17 juni 2024, 05:20:36

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Riny,

Jeetje wat ben jij vroeg op zeg :),.
Nee de ouders blijven niet roepen, ik haal ze één voor één weg en dan vinden ze het eigenlijk goed. In het begin liet ik ze erbij tot ze helemaal zelfstandig waren. Ze zaten dan wel apart met een week of 5, maar ik zette ze elke keer terug voor aanvullende voeding voor zover dat nodig was. Ik merkte eigenlijk dat dat nou juist wel stress en roepen veroorzaakte. Toen ben ik het zo gaan proberen met meer rust als gevolg. Er zitten ook nog drie andere valken binnnen buiten de ouders en als er hier gefloten wordt, doen ze het ook eigenlijk allemaal :D

Groetjes
Kirsten

ps en dat vliegen gebeurd niet gelijk de eerste dag met elkaar hoor,. meestal vanaf de derde dag ongeveer.


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten en riny

djeezes ik moet nog veel leren hoor voor ik een nestje kan houden  :-\ ik kan wel met de hand opvoeden maar hoe het zit als de jongen bij de ouders blijven !!! nu ja ik leer hier elke dag bij van jullie  ;) bedankt daarvoor  :-*

groetjes marilyn

Riny

Hoy Kirsten
Ik ben niet iedere dag zo vroeg hoor,maar ik kon niet meer slapen.
Groetjes Riny :D

Bianca

Citaat van: Kirsten op 12 januari 2006, 22:33:14
Citaat van: klusvalk op 12 januari 2006, 21:21:39
he jan en kirsten
dat word zeker de hoogwerker of een tankautospuit(503)
als trouwauto ;) ;D

of toch nie?????

gr mike


De Opel Astra!
whahahahahahaha
Strikkie om de antenne en gaan met die banaan!
Haha jij zit op het goede spoor ;) ;D,. Er is ook nog één ander alternatief,.

Groetjes
Kirsten

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

gonnie

Hoi kirsten
ben niet zo vaak meer op het forum maar ik heb wel je rottige verhaal gelezen , wat ben jij knap om zo rustig te blijven , nou zeg je ja dat moet , maar geef ze allemaal eens te eten die gewoon terug schreeuwen, jij doet het ontzettend goed , en Demi voelt ook goed dat jullie haar zoveel liefde geven , en dat overwint alles, je bent een kanjer.
En je jonkies ,heerlijk,ik vind het fijn dat jullie telkens van die prachtrige filmpjes maken, dat is echt genieten.
Groetjes gonnie




inayce

Hallo Jan en Kirsten,

Vandaag weer even op jullie site gekeken en het filmpje gezien van het voeden van "onze"Jessy wat een schitterend gezicht om te zien hoe hij met dat spuitje gevoerd wordt als ik Jessy zo ziet gaat het wel kriebelen hoor we kijken hier erg uit naar zijn komst, ik vind het fantastisch dat jullie er zoveel aan doen om hem handtam te maken zodat de 1e aanzet al gemaakt is, ik ben wel benieuwd hoe Jessy straks om mijn armspalk gaat reageren want dat is hij natuurlijk niet gewend.
Mijn hulphond Yce heeft net met veel verbazing naar het filmpje staan kijken,je zag hem denken zo van tjonge wat een herrie maken die zeg.
Groetjes en knuffel nog maar even veel met ons manneke
Ina en Dik en natuurlijk Yce

Shirly

Hoi Kirsten,

Ik vroeg me af of je nog kleintjes over had. Ik zoek een nieuw kleintje voor Goofy.


Bianca

HoiHoi Meis,

Hoes't nou, is de storm weer een beetje gaan liggen?
Hoest met opoe, trekt ie het zelf nog een beetje.
Kunnen ze zijn nieren nog een beetje onder controle houden.
Nou wijffie, spreek je snel.


Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

imv

Hoi Kirsten,
Ik heb even bijgelezen!
Opel astra?? Die hadden wij ook toen we trouwden. Maar wij hadden geen strikje om de antenne  ::)

Groetjes,
Irene

ps Eddie is gedouched hoor, zeg maar wanneer je er klaar voor bent

carco

Hoi Kirsten

Ben ik ook benieuwd naar hoe het is met je opa.
En sorry Bianca maar opoe is oma ;)
En ik ben ook benieuwd wanneer je klaar voor Eddie bent.
We zijn toch al afspraakjes aan het maken Irene en ik.
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kirsten

Hoi Iedereen,

Daar ben ik weer even.
M'n opa is op dit moment weer even stabiel,. afgelopen vrijdag heeft mijn moeder weer toestemming moeten verlenen voor een drain in z'n nieren. Die zaten namelijk helemaal verstopt en werkte daarom heel erg slecht.
Zonder toestemming was ie er al niet meer geweest. Ik wil niet dat mijn opa pijn heeft, maar het lijkt erop dat hij zich opzich wel oké voelt. We kijken gewoon dag voor dag.

Irene en Carolien,. ehh ik ga je nog even immen, maar ik kan volgende week op dinsdagmorgen, donderdag en vrijdagmorgen en woensdag de hele dag (maar dan komt demi ook mee :D) Denk er alvast even overna,. hihi :D

Met de jongen gaat het nog steeds erg goed,. Het zaadjes pellen gaat steeds beter en knuffelen en opstappen lukt ook goed. Het zijn zulke schatjes, dat ik straks echt weer even moet wennen dat het stiller is,.. Maargoed voordat ik het weet is het weer voorjaar en als het goed is heb ik dan maandenlang jongen :D :-*

Ik heb vandaag de voliere buiten weer heerlijk gesopt dus geen tijd gehad voor foto's,. morgen ga ik me weer uitleven, want dan is het even wat rustiger. Dus dan hoop ik weer wat mooie plaatjes te kunnen plaatsen van ze.

Groetjes
Kirsten

Ps Gonnie ik kon me ergens herinneren dat jij vroeg of het broedhok aan de buitenkant hing bij mij,.? Dat klopt inderdaad, zo hoef ik namelijk de kooi niet in om te controlleren, Ik heb de kooi zo neergezet dat ik er niet tegen aan kan stoten,.


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ha lieve Kirsten!

Fijn dat het met je opa weer wat stabieler is! Het blijft moeilijk als je voor een ander moet beslissen, maar de drain zal zeker nodig zijn geweest, als ik je zo hoor! Living by the day is denk ik inderdaad het beste zo! Hoe is hij er zelf verder onder?

Wat lekker zeg, vandaag gesopt? Je mag hier gerust verder gaan hoor! Er is nog genoeg te soppen!  :P ;D

Liefs,
Peet

Caroline



Lieve Demi,

Sanne had vandaag een hele grote envelop bij de post, met een hele mooie tekening en allemaal velletjes stickers. Ze was er heel erg blij mee en heeft er zelfs al mee geknutseld.

Heel erg bedankt en natuurlijk ook Kirsten & Jan.

:-* :-* :-*









Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Kirsten,

Mooi dat het wel weer wat beter gaat met je Opa, maar je houdt toch iedere keer weer je hart vast, dat hij het vol blijft houden...

Leuk dat het zo goed gaat met je jongen.
Ik blijf het een leuk gezicht vinden. Ik heb het nog nooit gezien, dus die filmpjes vind ik echt super gaaf. Het brengt wel veel werk met zich mee, zeg. Petje af  :D

Ik kijk al uit naar de nieuwe foto's

Groetjes,
Monky



Karin

Hoi Kristen,

Ik heb niet alles gevolgt, maar ik ben blij dat het weer wat beter gaat met je opa.

Je hebt prachtige jongen hoor, om te  :-* :-* :-*
Ik hoop ook weer heel snel veel foto's te kunnen zetten  ;D Tot ni toe maak ik een heleboel mensen nieuwsgierig met de aankomende babyboom  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves