18 juli 2025, 21:47:37

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Valerie
Hier in de buurt kan ik zo ringen kopen.
Er staat wel een ringnummer in en jaartal,maar geen kwekersnummer.
Groetjes Riny :D

Valerie

Staat dan 2006 erop, Riny?
Waar koop je die dan?
Jong 1 is al 5 dagen oud.  :-\

carco

Hoi

Gefeliciteerd met je 3 donsjes alweer! Ze zien er super uit.
En over het ringen, als je hier naar kijkt heb ik ok een vraag daarover gesteld en Bonnie wist waar je ze moet bestellen:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,17790.0.html

Succes!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Gerda

Hoi Valerie,

Gefeliciteerd met de derde!! Bij mij is vandaag ook de derde geboren!!!

Geniet er maar lekker van !!!!

Liefs, Gerda

Lin

Hey Valerie,

meestal komen ze met 21 dagen uit, dus bij jou best vroeg. Ringen met andere ringen dan je eigen heeft alleen als nu dat de koper weet uit welk jaar het is. als de valk wegvliegt dan is het niet geregistreerd bij een bond. Daar moet je lid van zijn voordat je geregistreerde ringen kan krijgen.

alles goed met de drie?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mandy

Gefeliciteerd met de kleintjes! :D
Als je nog ringen nodig hebt, laat maar weten, ik heb er nog over, maar daar staat dan wel mijn kweeknummer op uiteraard.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Valerie

Dat is heel lief Mandy!  :-*
het enige waar het mij om gaat is dat er een jaartal 2006 op de ring staat.
De oudste is nu 7 dagen. Kan het dan nog wel? Ik wil ze nog wel ringen en heb nog steeds niks.
Nummer 4 is nog niet uit het ei. Is nog wel bezig. Ik kijk wel of ie er nog uit komt, of dat dat misgaat.
Ze worden nog flink gevoed hier. ;)

Valerie

Het ringenprobleem is opgelost! :) Ik was vanochtend bij Remco en heb 3 ringetjes van hem gekregen. :) Dus ik kan even verder. Jong 4 zit er aan te komen. Er is een miniscuul gaatje in het ei en ik hoor het tikken en af en toe piepen.
Ze worden flink gevoed. Ik heb enkele filmpjes, die ik zo ga bewerken tot 1 filmpje. Dan kunnen jullie het voeden zo zien. :)

Valerie

Riny

Hoy Valerie
Jammer genoeg kan ik je jonkie's niet bekijken :'(
Groetjes Riny

Valerie

Hoezo niet? Wil het niet openen?

Valerie

Het 4de jonkie is zonet geboren.
Als ik een paar minuutjes eerder was gaan kijken, had ik het kunnen zien gebeuren.  :o :-X Jammer. Had dat graag gezien. Maar ik kan moeilijk voor het blok blijven staan.  ;D

remco1976

hoi valerie,

feliciteerd met je 4de jong,trouwens leuk dat je er even was.zo leer je mekaar ook eens kennen ;) .zal je op de hoogte houden van het jong,nu kom je eigelijk een ring tekort die krijg je nog wel van mij.was wel benieuwd wat je van mijn kooien en vogels vond.

gr.remco

Valerie

Dankjewel, Remco!  :-*
En je had gelijk hoor. Het jong is nog te klein. Heb gekeken, maar die ring schuif je zo op en af.  ;D
Weet ik iig zeker dat ik op tijd ben. Heb de ringen klaar liggen, voor als het zover is.
Je hebt wel prachtige vogels!
Ik dacht dat de ouders van dat jong bont waren. Daarom dat ik dacht dat het jong 50% man kon zijn. Dat was dus het misverstandje.  ;D
Mijn email bij yahoo werkt momenteel niet (wil niet openen). Als dit zo blijft, mail ik je wel even een ander adres door. ;)
Je hebt me wel aan het denken gezet, want wss gaan we ook een airco halen voor in de garage. Het wordt daar nl dik 30 graden en benauwd.  :o Dat is niet fijn voor de vogels.
Han heeft alweer een paneel klaar. Ditmaal de buitendeur. (nog geen gaas, dat komt op het laatste pas).

Riny

Hoy Valerie
Nu lukte het wel.
Mooi filmpje wat je hebt gemaakt.
Je kunt trots zijn op je valkjes.
Hou je er zelf ook eentje??
Groetjes Riny :D