21 juni 2025, 00:28:21

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Kirsten

12 juli 2005, 22:40:34 #390 Last Edit: 12 juli 2005, 22:42:54 by Kirsten
Hoi hoi

Jullie reacties zijn erg ontroerend en heb ik veel steun aan, erg bedankt iedereen.
Hier gaat het opzich wel goed. Maffie zit nog heel veel in onze gedachte dagelijks. Met een brok in onze keel, maar een glimlach op ons gezicht denken en vertellen we over de leuke dingen en de lieve dingen, die maffie gewoon 'maffie' maakte.
Het is nog steeds erg gek dat ze er niet meer is en terwijl ik dit typ schieten m'n ogen alweer vol,. Normaal gesproken als je een chippie pakte sprong ze gelijk tegen de tralies om een hapje te vragen,. Nu zit ik met een rol pringles naast me en het is stil,. Ze was zo mooi en zo bijzonder,. ik vergeet haar nooit meer. We hebben nog een mooie foto van haar en wat veren en daar wil ik een mooie lijst mee vullen en beneden een plekje geven.

Met Scooby gaat het goed,. Maandagavond ben ik weer naar de kliniek geweest en hebben ze haar kiezen gevijld (ehh schrijf je dat zo?) Ze had erge haken en kreeg ook pijnstillers erna mee. Ze ligt nu lekker bij haar vriendje en het lijkt allemaal goed te gaan. Ze eet goed, drinkt goed, goede ontlasting. De arts gaf me nog een compliment maandag dat ik erg goed voorbereid was en erg goed en snel gehandeld hebt in beide gevallen. Ze zei, vorige week was ze eigenlijk zo goed als overleden en nu lijkt ze erg toch weer bovenop te krabbelen. Als ik niet gelijk met dwangvoeren en aeropax begonnen was thuis, dan had ze er niet meer gezeten vermoedde ze. Vond het erg fijn om te horen dat ze me een goed baasje vind :)

Verder ben ik vanmiddag bij Bianca (de kwetterflat) geweest, het was super gezellig en ze heeft een prachtige voliere met prachtige vogels,. Het was al snel drie uur,. haha sorry bianca, de tijd vloog ;) :D maar vond het een geslaagde middag, bedankt!,.

Vanavond hebben we nog een broedhok voor in de voliere gemaakt, de andere deden ze niets mee, dus alles een beetje verhangen en nu maar hopen dat ze deze huiskamerindeling wel geslaagd vinden ;)

Ik heb nog een paar mooie foto's van Lucky op haar eitjes gemaakt, maar die zal ik morgen even plaatsen. Zover ik het nu goed kan zien zijn er zeker 3 goed bevrucht en kunnen vanaf volgende week uit gaan komen,. spannend!

Voor zover weer even het nieuws vanuit 'valkcity' en nogmaals bedankt voor jullie steun,. ik vind het heel erg fijn dat ik hier voor m'n gevoel zoveel vrienden heb gemaakt die me bijstaan bij verdriet en meegenieten bij geluk.
dank je wel :-*

groetjes
Kirsten

ps Patricia,. je moet het je niet aantrekken hoor meid,. we zijn er voor elkaar.  :-*

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Kirsten,

Blij weer wat van je te horen en nog goed nieuws ook. Heerlijk zo'n compliment van de dierenarts. Was je denk ik hard aan toe na al die ellende.

Fijn dat je zo'n leuke middag hebt gehad bij Bianca. Wat ik bij haar lees en aan foto´s zie geloof ik je direct dat het er allemaal schitterend uitziet  :)

Tot de volgende keer.

Groetjes, Nel :)

♪ Marlies

Nou Kirsten, jij  hebt je portie wel weer gehad. Ik hoop voor je dat het vanaf nu weer beter gaat bij jullie.
Moeilijk he om aan zo'n ukkepuk uit te moeten leggen wat er met haar vriendje is gebeurd. Gelukkig heeft ze het niet gezien .
Ben blij dat het met je konijn ook weer goed gaat. En een complimentje van je d.a is ook nooit weg.

