17 mei 2024, 12:47:45

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Kirsten,

Wat een schitterende jonkies heb je toch. Ik heb zitten kwijlen bij de foto's. Pas zag ik een advertentie van je, een geparelde pop. Ik zat op het puntje van mijn stoel: niet doen Nel, nee Nel niet doen kwijl kwijl.

Eerst met vakantie en dan zie ik wel weer.
Eerst ga ik een grotere kooi kopen.

Doei Kirsten, tot de volgende keer enne ............ veel foto's maken he  8) kan ik genieten als ik terug kom. ;D

groetjes, Nel :)

Kirsten

Haha Bouny of Malibu,. klinkt wel leuk, ik ga nog even nadenken ;D
Bedankt voor de leuke reacties, het zijn echt moppen.
Jong 3 kijkt misschien ietsie streng achtig op de foto, maar is net zo´n snoep als zijn broertje. Komt denk ik ook een beetje door het licht. Gisteren kwam het derde jong echt heel lief bij me zitten,. Liet zich ook lekker kroelen en gaat dan helemaal met z´n oogjes dicht zitten genieten, prachtig!. Er zit inderdaad wel een hoop tijd in, in het tam maken, maar ik vind het ook erg leuk om te doen. Straks als ze naar hun nieuwe baasjes gaan zullen ze waarschijnlijk nog wel even moeten wennen aan het feit dat ineens iemand anders kroelt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.  Zal het overigens nog best moeilijk vinden als ze weg gaan.
Zoals het er nu naar uit ziet, krijgen ze allemaal een goed thuis en dat vind ik het allerbelangrijkste.

Morgen weer foto´s want ik ben bang dat het vanavond niet lukt (zit ook nu op m´n werk,. foei foei kirsten,. ;D)

Groetjes
Kirsten

ps Bonnie ik hou dan nu het tweede jong voor jou aan, zal als ik de gelegenheid heb de foto´s in je dagboek nog even vervangen,. is wel zo leuk dat je ´echte´nieuwe aanwinst er staat ipv broertje ;) :D of twijfel je nog? :D het is ook lastig en ze lijken zo verschrikkelijk op elkaar. Zal snel proberen nog wat foto´s te maken, ook voor het nieuwe thuis van de andere.



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten op haar werk ;)

Oh wat een prachtige lieverd is dit zeg,. Dat wordt een heel mooi koppeltje :-*

Leuk dat je hier even een foto hebt geplaatst :D, dank je wel.
Ik zal vanavond even de foto´s wijzigen in je dagboek en met een beetje geluk nog een nieuwe plaatsen.

Groetjes
Kirsten

Petra en Cheeky

Ik kan alleen maar zeggen: KWIJL....... :P

Gerda

Hoi Kirsten,

Het zijn echt prachtvalkjes geworden. Leuk die foto van die blok-opstopping.

Grappig om het 'kindbruidje' van Perlan al te zien.
Dat wordt een mooi koppeltje, Bonnie.

Kirsten, fijn voor je dat je goede baasjes voor ze hebt gevonden. Het lijkt me erg moeilijk om afscheid te nemen van het grut straks, maar als je weet dat ze goed terecht komen dan maakt het dat wel makkelijker, toch?

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi hoi,

Ja klopt Gerda, het maakt het inderdaad makkelijker. Het zijn zulke moppen stuk voor stuk met hun eigen karaktertje al,. zo lief :-*

Sorry iedereen het heeft even geduurd, maar het was wat te druk. Ik heb wel foto's gemaakt, maar geen tijd gehad om te plaatsen,.
Hierbij alsnog,. :)

Ik had het idee om ze nog een keer allemaal bij elkaar te zetten,. ehhh foutje ;D, het was een heel kort moment voor de foto en toen vlogen ze allemaal weg,. haha ze zaten overal :D,. moest er erg om lachen,.. zo van jehhh vrijheid!,.

Dit is dus de foto, toen wist ik niet dat ze aan de verkeerstoren al toestemming hadden gevraagd om op te stijgen!. ;D ;) ;D



Maargoed hierna ze nog even allemaal apart genomen en lekker gekroeld, hihi nu kan het nog :-*









Tja het plekje op de bank voor het raam in het zonnetje blijft hun favoriet, dus het worden wat ééntonige foto's, maar met trots plaats ik ze toch ;) hihi

Verder gaat het goed hier in Valkcity,. de jongen worden groot en groter :D Ik heb ze nu wel af en toe apart, omdat de ouders op eitjes zitten die op het punt staan van uitkomen. Ze eten allemaal al wel wat zaadjes, maar niet genoeg om nog groter te worden. Ik zet ze dus af en toe weer terug om te voeden en hou ondertussen hun gewicht erg goed in de gaten.
Tot nu toe gaat het goed en de ouders hebben af en toe wat meer rust.

