13 mei 2025, 17:49:35

Dansende Jacco

Gestart door margo23, 13 februari 2005, 23:51:06

« vorige - volgende »

margo23

Haii

Mijn Jacco heeft vandaag gedanst! Op de muziek van eminem en ozzie osbourne hahaaa :D :D :D :D

Is dit normaal? Hij gaat met zijn hele lijf op en neer en fluit onwijs :P Ook als je zelf meedanst imiteert hij het.

groetjes Margo en Jacco
Speedy, Jacco en Pearl

Paul

Hoi Margo,

Wat leeuk dat Jacco dat doet :-)
Vaak is het imponeren wat ze dan doen dan willen ze indruk maken op hun partner.
In dit geval ben jij dat dan denk ik voor hem.
Het is best normaal dat ze dat doen en ik denk dat hij er wel lol in heeft anders doen ze dat niet.

Groetjes, Paul

Rist

cool de nieuwe elvis piet is geborenlet rock!!!!

ep

Wat is nu weer een gerbils nooit van gehoort hoe zien die er uit als ze groot zijn.
petra en tico

Paul

Hoi Petra,

Een Gerbil is een soort woestijnratje en in Amerika noemen ze volgens mij een hamster ook een Gerbil die weten zeker het verschil niet  :D
Je kan even kijken op http://www.gerbil.nl/ als je er meer van wilt weten.
Hier even een foto van een paar Gerbils.

Groetjes, Paul

ep

ziet er wel lief uit.
maar ik heb niets met wat er op een rat lijkt.
het idee alleen al brrrrrrr.
petra en tico

Jaimy_en_Viggo

[lief-meisje] la la la..ik hou van alle diertjes!! la la la [/lief-meisje]

:D :D :D

maar wat gaaf dat jacco dat doet..ik zal zeggen..opnemen..!!!!!  ;D ;D ;D en dan hier neerzetten natuurlijk :P

Groetjes Jaimy

Rist

gerbils zijn echt schattig ze zijn zo lief niet voor kinderern onder de 10!!! zijn heel snel en de staart kan er afvallen erug ontopic?? ;D :D

ep

16 februari 2005, 22:34:50 #8 Last Edit: 16 februari 2005, 22:36:49 by ep
Ja dat zal best ik ben al wel 10 geweest maar no thanks.
Ik heb al een hamster trauma,dat is genoeg.
Ik lag eens te slapen toen mijn broertje een hamster in mijn bed had gestopt bij mijn voeten en toen beet hij mij in mijn teen :o :o :o :o
Dat was niet fijn vandaar dat ik niet zo houd van zulke beestjes.
Ik weet ook wel dat die hamster in het nauw zat maar toch is het ff iets minder wakker worden hoor.
gr.petra en tico