17 juni 2024, 04:42:28

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Kirsten,

Jemig wat een  :censuur is die vent!!!!
Ik geef je een raad: maak altijd je iegen keuzes!!! En die keuzes moeten voor jezelf en voor Demi en Jan zijn.
Want alle 'rekening houden met' die vent is verspilde energie.
Gewoon alleen afspraken nakomen en that's it!!!

Natuurlijk is het erg zwart wit wat ik nu zeg, en het blijft schipperen in verband met Demi!!! Maar er zijn toch grenzen!!
En het lullige is dat jij overal rekening mee probeert te houden en je dan toch nog over de kling laat jagen door hem.

Weet je, kinderen hebben vaak meer door dan je denkt. En hij krijgt zijn trekken nog wel thuis. Zorg dat jij de open relatie hebt met Demi, waardoor ze altijd bij jou zal komen met dingen die haar dwars ziitten. Maar dat kun je wel!!! Je bent net als Caroline een topmoeder!!!!



Gelukkig gaat het nu weer wat beter!!! Lekker bezig met de voorbereidingen voor de grote dag!!!!!

Liefs, Gerda

Kirsten

Jeetje wat zijn jullie toch verschrikkelijke lieverds allemaal,.

Gerda je weet het ook precies te verwoorden hoe ik me nu voel.
Ik was gisteren echt emotioneel op en ben goed gaan nadenken over wat ik nu moet doen. Dat hij z'n dochter ziet, doe ik in eerste instantie niet voor hem, maar voor Demi,. Maar als zij eronder gaat lijden dan gaat het niet goed.
Ik heb besloten dat ik inderdaad keuzes voor ons maak voortaan. Voor Jan,mij en Demi

Ik voel me erg sterk op dit moment en dat komt ook absoluut door jullie,. ook namens Demi bedankt hiervoor :-*. Ik heb vandaag alles aan de kant gezet en een plekje gegeven en lekker met haar gelachen en gedanst in huis,. heerlijk! :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Fijn dat je het aan de kant heb kunnen zetten.
Ik heb ondertussen wel gezien dat de mensen die het meest aan anderen denken er vaak het eerst aan onderdoor gaan.
Goed zo!!! Denk eerst aan je eigen gezinnetje en wat het beste voor hen is. Dans en lach maar lekker tot de dakpannen van je huis vliegen!

Ok, en nu naar je valkjes .... Hoe gaat het met de jonkies? En met Coco? Ik ben wel benieuwd.

Groetjes,
Monky

Mariska

Hoi Lieve Kirsten,

Het zat jou ook allemaal even niet mee en ik was er niet voor je door mijn eigen sores :-[
Dat vind ik heel vervelend.
Het verhaal dat jij omschrijft komt mij helaas erg bekend voor en maakt me erg boos >:(
Je hebt al zoveel verdriet en voelt je emotioneel al leeggezogen en dan reageert hij zo.
Ik kan me heel goed voorstellen dat dat de druppel even was.
Maar probeer zoals Gerda al zegt eigenlijk heel zakelijk met hem te blijven, niet meer en niet minder.
Zo kost het jou de minste energie, want dit soort situaties vreten aan je. Mike en ik kregen daar zelfs problemen onderling door en dat moeten jullie niet zover laten komen hoor ;)
Het ergste is nog dat hij dit deed ten overstaan van Demi en dat zegt al genoeg over hem ;)
Dat jij Demi in de auto al snel weer aan het lachen kreeg zegt daarentegen heel veel over jou :-*
Je bent echt een topmoeder voor die kleine meid!!
En nou krijgt ze ook nog een geweldige vader bij in Juni ;)
Ga daar je energie maar lekker in stoppen en laat hem in zijn soppie gaar koken ;)

Goed om te horen dat het met je Opa gelukkig al weer beter gaat ;)

Veel liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Ha Kirsten,

Fijn dat het weer wat beter met je gaat! Als ik er positief mee om ga, zou ik direct zeggen "Nu weet je zeker dat je er verstandig aan hebt gedaan om niet meer bij hem te blijven"! Wees blij dat je van hem af bent en bescherm je dochter waar nodig! Het belang van Demi staat ten slotte voorop! Ik vind je een kanjer, en dat je af en toe even de hele boel bij elkaar kunt gillen van frustratie en boosheid, kan ik me goed voorstellen! Maar helaas kun je niet voor een ander denken en handelen, hooguit in het belang van Demi beslissen. En dat doe je! Wees er voor haar, meer kun je niet doen! Later zal ze je erom waarderen!

Goed, gooi alle stress achter je en concentreer je maar lekker op jullie bruiloft en alles wat eraan vast zit!

Een dikke knuffel,
Peet

Caroline

hoi Kirsten,

Ik zat even te glimlachen bij het beeld dat ik voor me had, jij en Demi dansend door de kamer, al weet ik niet eens hoe je er uit ziet.  :D

Gelukkig voelde jij je vandaag weer sterker.

Geniet lekker van je nieuwe gezinnetje.

