3 augustus 2025, 16:04:45

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Skye

Hallo Kirsten, fijn dat het met de jongen goed gaat en leuk dat ze allemaal gereserveerd zijn. Met de overige zaken veel sterkte!

marilyn

hoikes kirsten

je bent niet de enige die het heerlijk vind om bij anderen te lezen  ;) dat doe ik ook zo graag . wat leuk dat het met de jonkie's zo goed gaat en dat ze allemaal besproken zijn, algauw zullen ze allemaal zelfstandig zijn en dan .........  :-\ komt het afscheid, voor jou eff op de tanden bijten maar je weet dat ze allemaal goed terecht komen en dat scheelt al veel hé  ;). hé en nieuwe veertje voor coco dan zal hij er al snel weer helemaal tiptop uit zien  :D
wat jammer van je vader  :-\ een niersteen !!! dat die maar snel verwijdert wordt zodat hij er vanaf is .
de plannen voor jullie huwelijk beginnen al serieus vaste vormen aan te nemen hé  :D voor jullie vast erg druk maar ook erg spannend want zo voel je wel heel goed dan je huwelijk langzaam maar zeker dichterbij komt  ;) en ooooooooohhhhhhhhhh je trouwjurk gaan passen woensdag  :D  :D  :D het moment dat ik een trouwjurk ging gaan kiezen staat nog levensecht in mijn gedachten en dat is bijna 20 jaar geleden !!!! geniet ervan meisje  ;)

groetjes marilyn

inayce

Hoi Kirsten,

Wat leuk dat je woensdagavond een trouwjurk gaat passen, kies maar een mooie uit hoor, spannend het gaat zo steeds "echter"worden dat trouwen, de locatie staat vast , trouwjurk straks uitgezocht, het is van mij al 28 jaar geleden maar die herinneringen vergeet je nooit dus geniet er maar van.

Leuk dat Demi zo betrokken is bij de kleintjes, ik las net dat Jessy nog bijgevoerd moet worden, groeit hij wel een beetje goed?

We kijken hier erg uit naar z'n komst, z'n kooi staat al klaar, vandaag zo'n touw gekocht dat je in allerlei bochten kan buigen , Dik heeft dat net in de kooi vast gemaakt, we zijn nog wel op zoek naar een kooi met een groter deurtje zodat ik ook met mijn gespalkte arm in de kooi kan, maar dat heeft geen haast de kooi die er nu staat is ook een goede kooi alleen voor mij wat onhandig.

Geef Jessy een knuffel en geniet van alle mooie dingen

Groetjes Ina en hulphond Yce :)

Tess@

Hoi Hoi,
Spannend hoor allemaal, Ben benieuwd hoe de jurk eruit gaat zien.
Ben blij dat alles goed gaat met de kleintjes en dat ze goed eten.
Hoop dat de veertjes bij coco goed groeien.

groetjes Tess@

imv

Hoi Kirsten,
Veel plezier met trouwjurken passen...
Ik ben destijds met mijn tweelingzus meegeweest voor een jurk. Dat was erg leuk (ben zelf niet in een jurk getrouwd, dus heb er geen ervaring mee)

Neem je de 27ste een foto ervan mee?  ;D :-X ;D

Groetjes,
Irene

bobbie

Hoi Kirsten,

Nu kom ik jou maar eens een hart onder de riem steken.
Wat er is weet ik niet, en dat hoeft ook niet, maar weet wel dat we er voor je zijn. Wij vinden jou een Toppertje  ;).

Fijn dat het zo goed gaat met de kleintjes.
En ik zie het echt voor me: Demi die de kleintjes terugzet in de kooi, lief tegen ze pratend zeker, heel serieus. :D
Zo zie ik het tenminste voor me. 8)

Een trouwjurk uitzoeken, poeh, dat is voor mij ruim 31 jaar geleden. Wie gaat er met je mee?

En de operatie, tja, ze gaan tenminste aktie ondernemen door de niersteen weg te halen. Als er niets gebeurd, dat is ook niet alles. Desalniettemin is het niet niks. Sterkte daarmee.

Meis, wat dit weer een klein stukje afleiding? ;)
Er staat weer een leuke foto van Renzo in mijn dagboek, hij was bij me vanmiddag.