Verder heb ik zaterdagmorgen een albinootje opgehaald,
Ik merk dan gelijk het verschil tussen een tam en niet tam jong,. want deze was toch wel erg bang en pakte me aardig in m'n vinger,. Ik wist niet goed hoever ik was met m'n jongen binnen, maar kreeg gisteren toch een goed beeld met deze vergelijking. Albinootje is nl maar een week ouder, maar nooit opgepakt na haar geboorte. Mijn jongen binnen, zijn eigenlijk erg gewend aan het oppakken en genieten van m'n aandacht.
Met wat geduld en lief praten mocht ik haar vanmiddag toch even kroelen op haar kopje,.  Ik denk dat het een pop is, maar weet het niet zeker.

Hieronder twee foto's van deze beauty, die malibu of bounty gaat heten,. ik kan niet kiezen, jullie?





Zo dat was het weer voor nu, nu nog even onze site bijwerken en de andere dagboeken bijlezen :D,.

Groetjes
Kirsten







Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bianca

Oh wat een mmoie foto's weer.............I'm in love........
wat is die albino mooi zeg!
Echt een plaatje!
Ennuh wanneer staat gepland dat de eerste "op zich zelf" gaat bij een nieuwe eigenaar?

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Ankie

Hoi Kirsten

Wat een prachtige foto's en eentonig worden ze nooit,tenminste voor mij niet en ik denk dat dat voor de meeste geldt. ;D Je hebt echt schitterende valkjes. Goed gedaan!!!!
Mooi hoor,je albino. Echt prachtig wit. Is natuurlijk ook wel weer een uitdaging om een valkje helemaal tam te maken.
Maar je heb het natuurlijk erg druk en ik weet niet of je op zo'n uitdaging zit te wachten ;D ;D.
Moeilijk om een goede passende naam te verzinnen,maar......mijn voorkeur zou uitgaan naar Malibu.
Vind het wat liever en zachter klinken. Maar de keus is aan jou hoor!! Aardig he van mij? ;D :D ;)

:-*Zazou & Ankie
Hoop dat je er vrijdag ook bent.

patty_dordtse valkjes

Hoi ,

Wat leuke foto's heb je gemaakt zeg!!!
De naam van je valkje uhmuhm uhm bounty is ook wel appart voorder wit en wit maar waar is de chocola dan haha.

neej maar bounty vind ik wel wat,maar malibu heeft ook alweer wat haha.

Ik heb voor baylee mss een popje en die moet ik ook een naam verzinnen dus jah iets wat erbij past natuurlijk!!!


groetjes patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Rianne

Patries, dat moet voor jou dan ook Malibu worden want Bayley's is ook een drankje.

Mooie albino hoor! Wat een megakuif! Daar kan Tinco hier een voorbeeld aan nemen! Malibu vind ik leuker klinken als Bounty. :)

Bianca

ik vind dat wel leuk dranknamen
heb er ook een zooitje op m'n site staan..........
Ik weet niet of ik het mag verklappen, maar doe het lekker toch....................ik weet namelijk dat kirsten heeft gekozen voor MALIBU!!!!!!!!
;D ;D ;D

Victory...........whahahahahahahaha

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Petra en Cheeky

Malibu, Bounty, ik vind beide namen wel wat hebben. Malibu is iets minder valks omdat het meer lettergrepen heeft, maar ach, wat maakt het uit? Bounty klinkt wel lekker stoer! Je moet gewoon kijken welke naam je zelf het beste bij het valkje vindt passen! Je zou ook nog Paradise of Tropical kunnen overwegen.... paar wuivende palmen erbij in de kooi en klaar is kees!

Ik ben heel benieuwd waar je voor gaat!

Groetjes,
Petra

Bianca

van die tropische namen hebben wel wat he?!
Lekker zomers........lekker fris

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Ankie

Doe mij maar een biertjuuuuuu.
(moest ff flauw doen)

Ankie

Rianne

Ámstel, ook een leuke naam ;D