27 juni 2025, 05:24:03

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Kirsten
Hier in de buurt woont een natuurgenezer die met bloesems werkt .
Misschien is dat een idee om te kijken of die bij jou in de buurt een zit.
Demi krijgt dan gewoon wat druppeltjes die angstgevoelens tegen gaan.
Groetjes Riny :D

Rianne

Hoi Kirsten,

ik ben helemaal verliefd op jong 1, wat een mooi valkje gaat dat worden! :-*
De anderen zien er natuurlijk ook ontzettend lief uit, geniet er maar van! :)

Mariska

Hoi Kirsten,

Wat een prachtige foto's :-*
Op die leeftijd vind ik ze zo snoezig :D
Heerlijk gewoon ;)

Wat sneu voor Demi dat ze zo bang was :'(
Zeker een goed idee om haar volgend jaar wat te geven.

Ik zelf heb ook weleens iets gebruikt voor de zenuwen als ik met mijn pup een hondenshow liep ::) ;D
Ben echt een watje ;D
Dat heette plantival als ik me niet vergis.
Dat hielp mij heel goed ;)

En ik heb weer wat van je geleerd :D
Namelijk dat een man die split is voor cinnamon en lutino dat hij altijd zulke poppen geeft 8)
Snowy heeft ook die splitten en gepareld er nog bij.
Echt een supervalk op AL mijn poppen :D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

*Esther*

Hoi Kirsten,
Ik heb vandaag een valkje gekocht die bijna sprekend op jou Bo lijkt!
Volgens de man is het een pop, wat ik ook denk aan haar geluid te horen.
Maar ze is niet geringd en de man wil denk ik de kweker niet vertellen, wrs omdat hij er in handelt. Maar ik heb het ook niet gevraagd.
Zou jij misschien de kweker van jou Bo willen vertellen? Dan kan ik het eens na vragen. Ik kan je wel een foto sturen van mijn vogel. Jou Bo is een man toch?
gr Crosser

~Natas~

Hoi Kirsten,

Lief die foto van Demi in bedje.
Heerlijk dat duimpie in der mond  :-*
Wauw zeg wat groeien de jongen als kool zeg.
Het zijn wel hele mooie jongen hoor, echt schitterend.

groetjes,

Natas

Wilma1

wat een mooie foto's van de kleintjes (en OOK Demi), de mijne zijn maar een paar dagen ouder en zijn dan ineens al zo groot....ik vind ze om te knuffelen hoor!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

bobbie

Hoi Kirsten,

Wat een schattige foto's weer  :D, van Demi slapende en van je jonkies  :-*.
Jammer dat Demi zo bang was voor het vuurwerk. Ik vind het niet gek hoor, daar gaat het niet om. Als je soms hoort hoe hard de knallen zijn, poeh.

Ik hoop ook dat het een heerlijk jaar voor je wordt. :) In ieder geval zit je al in het jaar van je huwelijk ;). Ik hoop dat je van alle voorbereidingen ook kan genieten.

Ik kom snel weer lezen hier.

Groetjes, Nel :)

*Esther*

Hoi Kirsten,
Ik was vroeger ook altijd heel erg bang voor de knallen. En ik schrik nog steeds als ik er niet op bedacht ben.
Voor onze kinderen hebben we van die oorkappen/beschermers, die ook wel in de bouw e.d. gebruikt worden. Niet fijn om de hele dag op te hebben maar toch...
Ze kunnen er zelf voor kiezen of ze ze op willen en dat werkt erg goed. (4 en 5 jaar).
Misschien helpt het Demi een beetje..... voor een volgende keer.
gr Crosser

gonnie

Hoi kirsten

wat een poepies die jonkies , geweldig .
Mijn dochter was vroeger ook bang voor vuurwerk , maar het jaar daarop was het al een heel stuk minder , en dat van crosser is ook wel een goed idee,sucses met je jonkies.
Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Kirsten

Wat zien je kleintjes er weer geweldig uit zeg !!!! Prachtig !!!!
Mooie foto's heb je gemaakt ....al je valkjes lachen lijkt wel !