Groetjes, Nel :)

Riny

Hallo Kirsten en Demi
Ik kom even vragen wanneer Demi haar jurkje gaat passen.
Of ga jij in een lange broek Demi?
Misschien weet je het ook nog wel niet,want zover is het nog lang niet.
En anders is je jurk of lange broek misschien al te klein.
Maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig hoe Demi er die dag uit ziet.(Hoe jij er uit ziet ook hoor Kirsten)
Groetjes Riny :D

Ankie

Hoi Kirsten

Leuk he ...die voorbereidingen !!!! Voor mij ook alweer een poos geleden !
Geniet er maar lekker van !!!!
Fijn dat het met je kleintjes zo goed gaat en dat ze gereserveerd zijn !!!

Groet van Ankie

Caroline

Hoi Kirsten,

Ik kom je alleen even een knuffel geven.

En natuurlijk heel veel plezier wensen met het trouwjurk passen. Ik lees hier dat het voor sommige al heel lang geleden is voor mijn nog niet, pas 7 jaar dit jaar.  ;)

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Iedereen,

Ja ik vind het erg spannend en hoop dat er iets leuks voor me bij zit,.
Helaas zit het verder weer even niet mee hier,. pff
Gisteren te horen gekregen dat mijn opa een longontsteking heeft opgelopen, Hij krijgt hier nu AB voor en daarna willen ze hem toch gaan opereren voor de nierstenen,. want die blokkeren momenteel alles,. :-\
Verder heb ik gistermiddag een enkelblessure opgelopen,. zodaning dat als dit aanhoudt ik toch langs de arts moet,. Ik kan mijn voet wel strekken maar niet mijn tenen naar m'n toe halen. Autorijden was dus ook een ramp uit m'n werk en vanavond hebben we nu afgesproken dat mijn zus rijdt.
Verder zag ik ineens in de buitenvoliere dat Bo een knalrode kuif had! :o,. ik hem gevangen en bekeken,. kan niets vinden, zie wel korstjes, maar het is verder wel dicht,. dit is nu het nadeel van wilde valken, je kan niet even rustig kijken ::)
Ik heb alles schoongemaakt en hij heeft nu nog en roze kuif.

Kortom alles zit weer even mee,. :-\,. Nu maar even duimen dat het vanavond wel mee zit en ik iets leuks vind. Kan wel even iets positiefs gebruiken :)

Met de jongen gaat het supergoed,. Ze zijn driftig zaadjes aan het eten dus kunnen waarschijnlijk spoedig naar hun nieuwe baasjes toen :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

En iedereen bedankt voor de lieve berichtjes :-*

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Jeetje Kirsten,

Nu je enkel bezeerd. :-\. Het zit je zeker niet mee. ::)
Een longontsteking bij opa. Toch noodzakelijke OK.
Tjonge. Het is allemaal niet niks.

Alles maar proberen positief te bekijken dan gaat het zonnetje vanzelf weer schijnen (zeggen ze  :-X) ;)

Heerlijk dat de kleintjes zelf de zaadjes al eten. Wat gaat dat hard zeg. :o

Ik ben benieuwd hoe ik alles beleef. 8)

Succes met alles. Ik zal wat positieve energie naar je toe sturen.

Groetjes, Nel

Riny

Hoy Kirsten
Ik stuur je een bloemetje en hoop dat je vanavond je ''droomjurk''vindt.
Hopelijk gaat het snel de goede kant op met  je voet.
En hersteld je opa ook vlug.
Groetjes Riny :D

imv

Getsie! Wat vervelend allemaal!
Hopelijk schijnt het zonnetje vanavond weer even.
Veel plezier!
Groetjes,
Irene

Monky

Hi Kirsten,

Ai, dat kan behoorlijk pijnlijk zijn. Dan merk je pas hoeveel je die spieren gebruikt  ::)

Oei, je opa heeft een zware tij din het vooruitzicht. Ik neem aan dat ze eerst er voor zorgen dat de longontsteking over is voor ze zijn nieren onder handen gaan nemen?
Ik hoop dat hij snel weer beter is.

Ik hoop dat het verder allemaal nog goed is met je valkjes. En ook met de kleintjes. Nou ja...klein  ??? Dat zijn ze eigenlijk niet meer hahaha.

Heel veel plezier met het uitzoeken van je bruidsjurk. Maak er een leuke gezellige avond van.

Groetjes,
Monky