20 juli 2025, 00:45:04

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Christine

dat is graag gedaan hoor  :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Ha Val,

Met veel geduld en liefde kun je een hoop bereiken en ik weet zeker dat dat jou samen met Han gaat lukken! Ik heb je leren kennen als een heel warm iemand als het om de valkjes gaat, dus aan jou zal het zeker niet liggen!

Mijn idee zou ook zijn om ze allemaal gewoon bij elkaar te zetten en eens te kijken hoe dat gaat. Misschien dat Han je daarmee zou kunnen helpen.

Succes!
Petra

Valerie

Dankjewel, Petra!  :-* Je bent een echte schat!

Nou, alledrie samen zette? Vergeet dat dus maar. Heb het uitgeprobeerd. Peppie gaat achter Daffy jagen en Daffy vindt dat kennelijk niet fijn. Ook laat ik ze niet meer alle 4 uit de kooi. Peppie mag apart vliegen, als hij eruit komt!  >:(
De hele tijd achter Daffy jagen. Daffy vloog een aantal keer in paniek naar mijn schouder toe, dan Peppie ook naar mijn schouder en Daffy weer weg.
Resultaat:

Ik heb al spijt dat ik Peppie hierheen gehaald heb en geen andere oplossing heb gezocht.  :-\ Arme Daffy. Ik heb haar toen maar in de kooi gedaan samen met Valko en Peppie buiten de kooi. Niet te doen, die Peppie. Hij wil natuurlijk Daffy voor zich (begrijpelijk), maar op zo'n manier is te veel stress voor Daffy. Ik dacht dat ze zich dood zou vliegen, als ik haar niet in de kooi zette.
Maar ik heb ook nog leuke foto'tjes, toevallers, wel onscherp door de flash...

Petra en Cheeky

Dat worden lange weken zo Valerie! Jammer dat het niet anders lukt! Was wel leuk geweest als ze het met z'n allen redelijk hadden kunnen vinden. Maar ja......

Gelukkig heb je ook iets leuks om naar uit te kijken. Zal zo even bij je trouwitem kijken hoe het is afgelopen met de lingeriezaak en de hoepel....

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Nou het wil dus niet lukken met ze. Wat jammer nou. Daarentegen heb je wel leuke actie fotos genomen!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Valerie,

Wat jammer dat het zo moeizaam gaat met Peppie. Maar gelukkig geef je niet op en blijf je oplossingen bedenken. EN je weet, de aanhouder wint!!!!

Maar ik kan me voorstellen dat je er soms wat moedeloos van wordt. Gewoon dan even laten rusten en later weer eens proberen.

Groetjes Gerda

Agnes

Hoi Valerie,

Sneu dat het niet zo lekker gaat met de valkjes samen :(
Maar ik vind het dapper van je dat je vol blijft houden. Petje af!
Ik zou ook zo gauw geen kant en klare oplossing weten, maar ik denk met je mee.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Dankje voor de lieve woordjes. :)

Ben het weekend niet thuis geweest en heb weinig tijd gehad.

Vandaag maar even foto's en een filmpje...

De foto's zijn niet helder. Han had wat aan de instellingen veranderd, zodat ik meer licht nodig had, dat wist ik niet. Met als resultaat dat de foto's minder goed zijn. Maar de instellingen zijn weer teruggezet. :)

Peppie op mijn arm!!!, vliegfoto...

Filmpje van Peppie die zich lekker laat kroelen door een takje kattengras.  ;D
peppie-kroelt-kattengras.wmv

Groetjes,

Valerie

Lin

Hey,

Je bent er weer ik zie je overal verschijnen. Heb nog steeds niet je verhaal over de voorbereidingen van de bruiloft gelezen  :-[  Maar dat ga ik zo doen! Ik kan helaas niet je filmpje zien  :-\

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie_ophetwerk

oops...  :-[ Zie net dat ik de foto's vergeten ben erbij te zetten...  ;D
Komt later dan....

Rianne

Bij mij werkt het filmpje wel Val. Schattig!

Valerie-ophetwerk

Filmpje wel, de foto's ben ik vergeten op te loaden.
Ik schreef lekker van foto's, maar vergeet ze erbij te zetten. Toch ben/was ik niet blond.  ::)  :P

Petra en Cheeky

Ships... je filmpje werkt niet bij mij. Hij laadt 'm wel, maar dan geeft-ie aan dattie gereed is, maar speelt niks af... tot twee keer toe! Bah!

Verder alles OK Valerie? Ben heel benieuwd naar de foto's!

Groetjes,
Petra

Valerie

Nou, alles ok? Je gelooft het niet. Ik werd vanochtend wakker met opnieuw spierpijn in m'n schouders en kan m'n hoofd weer niet helemaal bewegen. Slaap ik dan zo verkeerd of zouden het dan toch spanningen zijn voor de trouw?
Gelukkig wordt ik er dit keer niet gek van en kan ik het wel verdragen.
Even de foto's die ik vergeten was....

Gisteren hebben ze alledrie samen geslapen in 1 kooi. Had geen zin meer Peppie eruit te jagen, hij was in de kooi gaan zitten. Maar ik doe toch een doek erover voor het slapen gaan, omdat ze anders 's ochtends TE vroeg wakker zijn (5 uur) en al luid gaan fluiten/krijsen. Maar ze zijn er al uitgeweest, Daffy heeft gebadderd, en Peppie zit weer in z'n eigen kooitje. :)