Groetjes Marlies

Gerda op het werk

Hoi Kirsten,

Ik ben blij dat je de draad weer een beetje kan oppakken en dat het met Scooby goed gaat.
Gelukkig kun je je van Maffie de leuke dingen herinneren en kun je straks met liefde aan haar terug denken (een klein steekje pijn blijft altijd wel, maar het wordt steeds minder).

Hopelijk de komende tijd alleen maar goed nieuws uit "Valkcity"!!!

Groetjes Gerda

Kirsten

Ja Gerda das wel de bedoeling,. Ik zag net in ieder geval onze mooie Bo een broedhok inspecteren, dus wie weet gaat deze mooierd nog wat doen ;) Zou leuk zijn, maar we wachten het af.

Haha ik was heel toevallig net in jou dagboek,. Telepathie zullen we maar zeggen :D

Groetjes
Kirsten

Marianne

Hoi Kirsten,

Erg jammer wat er is gebeurd.
Hopelijk gaat alles nu weer beter.

Succes met je valkjes en het broedblok, spannend hoor.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

gonnie

Hoi

heb tot mijn spijt nog niet gereageerd maar de p.c heeft flinke kuren gehad ,en soms kon ik even maar dan weer niet omdat alles nog op zijn gat lag in de p.c.

Maar goed ,ik herken in je verdrietige tijd nu hetzelfde wat we met ons konijn ook altijd hadden ,het was bij hem eenaangeboren afwijking ,zijn tanden groeiden ook scheef naar buiten zodat hij niet meer at (niet meer kon ) op een gegeven moment herken je het ,okee het is weer zover zijn kiezen moeten weer geknipt worden, want als zijn etens bak wat voller dan normaal blijft weet je dat het weer zo is , eerst was het 2 maal per jaar en dat werd hoe langer hoe vaker, met op het laatst iedere maand , hij wist het voortaan precies en sprong dan ook terug in me nek , wel zielig maar het is wel nodig. hij is wel oud geworden ermee hoor want zo vlug gaat het niet , maar ik wil je alleem maar waarschuwen maar welicht weet je het alemaal al.
heel veel sucses met alles.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi KIrsten

Ben blij om te lezen dat je alles een plekje kan geven.
Dat is goed ,je hebt prachtige herinneringen aan Maffie en het verdriet moet je verwerken ,maar Maffie heeft een geweldig leven gehad (daar ben ik van overtuigd ) en dat heeft ze aan jullie te danken. Voor Scooby doen jullie wat jullie kunnen dat gaat gelukkig helemaal goed. Heerlijk om van een dierenarts een compliment te krijgen ,want dat geven ze meestal niet zo snel. Je kan trots zijn op jezelf.

Groet van Ankie
:-* Zazou & NAla

zazoe

Hoi Kirsten,

Wat erg dat Maffie overleden is. :(
Ik snap heel goed dat je nog elke dag aan haar denkt, ik 'vergeet' soms nog steeds dat mijn kat overleden is, als je zo aan dat gezelschap gewend bent is het moeilijk als dat plotseling verdwijnt.
Ik hoop dat de andere dieren je kunnen opvrolijken, je hebt een lekker stel beesten thuis. :)

Enne...als er jongen op Bo gaan lijken zit het met de mooiig-heid wel goed! ;)

Liefs, Sanne.

Kirsten

Hoi Iedereen,

Weer van die lieve berichten, erg bedankt :-*
Het blijft nog steeds wel moeilijk, maar verder gaat het wel goed met af en toe even een terugslag. Zo had ik die vanavond ook even. Ik heb nl op onze site www.valkcity.nl een nieuwe pagina gemaakt 'In gedachte' .
Hier heb ik een mooi gedicht over Maffie geschreven en twee foto's erbij gedaan. Ik wilde haar zo graag op de site houden, dat ik dit een mooie oplossing vond. Zo is ze eigenlijk nog steeds altijd in Valkcity :'(

Oké ook even leuk nieuws anders wordt m'n dagboek zo'n verdrietige boel en dat is niet de bedoeling, want op onze gezichten staan ook gewoon glimlachen :)
Buiten wordt het steeds spannender want Bo en Luna zitten heel de tijd het broedhok te verkennen,.. zou het dan toch? ;)

Verder gaat het met scooby nog steeds goed en begint haar donderstreken alweer goed terug te krijgen, gelukkig maar.