Dianne was vroeger ook bang voor vuurwerk en alles wat maar harde geluiden produceerde ....brommers ,vrachtwagens , mensenmassa's ,dat soort dingen ! Ze is er nog steeds geen fan van . Carine was weer heel anders , die was bang voor alles wat verkleed was ! Clowns en Pardoes uit de Efteling....moest ze niks van hebben !!! Gelukkig groeien ze er wel overheen hoor  ;D. Misschien reageerd Demi volgend jaar wel heel anders op het vuurwerk....wie zal het zeggen !!
Nog een paar dagen vakantie en dan mag ze weer naar school!!! Heeft ze er weer zin in of ziet ze er tegenop ?

Groet van Ankie

Monky

Hi Kirsten,

Wat jammer en zielig dat Demi zo'n last heeft gehad van dat geknal  :(
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het idee had dat het eerder begon dan andere jaren. Ook het siervuurwerk. Om 8 uur 's avonds had ik bijna het idee dat het al 12 uur was. Op haar leeftijd was ik vroeger  ook erg bang voor vuurwerk. Ik weet het nog heeeel erg goed  :-[

Oh Kirsten, wat zijn ze al groot geworden :o  En mooi!!
Wat een lieve koppies hebben ze, zeg. Echt om te  :-* :-* :-*
Het gaat echt heel erg snel. Ik had toen van Whooshy die foto's naast elkaar gezet. Er zaten telkens maar een paar dagen tussen. Maar in elke foto zag je verschil. Onvoorstelbaar!

Ik heb echt van je foto's genoten.

Groetjes,
Monky

inayce

Hallo Kirsten,

Vandaag voor het eerst in je dagboek geken, leuk dat iedereen je jonkies zo bewonderd, ik heb het geluk gehad vandaag "mijn "jonkie bij jou in het echt te bewonderen, heel leuk was dat het gaat nu nog veel echter worden dan toen ik hem alleen via de foto had gezien, Dik vond het fantastisch om hem even vast te houden jammer genoeg kon ik dat niet maar mijn tijd komt nog, ik vind het fantastisch dat je mijn mannetje straks wat extra aandacht wil geven omdat ik dit gezien mijn handicap niet zelf kan, fantastisch hoe jij met de jonkies omgaat.
We kijken erg uit naar de komst van dit manneke.

Groetjes Ina

Kirsten

Hoi Ina,

Wat leuk dat je m'n dagboek gevonden hebt :D
Ja het is echt een schatje hoor, die naar jullie toe gaat. Ga alvast maar goed over een naam nadenken ;) Ik vond het heel leuk om hem even aan je te kunnen laten zien,. ook al was dat op afstand,. Er komen snel weer wat foto's en een filmpje aan.
Bedankt voor je leuke berichtje in m'n dagboek :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Hoi Kirsten en Ina,

Wat een mooi verhaal.
Ik weet natuurlijk niet wat je hebt, maar dat Kirsten dat zo voor jou op wil vangen vind ik super!! ;)
Maar Kirsten, dat is voor jou natuurlijk ook geen straf he ;D ;)

Verder alles goed met de kinders?

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes kirsten en ina

ik ben blij dat één van jou jonkie's een goed thuis krijgt kirsten  ;) ik weet heel zeker dat dat jonkie het heel goed zal hebben bij ina en waarom ik dat weet ??? wat ina haar handicap is weet ik niet en dat hoef ik ook niet te weten , maar ik weet wel dat je dan dubbel en dik kan genieten van de liefde die je krijgt van dieren  ;) ik zelf ban bijna doof (voor mij niet echt zo'n grote handicap) maar mijn gevoel is dubbel zo sterk als van iemand die wel hoort en als chica dan haar kopje tegen mijn wang leg dan kan ik zoveel genieten die warmte. daardoor ben ik ook overtuigd dat welke andere handicap ook het gevoel van dierenliefde kan versterken  ;)

dus bij deze ina geniet maar van je kleine vriendje  :D

groetjes marilyn