17 mei 2024, 00:34:01

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Kirsten

Goeiemorgen iedereen,

Sorry dat het even wat stiller was in valkcity, maar vorige week ging het met m'n opa ineens slecht. Gelukkig lijkt alles nu weer de betere kant op te gaan. Hij mag waarschijnlijk morgen of overmorgen weer lekker naar huis :D

Gisteren is m'n eerste valkje naar haar nieuw thuis gegaan. Ik had lang erover nagedacht of ik nog iets zou meegeven en heb er uiteindelijk voor gekozen om een cd'tje mee te geven met de foto's die ik gemaakt heb. Op de voorkant dan een foto en onze gegevens en op de achterkant van het hoesje de gegevens van het jong (ringnummer, ouders, mutatie etc).
Ze gaat Lucie heten en krijgt een vriendje sjaakie. Ook houdt ze me af en toe op de hoogte hoe het gaat en dat vind ik wel erg leuk. Ik ben blij dat ik voor haar zo'n goed thuis gevonden heb. (Ook voor m'n andere jongen overigens :D)

Dus Bonnie en Cindy, ze zijn er klaar voor ;D haha.

Verder is het rustig hier en heb ik eigenlijk geen nieuws, ik geniet van m'n lieverds in de voliere want het is lekkerbuitenzitweer ;) :D

Hieronder nog een paar 'actie'foto's,. haha de vlieguren die ze hier maken gaan goed, alleen het landen moet nog een beetje aan gewerkt worden,. haha





Dan nog even een mooie foto van Bo,. tja het blijft m'n beauty, alleen een beetje kapsones geloof ik ;) ;D



en tot slot nog even een kroelmomentje met Wynn, het derde jong wat naar Cindy gaat.



Verder ook nieuws,. ja Bounty komt eraan! Vanwege het vrouwentekort heb ik een bonte pop gekocht en ga haar waarschijnlijk vandaag halen,. Mannen opgepast ;)

Zo jullie zijn weer een beetje bij in 'valkcity' ;) :D ;D

Groetjes
Kirsten




Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Marianne

Hoi Kirsten,

Dat is wel lekker dat je er een pop bij krijgt terwijl je jonge valkjes naar hun nieuwe baasje gaan.
Heb je meteen weer iets waar je je op kan focussen anders is het ineens stil zonder de kleintjes.
Erg leuke foto's heb je gemaakt.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Bianca

leuk Bont, toppie joh.
Ben blij dat je opa strakkies weer lekker naar huis mag.
En dat het zo goed ging met het afhalen van de eerste.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rianne

Wat een leuke foto's van dat valkje in de struiken ;D

Ankie

Hoi Kirsten

Gelukkig dat het met je opa weer wat beter gaat.Is altijd schrikken natuurlijk.

Moeilijk zeker als je valkjes weggaan,ook al komen ze goed terecht,je hebt er toch een band mee. Maar ja, je kan moeilijk alles zelf houden en een pop erbij geeft je weer afleiding en een nieuwe uitdaging.
Mooie foto's ,lekker kleurig ;D :D ;D.

:-*Zazou & Ankie

gonnie

Hoi
ja weer eens  wat anders zo die foto`s leuk zeg , het valkje dacht zeker op de palm te kunnen landen heeft mijn indy ook gedaan, en bof op de grond.
Fijn dat je een nieuw popje erbij krijgt , zeer benieuwd naar de foto`s van haar.
Groetjes Gonnie




Petra en Cheeky

Ha Kirsten!

Fijn dat het weer wat beter met je opa gaat! Kan me voorstellen dat zoiets even voor gaat hoor! Moet kunnen, toch?

Prachtige foto's heb je gemaakt, zeker die je valkje in de struiken! Hele mooie kleuren zo!

En ... dus toch een Bounty erbij he? Zie je wel dat het een lekkere naam is? Nu nog een foto van een lief valkje erbij! Ben heel benieuwd.....

Groetjes,
Peet

~Natas~

Hoi Kirsten,

Wil je voortaan niet zoveel schijven als ik er niet ben.
Ik wordt nu echt moe van alles bijlezen en typen.
Ik ben erg blij voor je dat de jongen een goed tehuis hebben gevonden.
En de foto van je valkje in de struiken vind ik ECHT geweldig, je kan erbij zeggen zoek mij maar.......... ;)
En Bo is ook heel erg mooi zeg...............tja ik wil nou eenmaal een mooie albino maar ja moet er lang op wachten.
Gelukkig dat het beter gaat met je opa......weer een stress minder.

