3 augustus 2025, 21:02:52

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Kirsten

Wat een geweldige ervaring  voor jullie , dat vergeet je nooit meer,
Fijn dat je een foto hebt neer gezet van die klimtoren , het is een mooi voorbeeld, ga ik ook maken voor mijn nieuwe toekomstige voilere.

Het stond in  een boek van mij dat voor pruimkoppen het beste is te kweken als ze 3 jaar oud zijn.
Hoe zit het met de lawaai overlast van die vogels , ik woon midden in een woonwijk , en als ze te veel herrie maken zal ik ruzie krijgen met de buren vrees ik , ik heb dat nog nergens gelezen, jij ondervind het zelf aan den lijve,  is het goed te doen.

Groetjes Gonnie

Valerie

HEYA HEYA MAMA DI HEYA.......   ;D

Christine

Welkom, Welkom bij die drie biggetjes ;D ;D ;D ;D

Mooie foto's van Demi echt waar! Wat leuk dat ze K3 in het echt heeft gezien! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

hahaha jullie hebben het allemaal goed! ;D

En gonnie,. Ik hoor ze haast niet,. Je hoort af en toe wat gefluit van de man, maar is zeker niet hinderlijk,.
Ik zal eens proberen om het op te nemen,. Maar je hoort ze niet zo vaak, dus ik zal goed opletten ;D
Vanaf 3 jaar zijn ze inderdaad broedrijp en kan je verantwoord met ze gaan kweken. Ik heb inmiddels een hoop info verzameld, maar volgend jaar eerst kijken of het allemaal lukt,.

Als je meer wilt weten, gewoon vragen hoor,. Ik zal ook eens kijken of ik een filmpje van ze kan maken

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

En als ze fluiten dan klinkt dat mooier en zachter (qau toon) dan een valkje.
Het is gewoon een rustige vogel en dat is ook terug te vinden in hun fluiten en de rest van hun gedrag.
Mochten we jongen krijgen gaan we zeker ook proberen om ze handtam te maken.

Groetjes
Kir... (of ben ik nu Jan ..... whahahaha)  ;)
Jan dus.  ;D  ;)

Rianne

Hoi hoi!

Ik was vergeten te vragen, of je je verervingsleer boek al gelezen hebt. ;)

Gerda

Hoi Kirsten,

We hadden het laatst over (gif)kikkertjes. Vandaag in Artis een foto genomen van een groene kikker. Foto is wel geslaagd (hoewel ik hem door het glas moest nemen). De kikker lijkt groot, maar is echt een kleintje!!!

Groetjes Gerda

Bianca

gave foto!!!! :o :D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

Gerda ontzettend bedankt!,. Vind hem waanzinnig mooi.
Jan heeft nu een 24 uur dienst bij de brandweer rotterdam, maar als ie morgenochtend thuis is laat ik hem zeker zien :D

Groetjes
Kirsten

bobbie

Hoi Kirsten,

Leuk dat je zo enthousiast bezig bent met de voorbereidingen voor de winter (luikje) en ook al voor het volgende broedseizoen. Januari  ;D gniffie, kom ik vaak weer neuzen naar mooie foto's van de baby's ;D

Leuke foto's van K3. Ryan (kleinzoon januari 6 jaar) is ook fan van K3 en hij is voor de zomervakantie geweest als ik het goed heb. Ook Renzo is fan van ze want als hij ze hoort gaat ie dansen op zijn kontje.  :D :-*

Tot de volgende keer.

groetjes, Nel :)

~Natas~

Hoi Kirsten,

Ook bij jou heb ik aardig moeten bijlezen.
Wat leuk zeg die foto's van het concert van K3.
Wat zal die kleine het naar der zin hebben gehad.

groetjes,

Natas

Petra en Cheeky

Ha Kirsten...

Tja, al weer druk met de wintervoorbereidingen! Hoewel... ik ben benieuwd of die nog komt! 20 graden eind oktober is toch wel behoorlijk uniek!

Hoe voelt het nu zonder ukkies? Leeg nest syndroom?  ;) ;D

Groetjes,
Peet

Enne... ik wil je nog even laten weten dat ik heel erg blij ben met je warme reacties in ons dagboek toen het ff niet zo lekker ging! Thnx!

gonnie

Hoi Kirsten
ben benieuwd volgend seizoen , zou wel harstikke gaaf zijn om van jou pruimkoppen , jonkies in mijn  nieuwe voilere te plaatsen, we zijn volop bezig met de voorbereidingen, maar het zal nog wel even duren voordat ie klaar is, het is best veel werk.
Groetjes Gonnie

hippysuus

Heb jij dat speeltje zelf gemaakt?? Wauw...creatief, daar betaal je in de winkel zo 25 euro voor :o. Ik vind hem erg mooi!

Misschien kun je zo eentje maken voor de veilingen die ze hier af en toe houden...ik bied wel  ;D

~Natas~

Hey Kirsten,

Gaat alles goed daar?

Groetjes,

Natas