14 mei 2024, 17:24:13

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Kirsten
Ja leuke teksten allemaal, ideen genoeg , ja wat een mooie foto`s van Demi , ze geniet echt heerlijk.
Groetjes Gonnie




bobbie

Hoi Kirsten,

Wat een heerlijke sneeuwfoto's met Demi. Je ziet haar genieten. Prachtig gezicht  :D.

En lieve Coco, gelukkig wordt ze weer relaxter.

En Kirsten .............. er is bij mij een ALBINO geboren, gaaf he  ;D.

Groetjes, nel :)

Monky

Hi Kirsten,
Het was echt heel gezellig vanmiddag  ;D Ik heb ook heel veel geleerd moet ik zeggen. Hoe is het mogelijk dat twee mensen drie uur lang achter mekaar door over valkparkieten kunnen praten  8) ;D hahaha. Het is zeker voor herhaling vatbaar. En dan misschien bij ons?

Ik heb een aantal foto's gemaakt zoals je weet  ;D Ik denk dat ik ze bij jou in de dagboek zet, of vind je dat erg? Je zegt het maar. Anders zet ik ze in die van mij hahahaha  ;D
Hier alvast een voorproefje  ;D

Demi was hier chips aan het voeren aan Coco  ;D


Tot later.

Groetjes,
Monky

Kirsten

Hoi Monique,

Ik vond het ook supergezellig en volgende keer bij jullie is helemaal goed,. kan ik gelijk jullie lieverds bewonderen :D

Ah wat een leuke foto en tuurlijk mag je ze hier plaatsen,. :D
Ik heb zo gelachen dat Erwin achter vliegende valkjes aan ging,. whahah

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Hi Kirsten,
Hier zijn dan de foto's. Of in elk geval een deel ervan. Er waren er toch een paar niet zo heel scherp.

Erwin achter vliegende valkjes aan:

Of in elk geval het resultaat ervan  ;D

Nu een aantal foto's van de buitenvalkjes:





Hier wat binnenvalkjes:



Demi en Erwin hadden de grootste lol  ;D


Hey, who turned off the lights ???  ;D ;D ;D


Dat waren ze dan. Als er wat tussen zit die je op normale grootte wil, moet je het even zeggen. Ik stuur ze dan wel naar je op.

Groetjes,
Monky

gonnie

Hoi
Wat een mooie foto`s  , ik blijf coco de mooiste vinden , wat is ze toch prachtig.
en je kan aan de foto`s wel zien dat het gezellig bij jullie was .
groetjes gonnie




valkchico

hallo Kirsten,

wat een leuke foto's zijn er in je dagboek gezet ;D.
Ziet er erg gezellig uit.

Ik had je valkjes eigenlijk nooit zo goed bekeken :-[ :-[.
Maar wat een mooie heb jij erbij zitten zeg :-*.
En coco wat een geweldige foto in de bel.(dat is toch Coco?)

gr Esther

Kirsten

Hoi Monique,

Bedankt voor het plaatsen van de foto's :D
Ik wil ze zeker ook op gewoon formaat van je hebben, Ik zoek even dat adres op wat je wilde hebben en dan heb je gelijk m'n emailadres :D

Ja klopt Esther dat is Coco,. Ze zat ook zo lekker op de knie bij monique,. Het is een valkje wat heel snel tevreden is en daar smelt ik elke keer weer van,. zo lief,. Bij monique snavelknarsend op haar knie.
Dat belletje is inderdaad haar favoriet,.. whahah ik vind de tekst erbij super, moest enorm lachen hier ;D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

~Natas~

Hai hai,

Tjee Kirsten wat lijkt Demi veel op je zeg.
Dat kan ik nu zeggen, nu ik jou ook eens heb gezien  ;D
Leuke foto's van Demi hoor, zo te lezen hebben jullie een zeer geslaagde dag gehad.
En uh leuke foto's van de valkjes hoor  ;)

Groetjes,

Natas

Monky

Hi Kirsten... het sneeuwt  ;D ;D ;D
Ga je de zielige sneeuwpop weer opknappen  ;D ;D ;D
Ik merkte dat die gaan mond meer had en de bloemetjes waren van de hoofd verdwenen  ;D ;D ;D
Hahahaha. Ik vind wel dat de sneeuwpop recht heeft op een volwaarding bestaan hahaha.

Groetjes,
Monky

Ankie

Hoi Kirsten

Wat een onwijs leuke foto's heeft Monique gemaakt zeg !!
Echt schitterend !!!

Leuke foto ook die je van Demi in de sneeuw !! Heerlijk ,lekker in de sneeuw spelen . Dianne en Carine konden er ook geen genoeg van krijgen hoor !! Ik vond het heerlijk om ze dan bezig te zien...lekker die rode wangetjes !!
Er wonen hier veel kinderen op het plein bij mij achter ,maar het is alsof ze allergies zijn voor sneeuw ,want als er een pak ligt zie ik geen kind buiten ..ik snap daar helemaal niks van !!
Die 2 van mij hebben zelfs vorig jaar nog een pracht van een sneeuwpop gemaakt en sneeuwballen gegooid ....herrlijk toch !
Maar laat nu het voorjaar maar komen ,want we hebben
wel weer genoeg sneeuw gezien !!

Tot de 17de !!
Groet van Ankie

bobbie

Hoi Kirsten,

Ik zal je even ophijsen, je zat halverwege bladzijde 2. ;)

Alles goed met de birdies?

En met de voorbereidingen van je huwelijk?
Weet je al wat je in de ringen laat zetten?

Wat een vragen he :-[

Groetjes, Nel :)

Kirsten

Hoi hoi,

Ja ik ben gisteren wat ziek geweest, dus uit m'n werk ben ik gelijk naar m'n bedje gegaan. Voelde me zo rot en niets hielp,. vandaag heb ik wel gewoon gewerkt, Ondertussen kom ik dan wel even lezen hier meestal, maar plaats ik alleen korte berichtjes.

Met de birdies gaat alles helemaal goed,. ze zijn allemaal aardig broeds aan het worden merk ik, dus van mij mag het zonnetje komen :D

Jan is in de schuur bezig geweest met een aantal broedhokken te maken, het komt allemaal steeds dichterbij en de valken kijken geduldig wat voor nestje ze straks gaan krijgen,.

Verder hebben we nog geen tekst voor in de ringen gevonden,. gelukkig hebben we nog even,. haha

Zo ik ga nog even de dagboeken lezen,. :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi kirsten
Dan heb je minder kans dat je op de treppeldag ziek bent , ;D

Er schiet je op een ogenblik wel de juiste tekst in het hoofd , je hebt de tijd nog daar voor toch,

ik heb nog even over de leeftijd van indy iets in mijn dagboek gezet , en we hebben het er de volgende week nog wel over (uitgebreid ) bij een lekker bakie.
Groetjes gonnie




Ankie

Hoi Kirsten

Hebben we nog iets te doen op Treppeldag !!
Tekst voor je ringen verzinnen !!! ;D ;D

Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent en
we gaan elkaar snel ontmoeten !!!

Tot gauw , Ankie