21 juli 2025, 01:45:05

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ha Val,

Ik zou jezelf idd niet de schuld geven, ik geloof ook niet dat valkjes zo denken als mensen. Misschien heeft hij tijdelijk wat minder aandacht voor jou, maar dat komt echt wel weer terug, zeker als jij degene bent die hem het lekkers geeft!

Hoe doen jullie het met verzorgen, doe jij dat voornamelijk of samen? Want Cheeky trok in het begin ook veel meer naar Cor toe, maar toen Cor een paar weken met vakantie was, trok hij juist weer heel erg naar mij en nu vindt hij ons duidelijk alletwee erg leuk, want hij wisselt het kroelen (en poepen) af op ons tweetjes!

Sterkte ermee! Enne... stuur maar een plak cake richting Amersfoort.... mmmmmjammmie....

Groetjes,
Petra

Valerie

26 juni 2005, 11:16:09 #436 Last Edit: 27 juni 2005, 11:31:00 by Valerie
Hoi Petra!

Het verzorgen doe ik voornamelijk. Als er dingen zijn die ik niet alleen kan, dan vraag ik Han om te helpen. Soms vraag ik Han wel om het water te verschonen, als ik even met iets anders bezig ben.

Jij wilde nog een plakje cake? Ik heb nog wel een stukje over. Maar ik denk alleen dat ie niet meer zo lekker zal smaken, wanneer je hem krijgt. Maar het is de gedachte die telt. Zal ik het opsturen?  ;D

Waarom kom je niet lekker gezellig naar hier een plakje mee-eten?  :P

Daffy lijkt geen last meer te hebben van haar pootje. Ik ga nu niet meer ontsmetten. Heb een foto, maar is niet zo erg scherp.

Over een paar weken komt Peppie hier logeren, dan ga ik toch wat foto's voor jullie maken. :) Ik hoop dat dat goed gaat, dat de mannetjes niet tegen mekaar op gaan schreeuwen.  :-\
Ik ben nu heel blij dat ze nog zo rustig zijn. :)

Groetjes,

Valerie

Petra en Cheeky

Ha Val,

Ben blij voor je dat Han je zo wil helpen, al zijn vogels niet zijn grote passie! Als Valko dit dagboek zou kunnen lezen, zou hij je vast en zeker een dikke knuffel geven! Gewoon doorgaan zoals je nu doet meid, en dan komt het vast weer een keertje goed!

Fijn dat je geslaagd bent voor je trouwschoenen! Heb je je jurk al lang uitgezocht, of ook pas net?

Daffy's pootje ziet er nog wel wat rauwig uit, maar als het eenmaal dicht zit, hoef je idd niet meer te ontsmetten. Hoe is het met de zwelling, inmiddels verdwenen?

Je plakje cake zal inmiddels wel uitgedroogd zijn... :-\, maar ik hou 'm gewoon van je tegoed!  ;D

Groetjes,
Peet

Valerie

Nou, ik heb nog steeds cake over.  :o Gisteren niks van gegeten.
Daffy's pootje ziet er beter uit, niet dik ofzo. Er lijkt weer vel op te komen.
Gisteren zijn we een stukje gaan fietsen. Onderweg heb ik wat berketakjes geplukt. Die heb ik thuis gewassen en aan de birdies gegeven. Oh, Peppie was er druk mee. In een paar minuten had ie het takje helemaal stuk en op de grond.  ;D Jammer dat ik geen toestel bij me had.
Maar hier heb ik wel een paar foto's van de takjes. :)

Valerie

:o
Was ik daarnet boven om ze even uit de kooi te laten. Alle takjes lagen op de bodem van de kooi!  :o
Stelletje sloperds. HAHAHA, maar daarvoor waren de takjes wel. Zijn ze lekker bezig. Daarom was het zo luid. Ze hadden geen takjes meer om te slopen.  ;D

gonnie

Hoi

ben blij voor je dat het beter gaat met het pootje van Daffy, mijn valkje heeft ook een keer met zijn pootje tussen een deur gezeten , je schrikt je wezenloos , maar dat viel gelukkig erg mee , had een beetje gebloed toen maar dat was gelukkig alles . een ongelukje zit in een klein hoekje toch.

Groetjes Gonnie

Valerie

Ja ik ben ook blij, Gonnie. :)

Even off-topic: Heb je m'n IM gekregen? Heb ff die andere 3 berichtjes van ons naar mijn andere topic laten verplaatsen. Staan daar veel juister dan hier. ;)

Groetjes,

Valerie

Valerie

Ricky zat daarstraks zomaar nog een keertje in de kooi van Valko en Daffy. Hij lijkt die kooi leuker te vinden. Jammer, hij mag er niet bij in.  ;D

Petra en Cheeky

Leuk he, Val, valkjes en takjes! Lieve fotos! Hier kunnen ze ook uren spelen met de te dunne wilgentakjes die ik gekocht heb!
Ik ga zo ff bij je topic over de schoenen kijken, maar ik werk eerst even de dagboeken bij.....

Groetjes,
Petra

Valerie

Weet je wat heel raar (of mss toch niet zo raar) is? Als ik heel lief Rocky zeg tegen Valko, dan kijkt ie heel lief en kijkt ie rond van "is Rocky daar" en lijkt ie blij. Ik zeg nu vaker heel lief Rocky tegen hem. Dan zeg ik "Rocky.... kom maar". En dan gelijk Valko erachteraan.

Petra en Cheeky

Straks denkt Valko dat hij Rocky heet en krijgt hij een identiteitscrisis!  ;) ;D Of zou hij begrijpen wie de echte Rocky is? Jammer dat we ze niet écht kunnen verstaan, ik zou soms best wel eens willen weten wat er in die lieve koppies allemaal omgaat!

Groetjes,
Petra

Valerie

Ja ik ook. Als ze eens echt konden praten. :)

Valerie

Toch maar weer een verslagje MET foto's...  ;D
Valkjes zijn uit de kooi geweest, rondjes vliegen en Daffy heeft een badje genomen.
Voor Ricky had ik het badje klaarstaan voor de kooi. Toen hij er bijna insprong, schrok hij van de valkjes en ging weer z'n kooitje in. Ricky heeft dus niet gebadderd.
Moet je eerst kijken, de blaadjes van de takjes berk op de bodem...

Daffy sprijdt een keer vrolijk haar vleugels...

Maar dat kan Valko ook...

Lekker saampjes op de kooi...

En Ricky is jaloers op de kooi van de valkjes...

Dan nog even de staat van Daffy's pootje:

Zo, dat was het weer!

Petra en Cheeky

Ha Val,

Daffy's pootje ziet er idd stukken beter uit zo! Veel minder rood en hij lijkt aardig te helen! Mooi zo!

Prachtige foto's zo met de vleugels gespreid!
Echt mooi en lief!

Groetjes,
Petra

Valerie