18 juli 2025, 21:53:34

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi!

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 28 oktober 2005, 13:46:55
Die tweede foto kun je niet meer aan een valkje toeschrijven hoor: Han... op het matje!!!  ;) ;D ;D ;D

;D
Citaat van: gonnie op 28 oktober 2005, 20:50:59
Hoi Valerie

Nou dan zal je wel moe zijn na zo`n lange dag.
maar wat een schatige prachtige foto`s , en je bewerkt ze zo mooi .
Groetjes Gonnie

Dankje!
Citaat van: Lin op 29 oktober 2005, 11:31:41
Hey Valerie!

jeetje ik schrok wel even toen ik die foto zag maar nu heb ik je verhaal gelezen en nu snap ik het. Je bent wel erg creatief bezig met photofiltre. Wel erg leuk om zo een heel verhaal samen te vatten. en nog een nieuwe handtekening leuk hoor!

Die laatste fotos zijn wel erg lief zo ingewikkelde valkjes:-)

ik hoop binnenkort weer even terug te komen, maar gelukkig ben ik nu weer even bij.

Groeten Lin

Dankje, Lin. :)
Citaat van: bobbie op 29 oktober 2005, 23:16:47
Hoi Valerie,

Wat een leuke foto's ben ik hier weer tegen gekomen. De mooie foto van Peppie, de leuke foto's met doekje om valkje. Je bent wel bezig he.

Ik schrok alleen even toen ik al die blauwe plekken in je gezicht zag maar gelukkig was het nep.

Tot de volgende keer maar weer.

groetjes, Nel :)

:):)  :-*
Ik heb de foto er al weer uitgehaald. Han zag hem en kon er niet zo om lachen. Hij vond het er een beetje te echt uizien en eigenlijk heeft ie gelijk. Ik doe anderen alleen maar schrikken, die het hele verhaal niet kennen.
Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen, niks bijzonders gebeurd.
Ja, de vogels zijn veeeeeel stiller. Als ze luid zijn, is het max. 1 minuutje. :) Mooi houden zo! Worden ze lekker verwend door mij. :)

Gisteren kwam ik bij de c1000. Zag ik daar van die mooie blauwe zachte sokjes.... Gelijk verkocht natuurlijk! Ik heb het altijd zoooo koud en koude voeten in bed. Nou, met deze sokjes dus mooi niet:

Ben er heel erg blij mee. Ze voelen zoooo lekker aan. :)

Rianne

Ik heb een sokkenfobie...  :-[ Raak me niet aan met die dingen! 

Petra en Cheeky

Die zien er wel heeeeeeeel lekker zacht uit! Hebbehebbehebbe!  ;) ;D

gonnie

Hoi Valerie

oei dat zijn wel hele lekkere sokken , lekker knus warme bij Han is toch ook een optie, of heeft ie ook altijd koude voeten.nou dan heb je groot gelijk.
Groetjes Gonnie

Valerie

Citaat van: Rianne op 30 oktober 2005, 12:46:42
Ik heb een sokkenfobie... :-[ Raak me niet aan met die dingen!

De sokjes komen... pas op!  ;D
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 30 oktober 2005, 19:26:27
Die zien er wel heeeeeeeel lekker zacht uit! Hebbehebbehebbe! ;) ;D

Naar c1000 gaan, daar hebben ze die. ;)
Citaat van: gonnie op 30 oktober 2005, 19:32:35
Hoi Valerie

oei dat zijn wel hele lekkere sokken , lekker knus warme bij Han is toch ook een optie, of heeft ie ook altijd koude voeten.nou dan heb je groot gelijk.
Groetjes Gonnie

Oh nee, hoor. Ik warm ze al zo vaak bij Han. Maar ik heb ze veel sneller warm met die sokjes. :)

Valerie

Gisteren hebben we een hele mooi dag gehad. :)
Samen met mijn schoonouders naar het Reindersmeer in Limburg geweest. Mooie herfst, prachtig weer en schitterende foto's!

hele gave schaduw van Han en mij.

En deze is speciaal voor Petra:

Ankie

Hoi Val

Hier bij de C1000 hebben ze die nie :-[ :-[.
Ze zien er wel lekker zacht uit hoor je sokjes.....hebben ze ze ook in het roze?