En geweldig weer een NIEUWE aanwinst erbij, dus inderdaad mannen pas op...................ze komt eraan  ;D  :D
Ben erg benieuwd naar de foto van haar.

Groetjes,

NAtas

Ankie

Hoi Kirsten

Gaat het allemaal nog een beetje?
We zijn benieuwd naar de foto's

Groet van Ankie

gonnie

hoi

hee hoe gaat ie , en je opa is alles nog steeds goen mat hem.
We missen de foto`s nog  van bounty,  die is toch al bij jou hè.

groetjes Gonnie




Kirsten

Bedankt voor jullie lieve berichtjes :-* :D

Met m'n Opa gaat het redelijk goed. Morgen ga ik proberen via zijn verzekering een speciale stoel te regelen, ik hoop dat dat een beetje snel lukt.

Het is alleen een beetje druk op dit moment, vandaar dat ik ook niet veel tijd gehad heb om alle dagboeken te lezen en dat vind ik wel erg jammer.

Wel heb ik een paar foto's van onze nieuwe aanwinst Bounty gemaakt. Ze is echt erg mooi. Ze vond onze voorzorgmaatregelen (sprayen enzo) niet zo prettig maargoed ze kreeg een trosgierststengel als troost ;)

Dit is ze! :D









Mooi is ze he? ik ben erg blij met haar en ga nu nog even verder kijken of ik misschien ergens een mooie bonte witmasker pop kan vinden voor binnen.
Dus namen blijven welkom, haha ;D

Verder zijn er ontwikkelingen zowel binnen als buiten.
Binnen lag er bij Moppy en Lucky ineens een ei naast de voerbak, waardoor ik besloten heb hun hun broedblok terug te geven. Of het verstandig is weet ik niet, maar volg op dit moment even m'n gevoel. Ze zijn in uitstekende conditie en heb zelf het idee dat ze het erg goed aan zouden kunnen.

Buiten zie ik Clooney elke keer uit het broedhok komen,. Meg is nog nergens te bekennen en er ligt nog geen ei, maar er zijn ontwikkelingen :D

Oja ik kreeg ook nog een berichtje van de nieuwe baasjes van het popje die maandag weggegaan is (Lucy). Het gaat erg goed en ze kroelen veel met haar, ze trekt meer naar haar vriend toe dan naar haar en dat vinden ze fantastisch aangezien de man altijd bij haar zit. Zo hebben ze allebei een maatje :D. Ook eet en drinkt te goed en vliegen ze gezellig samen de kamer rond. Jullie begrijpen dat ik erg blij was met dit bericht.

Zo dan ga ik nu nog even de site bijwerken :D,. haha moet ook gebeuren.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Kirsten

Geeft nix hoor dat je de dagboeken even niet kan lezen ,we hebben allemaal wel eens van die drukke periodes. Als het mmar niet te lang gaat duren ;D ;D.
Prachtig valkje hoor ,Bounty.

:-*Zazou & Ankie

Petra en Cheeky

Ha Kirsten!

Je ziet het, ik krijg gelijk: Bounty is inderdaad wat de reclame al zegt "een geweldige ontdekking!"  ;D  Wat een prachtig valkje zeg! En meteen al zo fotogeniek! (of het ligt aan de fotografe... je zegt het maar!  ;) )

In deze zomerperiode zullen wel meer mensen (ook ik) niet altijd elke dag op de dagboeken kunnen en willen reageren hoor, da's heel normaal! Met mooi weer binnen zitten, is helemaal niks! Geen probleem dus.... als je maar niet te lang weg blijft, want jouw foto's en verhalen zijn altijd super!!!

Enne... fijn dat het beter gaat met je opa! Dat lucht vast enorm op!

Groetjes,
Petra

Bianca

Hey kirsten,

Ik weet eigenlijk al alles wat je geschreven hebt maar ik wilde ff reageren op de foto's van bounty (die had ik nog niet gezien ;D) wat is ze leuk he?!

Heel veel plezier met haar!

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

gonnie

Hoi


wat lief van je, je reaktie in mijn dagboek, dank je wel
het is een fotogeniek valkje jou bounty, die kuif prachtig stoer omhoog ,

Groetjes Gonnie