18 mei 2024, 03:03:32

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

marilyn

Citaat van: Roosje op 24 januari 2006, 17:09:17
Ja dat is heel fijn voor je. Maar weet je, met toneelspelen raak je je 'problemen' in de echte wereld niet kwijt. Die spelletjes speelde ik vroeger toen ik klein was en me nergens echt zorgen om hoefde te maken. Wat ik uit je teksten opmaak is dat je het liefst alles vergeet en je in een andere wereld waant. Dat mag je doen als je wilt maar je lost er niets mee op. Behalve dat je, wanneer je weer thuis bent, nog dieper in de shit raakt.

Het is niet aan mij om je te behoeden voor wat je nog allemaal gaat meemaken. Maar wees voorbereid dat sommige dingen niet op te lossen zijn met wat medelijden van anderen.

Hoe is het met peter eigenlijk? Heb je daar veel steun aan?



hoikes

nee idd daardoor los je je problemen niet op maar is wel leuk dat je ze eventjes kunt opzij schuiven en wat fun in je leven kunt brengen  ;)

groetjes marilyn

Roosje


Petra en Cheeky

25 januari 2006, 07:21:06 #2432 Last Edit: 25 januari 2006, 11:39:36 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ik begrijp heel goed wat Roos bedoelt, een vampierenavond klinkt idd ook aardig macaber en extreem. Maar zoals je het uitlegde, dat er verder niets raars aan de hand is, waarom zou je het dan niet zien als een groot toneelspel waar je lekker van geniet omdat je in een andere huid kunt kruipen? Ik zie het probleem niet!

En je verstoppen voor de echte wereld? Er is maar 1 persoon die kan zeggen of dat zo is, en dat ben je zelf, Chris! Tot die tijd zou ik zeggen: geniet van je hobby, al is het niet de mijne!  ;) ;D

Liefs,
Peet

marilyn

hoikes roosje

iedereen heeft één of meerdere hobby's en al gaat het thema over vampieren en vinden veel mensen dit macaber er komt zeker geen dierenbloed aan te pas hoor  ;) dat bloed kan je maken met honing en ketchup smaakt nog lekker ook en als ik een beetje talent zou hebben ja ik zou het ook doen een mens heeft veel te weinig plezier in het leven  ;) geniet gewoon eens van de fun je doet anderen toch geen pijn ermee !!!  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Christine
Kijk eens wat het bij ons doet.

Roosje

Hee Christine, ik heb besloten hierna voorlopig niet meer in je dagboek te reageren. Aangezien ik me er gewoon aan erger dat iemand van 19 zich als een kind gedraagt én zo wordt behandeld. Je hele hebben en houden gooi je op dit forum, en het medelijden komt je tegemoet. Als jij daar van geniet, prima hoor, maar van mij hoef je niets meer te verwachten. Had je nou echt problemen dan had ik er graag voor je geweest, maar ik vind dat je doordraaft. Er zijn veel mensen om mij heen die het een stuk zwaarder hebben, zelfs op dit forum. Voor die mensen wil ik er zijn, niet voor iemand die alleen maar op aandacht kickt. Dit vind je vast een lullig bericht, maar maak je geen zorgen, hierna heb je geen last meer van me ;)

En je zal je hier ook wel druk om gaan maken, maar dat is nergens voor nodig. Ik heb geen hekel aan jou als persoon. Maar ik vind dat je niet goed bezig bent. Niet voor jezelf, en niet voor anderen. Misschien is dit een goede les voor je. Bekijk wat ik heb geschreven, denk na over wat je ervan kunt leren (of niet), en laat het achter je. Dat is de enige manier om te overleven in deze samenleving. Er zullen nog zat dingen op je pad komen die je het even moeilijk maken. Dus het enige wat je kunt doen, is accepteren wat er gebeurt (is), ervan leren en verdergaan met leven.






Christine

Ik snap eigenlijk niet wat jullie bedoeling hier van is?? Heb ik medelijden gevraagd?? Neen toch IEDEREEN MAG TOCH VERTELLEN OVER HUN HOBBY'S OF IS DAAR NU OOK AL IETS MIS MEE???

Als ik me daar nou eens goed bij voel?? Wat intereseert mij daar van wat jullie er allemaal van vinden als ik MIJ er maar GOED BIJ VOEL!! So wath als het gewoon een toneel is?? Dat is daar juist zo leuk aan!! IK blijf Ik en daar kan niemand iets aandoen!! Ik blijf mezelf ookal gaat het niet altijd!! Ik kan mijn eigen veranderen maar ik kan niemand anders veranderen!!

So wath roosje als je niet meer antwoord!! Maakt mij toch niet zo veel uit! Als je toch maar zegt dat ik mij kinderachtig gedraag kijk dan eens rondom je!!




