21 juli 2025, 18:51:24

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Valerie

Heb gisteren al zo lekker geslapen, want was wel moe van zo laat in slaap te vallen.
Voelde me niet lekker en m'n maag gromde, waardoor ik misselijk was en dus maar niks ging eten. Maar door die stomme knorrende maag, kon ik dus de slaap niet vatten tot ik uiteindelijk uitgeput was. *zucht*

Petra en Cheeky

Arme jij! Nooit met een lege maag gaan slapen, dan slaap je niet (met een te volle trouwens ook niet!) ;) :)

Welterusten!
Peet

Valerie

gonnie

Hoi
hee gaat het weer Valerie , of ben je nu goed ziek , niet te hopen voor je, beterschap als het zo is.
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Valerie, wakker worden!!!
Je bent toch hopelijk niet echt ziek geworden, he?
Da's knap vervelend zo in het weekend! Slechte timing dan!

Groetjes,
Petra

Valerie

Ben niet ziek hoor. Hele dag niet thuis geweest. 's Weekend ben ik minder aktief, dan ben ik meer met Han bezig en op stap. Han maakt nu iets voor in de kooi van Ricky, i.p.v. die ketting.
Ik ga foto's maken van het verloop...

Valerie

Hahahahahahaha!!!  ;D
Weet je nog van dat mislukt nestkastje, die speeldoos? ik heb nu een steviger gemaakt, wordt in de kooi opgehangen. Kijken hoe de valkjes hierop reageren.  :P  ;D
Heb foto's, maar kan ze op de laptop niet bewerken, programma'tje is niet geinstalleerd. Dussss, geduld...

Petra en Cheeky

Geduld..... wat is dat??? Foto's willen we zien!  ;) ;D

Valerie

Ik kan ze op de laptop krijgen, maar niet bewerkt en ik beken dat ik geen zin heb om achter de PC te gaan zitten. Ik ga zo ff flikken kijken op Een.  ;D

bobbie

Flikken kijken?  :o Terwijl wij wachten op foto's  ;)

Veel kijkplezier. De foto's lopen niet weg, toch?

groetjes en een fijn weekeinde, Nel :)

Valerie

Jaja,

Petra had me al zover.
Ik ben het kabeltje van de camera gaan halen. Foto's staan op de laptop. En... het lukt ze te bewerken... Dus ff geduld... ;)

Valerie

Hier komt het...
Ik heb verschillende soorten karton gebruikt. ;D

Petra en Cheeky

Hahaha, een beetje onder druk gezet? ;D

Wat ben jij creatief, Valerie! Wat een mooie nestkast! Kan dat trouwens geen kwaad met plakband? Hoe reageren ze erop? Zitten ze er al in?
Details....!  ;)

Groetjes,
Petra

Valerie

Heb ik je nu nieuwsgierig gemaakt?  ;D

Christine

ella valerie :D
je hebt toch mijn raad opgevolgt voor er een nestkastje van te maken ;D nu afwachten wat er gaat gebeuren en wie weet wordt het nog bewoond

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**