20 juli 2025, 01:47:07

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Valerie & Han
Gefeliciteerd met de aankoop van een nieuwe woning.
Dat zal veel veranderingen te weeg brengen in jullie leventje.
Ik hoop dat jullie hier heel gelukkig zulen worden,en we volgen alles op de voet.
Lies Riny :D

valkchico

Hallo Valerie,

Gefeliciteerd met jullie nieuw huisje.
En al zo snel wat leuk zal wel een gekke huis worden maar ik geloof dat jij er in gedachten al woont ;).

en een voliere wow dus de vogels ook een "echt"huis ;D.

gr Esther

Ankie

Hoi Valerie

Gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis !!!
Gaaf hoor !!!!!

Groet van Ankie

TessaTwello

He Val,

Wat lees ik nu. Dus vanaf 1 april zijn jullie officieel groot grond bezitters  :P

Super zeg!!! Gefeliciteerd en veel geluk samen met Han en je vogels..

Liefs Tes

Rianne

Citaat van: Valerie op  7 februari 2006, 21:32:00
Ik moet nog meten hoeveel ruimte daar precies is en nog goed met Han praten tegen die tijd, want hij sprak over een diepte van 1 meter buiten de garage. :-\ En 1 meter op 3 meter als buitenvolière is wel erg klein eh voor uitendelijk 4-6 vogels?
Alle tips zijn nu welkom over hoe ik dat het beste indeel om Ricky vrij te laten vliegen zonder dat ie bij de valkjes kan. ;)
Maar de vijver vind ik zelf eigenlijk ook wel heel mooi. We hebben nog wel tijd, want de volière komt als laatst. De kooien zullen eerst zo bij ons staan, dan op zolder, denk ik. We zien wel tegen die tijd. Want een volière bouw je ook niet in 1 dag. :-\
Enig idee hoe duur het spul allemaal is? En volgens Han moet alles van aluminium.
Dus, volièrehouder/bouwers. Alle tips zijn welkom. 1 April hebben we het huis.

Hey Valerie,

allereerst GEFELICITEERD!!!!!!!!! :)
Een aluminium voliere is misschien duur, maar gaat je leven lang mee. Ik heb er ook 1 en binnen 2 weken waren de panelen er. Dan hoef je hem alleen maar in elkaar te schroeven en klaar :) En nog inrichten natuurlijk.

Riny

8 februari 2006, 15:25:36 #1850 Last Edit: 8 februari 2006, 15:32:18 by Riny
Hoy Valerie
Als je nu slim bent ,nodig je Rianne uit als ervaringsdeskundige.
Dan heb je de voliere zo staan.
Groetjes Riny :D

Rianne

Euh, dan neem ik wel m'n klusjesman mee! ;D

Valerie

Mij best hoor.  :P
Ik heb nog zoveel in mijn hoofdje. Deur van de garage naar buiten in de volière maken en zo meer ruimte om te vliegen. Maar hoe zorg ik voor voldoende licht in de garage?? Zitten geen ramen in.

Valerie

♪ Marlies

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.  ;D
Las ik dat goed, 1 april.............. :P

Denk eerst maar goed na over hoe jullie het willen hebben, als alles eenmaal staat verander je het ook niet zomaar.
Wij hebben alles van tuinhout gemaakt.

Groetjes Marlies ;)

Valerie

Ja, dat las je goed, 1 april. Wat een datum! Als dat maar geen grap is.  ;D
Ik ga even rondneuzen bij volières.
Tenslotte moet ook Ricky de ruimte hebben en niet bij de valkjes kunnen.
Maar ik las ergens iets van 1 koppel per m², dus dat komt dan goed als Peppie een popje krijgt.
3 meter breed is dus voldoende, maar hoeveel diep??

Riny

Hoy Valerie
Houdt er rekening mee dat je dan ook nog een keer bonte valkjes erbij wil kopen.
Anders heb je zo weer plaatsgebrek.
Groetjes Riny :D

Valerie

Zover had ik het nog niet bekeken.... Je ziet toch vaak een vijver in een volière? Dan maken we toch een volière over de hele tuin...  ;D ;D ;D

♪ Marlies

Ja, maak over de hele tuin een dak, moet jij eens kijken hoeveel valkjes er dan bij kunt doen. ;D ;D ;D :P

Valerie

Dan ziet Han ze echt vliegen. En omdat Han niet gek op vogels wordt ie de hele tijd ondergepoept.  ;D ;D
Maar beter niet, want dat zou voor problemen zorgen. *ggg*