Liefs  :-*

PS. Hoe was de eerste dag na de vakantie van Demi?? Sanne had vanmorgen 3 kleine traantjes,  :'( maar vanmiddag ging ze alweer met plezier.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Hoi Kirsten

Wat een  :censuur verhalen lees ik nu allemaal hier zeg.
Gelukkig gaat het met je opa weer iets beter.
En het is inderdaad erg rot:  een ex hebben is al niet leuk maar vooral met kinderen zodat je toch altijd aan elkaar vebonden bent hoe vreselijk het ook is.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kirsten

Ik zou jullie allemaal wel een dikke knuffel willen geven :-*

Met Coco gaat alles super :D Ik heb haar vandaag nog even wat extra vitamientjes gegeven. Verder las ik in het dagboek van Nel over de aanslag(rook) die ze op de veren van Angel aantrof. Ik vermoed dat Coco ook een 'rook'aanslag heeft op haar veren en zal blij zijn als ze lekker fris weer uit de rui komt.

De jongen heb ik vandaag even lekker allemaal apart bij me gehad,.wat groeien ze hard. Ze zijn nu ongeveer 4 weken en zullen over een kleine twee weken vermoedelijk naar hun nieuwe baasjes kunnen. Ik heb alweer ontzettend veel zin in het aankomend kweekseizoen,. je raakt gewoon verslaafd aan het hebben van jongen,. hihihihi

Caroline, Demi ging vanmorgen eigenlijk best met zin naar school. Ze had volgens mij het contact met andere kinderen best gemist(ik ben de enige in de fam en die van Jan die een kleine heeft, dus spelen met andere kindjes is nog een beetje moeilijk soms)

Ik werd vanavond nog even door m'n moeder gebeld, Ze zijn er eindelijk achter wat m'n opa heeft en kunnen nu gericht gaan behandelen. Er is een bacterie vanuit zijn urinewegen in zijn bloed terecht gekomen. Het kost ten eerste de bacterie heel erg veel moeite om er te komen, maar éénmaal daar is hij heel erg gevaarlijk (dat bleek wel)
Het ziet er dus weer gunstig uit en ik ga deze week uiteraard nog even op bezoek.

Groetjes en trusten
Kirsten

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

hé wat goed zeg dat ze eindelijk hebben gevonden wat er met je opa scheelt oef nu kunnen ze behandelen zoals nodig en knapt je opa vast snel weer op  ;)

hoe oud is demi eigenlijk ? want joran is gisteren voor de eerste keer naar school geweest en hij is 2,5 jaar oud maar volgens wat ik heb gelezen moeten ze bij jullie in nederland niet zo vroeg naar school !!! ik mis mijn kleine jongen ook hoor maar hij gaat graag naar school hahahaha

wat jammer dat de jongen zo snel groeien hé  :-\ het moment van afscheid komt veel te snel dichtbij maar ja daar kan je niets aan doen en het voornaamste is dat je weet dat ze goed terecht komen  ;)

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Marilyn,

Demi is in november 4 geworden en gaat nu naar de kleuterschool. Het is in nederland pas vanaf 4 jaar dat ze echt naar school gaan. Hiervoor zat Demi vanaf dat ze 2,5 jaar was elke week 3 ochtenden op de peuterspeelzaal, maar dat was eigenlijk vrijwillig,.
Jeetje wat gaan ze dan vroeg naar school zeg,. Kan me heel goed voorstellen dat je je kleine vent mist,. het is ook niet niets. Ik ben nu twee maanden verder inmiddels en vind het nog steeds wel moeilijk hoor, maar Demi heeft het erg naar haar zin, dus dan krijg ook ik vanzelf een glimlach op m'n gezicht :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

joran moet op 2 april nog 3 jaar worden en ik wou maar dat ze in belgie ook pas op 4 jaar naar school moesten  :-\ je hebt gelijk ik mis mijn kleine deugniet verschrikkelijk. ik weet wel dat hij graag naar school gaat maar toch ik moet nog even wennen, hij wordt veel te snel groot naar mijn zin :-\

groetjes marilyn

Skye

Hallo Kirsten. Ben nu ook jou dagboekje aan het lezen. Behalve leuk en mooi ook roerig hoor! Hoop dat er rustiger tijden zullen aanbreken voor je.
Ik had nog nooit gehoord van rookaanslag op vogels! :o

Jantjie

12 januari 2006, 13:20:34 #1347 Last Edit: 12 januari 2006, 13:35:18 by Jantjie
Hoi allemaal, voor mij ook allemaal even bijlezen wordt toch enigszins ontroerd door alle mooie en lieve berichten van iedereen. Ik snap nu waarom Kirsten hier zo graag komt !!

Wat ik eigenlijk kwam doen hier was om weer filmpjes te plaatsen dus dat ga ik bij deze ook doen :)

Gisteren ff buiten staan filmen, in de regen :( hahaha, maar ja is ook de enige keer dat ik douche filmpjes kan maken. Helaas stopten de meeste er mee toen ik er was. Maar toch een filmpje ervan.

http://www.youtube.com/?v=qczRoZQm7xU

En vandaag heb ik even gefilmd tijdens het voeren van de jongen.

http://www.youtube.com/?v=NDvXFUt3-r8

Groetjes
Jan
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Mariska

Hoi Jan,

Wat een leuk filmpje weer :D :D :D
Volgens mij ben jij de eerste die een douchefilmpje van de volierevalkjes plaatst ;)
Echt heel leuk!!

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Nou Jan, je filmpje hakt er hier aardig in!  ;) ;D Meestal reageert Cheeky erop, maar ditmaal heb je ons vrouwtje Chara helemaal gek gemaakt! Ze krijst als een bezetene!  ;) ;D ;D

Lief is het filmpje!

Groetjes,
Peet