Aangezien dit nogal een 'tekst'dagboek begon te worden, heb ik nog even een mooie foto van de papa en mama op hun nestje, waar momenteel 3 bevruchte eitjes in liggen. Ik heb een heel leuk mailtje van iemand gekregen die m'n site gevonden had, dus als alles goed gaat, krijgt er al ééntje een goed thuis ;) :D

Groetjes en ik ga m'n bedje opzoeken,. morgen even de dagboeken bijlezen,.lekker bakkie erbij,. hihi heb er nu al zin in,. ben de hele dag vrij :D

Groetjes
Kirsten

Petra en Cheeky

Ha Kirsten!

Ben blij te horen dat je nu ook weer lekker kunt genieten van de dingen om je heen en dat je Maffie's dood een plekje hebt kunnen geven. Regelmatig terugdenken aan alle mooie momenten, helpt je vast daarbij. Ik kan me zo voorstellen dat de lieve woorden van de dierenarts je daar zeker bij helpen! Zo'n compliment krijg je niet elke dag, toch?! Mag je best trots op zijn!.

Enne... ik ben even op je site gaan kijken, maar het gedicht is werkelijk prachtig wat je voor Maffie hebt gemaakt! Ben er helemaal stil van!

Leuk om te horen dat Bo en Luna alweer lekker bezig zijn om het broedhok te verkennen, wie weet brengt dat straks weer gelukkige momenten! En ook dat het met Scooby goed blijft gaan, is een heerlijk bericht!

Liefs,
Petra

gonnie

Hoi Kirsten

heb net even op je site gekeken ,ik had kippevel,mooi gedaan zeg ,zo blijft Maffie altijd bij jullie.
Groetjes Gonnie

Lin

Hey Kirsten,

Gelukkig dat het beter nu met je gaat. En gelukkig ook met Scooby!! Wat een goed idee om Maffie op die manier nog een plaats te geven op de site. Dat is een mooie oplossing.

Bo en Luna zijn ook weer goed aan het broeden. Wordt weer spannend. Al meteen een persoon die en valkje wil. Dat gaat al heel snel.Iemand van het forum? Ik heb nog niet op je site gekeken maar dat komt snel. succes en blij dat je weer kan lachen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Kirsten,

Werkelijk een prachtig gedicht. Heel mooi en echt alles staat er in. Ik zie het zo voor me, alles wat je beschrijft tot het knabbelen aan de chips toe. Mooi dat je hierin je gevoelens kwijt kunt.

Groetjes, Nel :)

Bianca

Hey Kirsten!

Hoes't nou met de hokkers?
Hebben ze al actie ondernomen?
Weet je al splits van de lutino pop?
van Bo waarschijnlijk niet want die had je van de beurs.
Wel leuk hoor!
Ben best nieuwsgierig!
nog een paar nachtjes slapen en dan komen binnen de eitjes uit toch?!
Dan kom ik weer eens bij je langs om te koekeloeren!
Ik vind het wel heel erg leuk om zo iemand te leren kennen via het forum, ik weet niet hoe dat met jou zit maar dat is mijn mening...........
Een vogel-vriendinnetje, whahahahahahahaha.

Kirsten was hier dus maandag en haar dochtertje Demi heeft samen met Dennis de visjes gevoerd........
zo schattig

Als ik ooit aan kids begin heb ik er wel een goede aan volgens mij, hij is ook zo heerlijk speels met die kiddo's.
Demi had een zooitje poppen bij zich en toen duwde ze ze allemaal bij dennis in z'n armen.
Hij moest mee spelen.
Hihihihi, hij speelde braaf mee hoor..whahahahaha.

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.