19 juli 2025, 00:15:54

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi,

M'n vinger is weer helemaal genezen hoor. ;)

De vogels zijn er nog. Ik heb 2 nieuwe advertenties gemaakt en kreeg een bod van 20 € voor de cinnamon. Zo! Die vindt dus hopenlijk nog een plekje. De dierenwinkel hier heeft geen plek meer. De 2 wildkleurtjes heb ik nog niks voor.  :-\
Ik heb geen nieuwe foto's meer.

♥Debby♥

och jammer.. geen foto's meer..

Hoe oud zijn de kleintjes nu precies?? ik hoop dat je toch nog snel een goed huisje vind voor je wildkleurtjes!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Valerie

Hoi,

De kleintjes zijn nu 7 weekjes, bijna weer 8 weekjes.

De cinnamon is gereserveerd. Wordt misschien morgen al opgehaald. :) En ze komt dan bij een ander valkje te zitten, wat ik helemaal goed vind. :) Ik heb er iig nu al een goed gevoel bij. :)

Nu de wildkleurtjes nog.  ;)

Valerie

Citaat van: Debbeltje op 24 november 2007, 11:48:21
och jammer.. geen foto's meer..

Hoe oud zijn de kleintjes nu precies?? ik hoop dat je toch nog snel een goed huisje vind voor je wildkleurtjes!

Dankje Debby.  :-*

ManjaV

Hoi Valerie,

Hopelijk vind je snel een plekje voor je kleintjes. Ik vind wildkleurtjes juist zo mooi. Fijn dat je voor het cinnamonnetje een plekje hebt gevonden!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Valerie

De cinnamon is vanmiddag opgehaald. Ik heb er een heel goed gevoel bij dat die goed terecht komt. :)
Ik had haar, op aanvraag, een stukje gekortwiekt. Nou, ik stond verbaasd hoe tam die was. Die vloog niet weg, maar bleef lekker bij me zitten.  :o  :D
Nu de wildkleurtjes nog. Ik heb een bod gehad van 7,5 €. Ik wacht nog even af, want ik heb persoonlijk liever dat ze mij contacteren ipv enkel een bod te plaatsen.  :-\

Mara

Hoi Valerie

Ik hoop dat je wildkleurtjes gauw een plekje vinden. Fijn dat het cinnamon valkje een goed huisje gaat krijgen.  :D

En inderdaad, laat diegene van het bod maar contact opnemen met jou!

mara

natacha

Hallo Valerie,

Ik hoop ook dat je valkjes rap een thuis hebben. Ik zou ze graag willen maar op dit moment heb ik mijn handen meer dan vol aan Luna. Ik heb trouwens gezworen dat ik niet meer dan 2 valkjes in huis neem.

Heel veel groetjes
Natacha, Luna en ARti

Nog veel succes met het vinden van baasjes

♥Debby♥

HOi Valerie,

fijn dat je er een goed gevoel bij hebt.. dat is het belangrijkste..

voorlopig kan je in ieder geval nog even lekker kroelen met je andere kleintjes!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Hoi Valerie,

Wat fijn te lezen dat één valkje een goed huisje gevonden heeft.
En je hebt groot gelijk hoor dat eventuele kopers maar contact met jou moeten opnemen... als ze een valkje echt willen hebben, dan zijn ze er als de kippen bij omdat ie anders weg zou kunnen zijn...
Maar ik hoop dat je snel huisjes gaat vinden voor ze!

Groetjes Manon

Valerie

Hoi,

Dankjewel.  :-*

Ik stond echt verbaasd hoe tam dat jonkie was.  :o In de garage fladderde die nog heen een weer en nu bleef ze bij me zitten.  :)

*Manon*

Hoi Valerie,

Wat een leuke verrassing of niet?

Groetjes Manon

Valerie

Valerie

De wildkleurtjes zijn gisteren weggegaan. Ik heb ze bij de Discus in de stad gebracht. De man van de winkel had dit jaar nog geen jonge valkjes gehad, enkel volwassen valkjes en zag het wel zitten. Ik heb een normale vergoeding gehad en ze kregen meteen een mooi plekje met vers water en voer. Ik denk niet dat ze er lang zullen zitten. Ze zullen wel snel verkocht zijn, want ze zitten mooi in de veren en zijn ook nog tam te maken.
Vandaag zal ik wss Valko & Daffy weer bij de anderen zetten. Dan kan ook eindelijk de jockkooi schoongemaakt worden. Mss dat ik Peppie en Luna een poosje samen zet om te koppelen. Ik zie wel.

Monky

Hi Valerie,

Toch verrassend dat je ze niet gewoon kwijt kan... je zou denken dat er genoeg interesse zou zijn... ook in Deventer  :)

Ik hoop dat ze een goed en lief baasje krijgen.

Groetjes,
Monky