Prachtige foto's hoor in je herftscollage !!!
Leuk die schaduwfoto !!!
Je moet Peet niet zoveel verwennen hoor.... ;D :D ;).

Groet van Ankie

Riny

Citaat van: Valerie op 31 oktober 2005, 14:51:46
Samen met mijn schoonouders naar het Reindersmeer in Limburg geweest

Hoy Valerie
Ligt dat in Belgisch Limburg??
Groetjes Riny :D :D :D

Valerie

In het roze heb ik ze niet gezien.  :-\ Had je er dan een paar gewild?
Nou, omdat jij het bent speciaal voor jou ook wat leuke plaatjes.

Citaat van: Riny op 31 oktober 2005, 15:41:12
Citaat van: Valerie op 31 oktober 2005, 14:51:46
Samen met mijn schoonouders naar het Reindersmeer in Limburg geweest

Hoy Valerie
Ligt dat in Belgisch Limburg??
Groetjes Riny :D :D :D

Nee, dat ligt in Nederlands Limburg. ;)

Ankie

Hoi Val

Wat lief van je !!!
Ik heb als dank daarvoor het volgende plaatje voor je
opgezocht !!!
.

Ik ben ook wel een beetje lief !!!! ;D ;).

Groetjes!!!

Valerie

Oh, wat snoezig!
Ik zit nu momenteel op de laptop in de woonkamer. Heb een film van Ike Turner opstaan en Robin Hood neemt op. Han moet vanavond tot 11 uur werken, dus ben alleen. Heb de vogels lekker los. Ze waren sinds vrijdag niet los geweest.  :o
Daffy komt net naar me toe vliegen en zit nu op m'n schouder . :) Lief! :)

Roosje

Hihi je bent weer lekker crea bezig geweest, erg leuk! Vooral die van de hersft ::)

Valerie

Grrrr, *doodskopsymbooltje* Grrrrrr!!!!@#$* >:( :'(
Zat ik mooi Robin Hood op te nemen. Zo'n mooie film, op de hard disk recorder. Mooi om samen met Han te kijken en te bewaren op een schijfje. Zit hart van nederland ertussen, dus zet ik op pauze.
Is dat toch TE vroeg afgelopen en ben ik te laat voor de rest van de film. Druk snel op rec en er gebeurd niks, dan play, ook niet juist, weer rec, verschijnt er REC, maar telt ie niet. Ik Han gebeld (zit nog op z'n werk), hij uitgelegd hoe ik het moest doen en nu doet ie het wel weer. Maar ik ben nu wel een heel deel van de film kwijt.  :'( Is zo om te balen!

Valerie

Daarnet even kort paniek.
Zit ik hier rustig beneden, de valkjes waren boven los. Hoor ik hevig gefladder (paniekerig) en een klap. Ik in volle haast naar boven, bang dat er iets ergs gebeurd was. Daffy zit op de kooi te hijgen en Peppie helemaal buiten adem (tongetje uit z'n bekje) op het dak van Ricky's kooi. Heb Peppie gelijk gepakt en gekalmeerd, even vertroeteld en dan op zijn kooi gezet.
Toen nog even kijken waar Valko zat. Z'n geroep verklapte het al. Dat was de klap, die ik hoorde. Valko zat achter de lamellen. Was tegen de lamellen gevlogen en tegen het raam naar beneden gegaan. Maar Valko was rustig, niet hijgen ofzo. Heb hem gepakt en op de kooi gezet. Valko heeft zich niks bezeerd, maar Peppie en Daffy, hijgen man. Niet normaal. Heb ze tot rust gebracht en dan uiteindelijk in de kooi op een stok gezet. Peppie en Daffy zitten nu bijna te slapen.
Die hebben hun vlucht voor vandaag nu wel gehad.
Heb maar even hun water verschoond, want van al dat vliegen, moet je toch wel dorst krijgen.

~Natas~

Hai Val,

Oh tjeetje zeg.
Ja vogels doen rare dingen.
Hoe is het nu met met de vogels, gaat het al wat beter?

Groetjes,

Natas