5 mei 2025, 23:16:29

is deze voeding goed??

Gestart door asiablue, 31 januari 2005, 01:26:05

« vorige - volgende »

asiablue

Ik ben benieuwd over BINGO voeding voor papagaaiachtige.  Ik heb deze voer gekocht bij de dierenarts toen mijn bijde vogels een aandoening hadden op hun vleugels.  Goede voeding was voor deze behandeling erg van belang.  Het bleek ook wel want het ergste was voorbij binnen een week!! gelukkig maar.  Maar ik gaf de vogels dus BINGO en Xtra vital
Het ging een tijdje goed maar ze kregen hiervan diaree en het stonk verschrikkelijk.  Met BINGO gestopt en verder op Xtra vital. Ik wil graag de doos BINGO op maken aangezien het erg duur was.  Kan ik dit als enkel voer geven aan ze of is deze voeding voor valken te rijk aan een bepaalde bestandsdeel??  Groetjes Sandi

Paul

Hoi Sandi,

Ik ken dat Bingo voer zelf niet misschien dat anderen dat kennen hier op de site.
Staat er op de verpakking niet voor wat voor soorten vogels het is?

Groetjes, Paul

Ed

Hoi Sandi,

Ik was even aan het zoeken naar je BINGO voer en dit vond ik op het net.

Bingo Fit-voer voor papegaaiachtigen

Verkrijgbaar: alleen via dierenarts  
Informatie:  dit is een voer alleen voor papegaaien . De firma heeft geen voer voor parkieten of voor papegaaien waarmee gekweekt wordt of een opfokvoer voor jonge vogels.

Dus ik weet niet wat ik hier van moet denken. Maar dat het duur is zal best maar ik zou het niet meer geven.

Groetjes
Ed

asiablue

Hey erg bedankt voor je reactie, mijn dierenarts heeft BINGO aan mij dit gegeven om de vogels een extra vitaminen boost te geven.  Maar ze stinken verschrikelijk hiermee.  Kennelijk is dit voer te rijk aan iets voor valkparkieten. Bedankt