat ze snel gewend is, want ze heeft heel wat meegemaakt. Ze verdient wel een beetje rust, liefde en aandacht. En dat zal ze bij jullie zeker krijgen  :)

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi Kirsten

Wauw , een mega kuif , een mooie lief valkje dat zie je zo ,en inderdaad genieten van deze hele leuke tijd .
Groetjes gonnie




Petra en Cheeky

Ha Kirsten,

Van harte gefeliciteerd met Coco... en Coco van harte met het uitzoeken van zo'n super baasje en vrouwtje! Je kunt bijna niet beter terecht komen! Wat een leed voor zo'n klein valkje! Een brand meemaken, wil toch zeker niemand! Heeft ze er verder niets aan overgehouden, ook geen angsten of zo? Lijkt me toch niet niks!

Enne... Jan... van harte welkom hier op het forum! Zoals je ziet bestaat het gros uit vrouwen die er geen genoeg van kunnen krijgen! De paar mannen op het forum zijn duidelijk wat minder verslaafd... ! Hoe zou dat toch komen?  ;D

Groetjes,
Peet


bobbie

Hoi Kirsten,

Hoe reageerde Coco vanmorgen toen ze wakker werd? Het zal best nog vreemd voor haar zijn.

Geef ze maar een valkenknuffeltje van me  ;)

groetjes, Nel :)