28 maart 2024, 15:17:07

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

idd zeg !!!!!!!!!!!!!! het valt mij nu ook op  ::) die kalkoen moet echt wel veel te zwaar op de maag gelegen hebben  :-\ tju hé waren we toch maar gegaan maar ik ga toch op kraambezoek als de piepkuikentjes er zijn hoor  :D

groetjes marilyn

Christine

Heeey
Bedankt bijde om mijn verhaaltje naar boven te halen!! Ik was het helemaal vergeten met het nestje dat ik had!

Alles gaat goed hier! Buiten nog een klein hoestje 's morgens is alles inorde!
Gisteren heb ik voor valentijn een prachtige boeket gekregen!! Peter belde mij rond 18u30 met de vraag "was het mooi?" Ik die daar ineens opantwoorde "Wat was er mooi? ik heb niets gezien dus ik kan niet weten of het mooi is!" Ik wist dat er iets ging komen maar was teleurgesteld dat ik niet kon zeggen dat het heeeeeel mooooi was! Het gaf zo een rotgevoel bij hem en ook bij mij! Maar ja aangezien ik moest gaan babysitten om 19u bij Bart en Steven kon ik het zelf niet ontvangen! Dat vond ik heel spijtig! :-\ Eenmaal thuis gekomen (heel moe en half slapend) zag ik de prachtige boeket op tafel staan! Zoiets heb ik nog NOOIT gekregen van een jongen! Het voelde zo goed en deed me echt deugt!!

De kids (bart en steven) hebben van hun ouders twee mooie kussentjes gekregen in het rood! Met daar een katje op dat zegt For You en die kat was een beetje in een hartvorm (achtergrond) Ik had van hun een strikje van geschenkjes gehad! Zo een strikje dat je rond de pakjes doet! Het was iets kleins maar heel lief van hun! Ik kwam binnen en ze gooiden dat van boven naar beneden en ik mocht het vangen! Allebij zeiden ze gelukkige valentijn!!!!! Dat geeft mij zo een goed moment en echt om te smelten hoeveel dat die kids van me houden!! :o :-[

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Een mooie Valentijdag om nooit te vergeten voor je!! :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

15 februari 2006, 13:30:45 #2493 Last Edit: 15 februari 2006, 13:33:56 by marilyn
hoikes christine (sorry voor foutje daarnet   :-[ )

hihihihihi zo heb je ook mogen delen in de kids hun valentijn  :D vind ik wel lief van hen en amaiiiiiiiiiiiiiiiiii zo'n bos bloemen van je vriend !!!!!!!!!!! zul je wel trots op zijn zeker  :D

groetjes marilyn

valkje-jacco

Hoi,

ja ik heb het gehoord van peter dat het bloemetje niet op tijd was aangekomen :( maar gelukkig heb je hem nu !!

Is mijn bloemetje nog steeds in leven? die ik zondag(ja oma had het gegeven maar hij was van mij ;) ) aan jou gegeven heb?  ;D

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Het was geen bloemetje in pot :P jammer genoeg is hij niet meer in leven maar heb er enorm van genoten hoor!! Bedankt daarvoor!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hee weet je hoe je bloemen langer houdbaar zjin? moet je ze in 7-up zetten :) dan blijven ze langer goed ;D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

dat hebben we hier zowieso al niet :P maar ik hoop dat de rozen lang meegaan die ik van peter heb gekregen!! staan hier mooi op men kamer :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Citaat van: valkje-jacco op 15 februari 2006, 20:14:46
hee weet je hoe je bloemen langer houdbaar zjin? moet je ze in 7-up zetten :) dan blijven ze langer goed ;D

De bloemen van peter leven nog altijd!!  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**