Hobbykwekerij Sephora - eitjes onbevrucht

Gestart door Rianne, 12 mei 2006, 15:37:41

« vorige - volgende »

Rianne

Vanmorgen om 9 uur waren Simone en haar vader hier. We hebben buiten lekker zitten kletsen over valkjes en volieres. Na de koffie zijn we naar de vogelkamer gegaan, en heeft Cosi laten zien dat hij heel goed kan vliegen! Hij was wel heel moe daarna, en bleef dan ook lekker bij me zitten. Het opstappen van vinger op vinger kan hij ook al heel goed. :) Ik heb Simone de toilet training geadviseerd, mocht Cosi zo druk blijven. Ik las bij Caroline dat dat bij Diegah heel goed geholpen heeft. ;) Nog even een cdtje met foto's gebrand en om een uur of 11 geloof ik gingen ze met z'n drieën richting Hoorn. :)

Ondertussen heeft Nayana het tweede ei gelegd. Hopelijk zijn ze bevrucht. Als er dan jongen komen, begin ik een nieuw dagboek. :)
Hmm... ik heb Tinco net een poging zien wagen maar volgens mij snapt hij het nog niet helemaal!

Agnes

Hoi Rianne,

Je laatste jong van de eerste lichting ook de deur uit :-\ ;D
Hopelijk heb je niet al te veel last van het lege nest syndroom :D

Spannend weer , die nieuwe eitjes!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

gonnie

Hoi Rianne

Hoi Ik heb even wat bij gelezen bij je , wat gaat dat lekker bij jou , zo hee, gaaf hoor , ik ga in iedere geval  vaker in je dagboekjes lezen, want wat is het leuk hierzo .
groetjes Gonnie




Rianne

Hoi Gonnie,

wat leuk dat je dat zegt. :D Maar mijn valkjes zijn ook heel leuk! ;)
Als ik tijd heb zal ik buiten weer wat foto's maken! Maar die komen dan in m'n andere dagboek. :)

Wilma1

Ik wil je even laten zien dat ik goed eet hoor  :D en best wel beneden kom om te eten  ;D !!!! Ga toch geen honger lijden  :-\ , als ze het niet meer bovenin wil hangen  ::) in dat kleine bakje  :P






kijk maar eens hoe mooi ik ben geworden!  :D
:-* Stacy


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

XxLindaxX

Hoi Rianne,

Zo te zien gaat het goed met jullie hobbykwekerij. Mooi nestje hebben ze voorgebracht. Ik hoop dat het andere nestje ook wat word.

groetjes Linda

Caroline

Wow, wat een kuif heeft Stacy.  :o

Mooi hoor en ook zo apart gepareld!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Zeker een beauty! Leuk om haar zo te zien scharrelen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

10 juli 2006, 16:12:07 #338 Last Edit: 3 oktober 2007, 17:17:07 by Marianne
Citaat van: XxLindaxX op  9 juli 2006, 23:24:17
Hoi Rianne,

Zo te zien gaat het goed met jullie hobbykwekerij. Mooi nestje hebben ze voorgebracht. Ik hoop dat het andere nestje ook wat word.

groetjes Linda


Hoi Linda,

de 4 eitjes bij Tinco en Nayana zijn volgens mij onbevrucht. Ze liggen er nu al 2 weken denk ik, dus had allang al aders moeten zien. :) Hopelijk lukt het een volgende ronde beter. :)

Citaat van: Caroline op  9 juli 2006, 23:43:43
Wow, wat een kuif heeft Stacy. :o

Mooi hoor en ook zo apart gepareld!!


Het is te hopen dat ze dezelfde kuif als paps krijgt ;) Ze is idd mooi, en ook al veel groter lijkt wel! :D

Citaat van: Lin op 10 juli 2006, 13:04:33
Zeker een beauty! Leuk om haar zo te zien scharrelen.


Ja idd leuk. :) Ze is heel goed terechtgekomen bij Wilma :D

Dagboek / verhaal is gesloten.
Er is 1 jaar niet meer in geschreven.
Weer open? Neem dan contact op.

Groetjes Marianne, moderator dagboek/verhalen