22 juli 2025, 00:02:30

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Valerie ....ik hoop dat je der vind en kan pakken , grtjs
Ann  :-\

Anja

Valerie

:'(
Ik had d'r bijna. Ze vloog op en af vanaf het dak van de buren. Op het geschreeuw van de valkjes af.
Ze viel bijna naar beneden, maar blokkeerde bij een pijp. Ik wou dat die pijp daar niet zat, dan had ik ze.
Ze is nu weer weggevlogen en vermoeid.
Nu kan ik ze weer niet vinden.
Hoe sterk is dit meisje?
Als ik ze ooit vind, gaat ze ook nooit meer weg. Dan krijgt dit sterke vogeltje alle liefde.
Ik hoop dat ze morgen terug is.
Dit bewijst ook dat ze eten in de natuur vindt.

Mara

Hoi Valerie

Oei oei, wat jammer nu. Had het zo graag gewild dat je haar had gevangen.

Ik hoop dat je haar morgen kunt pakken en dat ze bij jou weer mag terugkomen. Sterkte lieve meid.

mara

Valerie

Dankje, Mara.  :-* Ik hoop het ook zo. Ik heb zelfs een echt gebedje voor haar opgezegd.

Hermien

Ik had je laatste berichtje nog niet gelezen, maar wilde zelf al voorstellen om maar een gebedje te gaan prevelen. Doe ik vanavond, ècht. Dat jij haar nu houden wilt als je haar kunt vangen begrijp ik heel goed. Zou ik zelf ook zeker doen.

Anja

Hier brand een kaarsje voor je.

Liefs Anja

*Manon*

Mijn duimen draaien ook nog steeds Valerie, sjee wat jammer dat je haar net niet kon pakken... was ze nu maar wat tammer geweest, maar ja.. wat wil je met zo'n kleine meid, kun je dan ook niet alles van verwachten op die leeftijd hé...
Ik hoop dat ze morgen terug naar de voliere komt vliegen... ze is dus wel steeds in je buurt hé...

Groetjes Manon

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Valerie , er is nog hoop hoor , misschien vind je hem wel vandaag , als je lekker zaadjes onder die struik doet ? Misschien komt hij er wel op af , en kan je hem dan pakken ? Grtjs Ann   ???

Anja

kenay86

helpt het misschien als je sla of iets dergelijks neer zet voor haar? zaadjes geven geen geur af, maar sla of paprika of iets dergelijks wel. misschien komt ze dan op de geur af.. ik hoop heel erg dat je haar snel weer terug hebt want dit is slopend!

Kimm

hoi valerie,

niet opgeven hoor meid. het kan allemaal nog.
ik blijf hopen voor je hoor.  :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Blijven hopen en zoeken hoor , ze moet toch ergens in de buurt zijn ! Moed niet opgeven hoor , sterkte meiss. Ann

Agnes

Ik vind het in ieder geval wel hoopvol dat ze in de buurt blijft.
Toen Peppy vorig jaar bij mij wegvloog heb ik niets meer van d'r gehoord of gezien :-\

Sterkte, en mijn duimen draaien mee!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.