Idd Riny hier heeft het ook gesneeuwd maar ondertussen schijnt de zon weer heerlijk en gaat de sneeuw ook heel snel weg!! :-*


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Citaat van: marilyn op 24 januari 2006, 22:33:50
Citaat van: Roosje op 24 januari 2006, 17:09:17
Ja dat is heel fijn voor je. Maar weet je, met toneelspelen raak je je 'problemen' in de echte wereld niet kwijt. Die spelletjes speelde ik vroeger toen ik klein was en me nergens echt zorgen om hoefde te maken. Wat ik uit je teksten opmaak is dat je het liefst alles vergeet en je in een andere wereld waant. Dat mag je doen als je wilt maar je lost er niets mee op. Behalve dat je, wanneer je weer thuis bent, nog dieper in de shit raakt.

Het is niet aan mij om je te behoeden voor wat je nog allemaal gaat meemaken. Maar wees voorbereid dat sommige dingen niet op te lossen zijn met wat medelijden van anderen.

Hoe is het met peter eigenlijk? Heb je daar veel steun aan?



Ik weet dat nu ook wel dat ik mijn problemen er niet mee oplos maar moet ik er dan altijd aandenken dat die problemen aanwezig zijn of mag ik nu eens niet lekker genieten van iets waar ik me goed bij voel?? Ik krijg heel veel steun van Peter, zijn ouders, zijn familie, mijn familie, mijn echte vrienden!!



*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Citaat van: Christine op 25 januari 2006, 14:41:57
Ik snap eigenlijk niet wat jullie bedoeling hier van is?? Heb ik medelijden gevraagd?? Neen toch IEDEREEN MAG TOCH VERTELLEN OVER HUN HOBBY'S OF IS DAAR NU OOK AL IETS MIS MEE???

Als ik me daar nou eens goed bij voel?? Wat intereseert mij daar van wat jullie er allemaal van vinden als ik MIJ er maar GOED BIJ VOEL!! So wath als het gewoon een toneel is?? Dat is daar juist zo leuk aan!! IK blijf Ik en daar kan niemand iets aandoen!! Ik blijf mezelf ookal gaat het niet altijd!! Ik kan mijn eigen veranderen maar ik kan niemand anders veranderen!!

So wath roosje als je niet meer antwoord!! Maakt mij toch niet zo veel uit! Als je toch maar zegt dat ik mij kinderachtig gedraag kijk dan eens rondom je!!


Ik denk dat dit over life in general gaat en niet over het toneel...

Christine

Rianne ik weet ook niet meer over wat het allemaal gaat! Maar het gaat tenslotten weeral over MIJ omdat ik eens een hobby vertel waar ik me goed bij voel, waar ik ff alles kan vergeten wat er in men hoofd rond speelt! Als daar al zo veel mis mee is ben ik hier weg ze!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Citaat van: Christine op 25 januari 2006, 14:52:23
Rianne ik weet ook niet meer over wat het allemaal gaat! Maar het gaat tenslotten weeral over MIJ omdat ik eens een hobby vertel waar ik me goed bij voel, waar ik ff alles kan vergeten wat er in men hoofd rond speelt! Als daar al zo veel mis mee is ben ik hier weg ze!!


Even rustig aan... niet alles zo letterlijk opnemen meteen.
Lees het nog eens rustig door, er worden geen specifieke hobby's of dingen genoemd toch?
Je neemt dingen inderdaad te zwaar op dan nodig is. En daar maak je een onwijs probleem van, terwijl er in feite niks aan de hand is.
Je meeting met Mitchell bijvoorbeeld. Al zou het zondag niet kunnen is er nog niks aan de hand toch? Niet het eind van de wereld zou je zeggen. Je hebt het topic van Cobie en Daan toch ook gelezen? Dat zijn pas problemen. En die zijn niet eenvoudig op te lossen.
Iets kan een probleem zijn, of je kunt er een probleem van maken. Niet meteen van het ergste uitgaan want de echte tegenslagen moeten nog komen Christine...

Riny


Hallo allemaal
Met verbazing heb ik de berichtjes van vandaag gelezen in het dit verhalenboekje.
Ik vraag me af waar het respect voor elkaar blijft.
Niet iedereen is het zelfde,ook in andere dagboeken lees ik dingen die ik er zelf  nooit in zou zetten.
Maar even goed voel ik me dan niet geroepen om daarop te reageren.
Niemand is verplicht om een ander zijn dagboekje te lezen.
Van Christine weet ik dat ze hard aan zich zelf aan het werken is,en dat is niet altijd gemakkelijk.
We kunnen ook proberen om iemand te helpen,dat is de andere kant van de medaille.
En zo houden we ons forum gezellig.
Groetjes Riny :D

trienke


Gerda

Citaat van: Riny op 25 januari 2006, 18:48:32

Hallo allemaal
Met verbazing heb ik de berichtjes van vandaag gelezen in het dit verhalenboekje.
Ik vraag me af waar het respect voor elkaar blijft.
Niet iedereen is het zelfde,ook in andere dagboeken lees ik dingen die ik er zelf  nooit in zou zetten.
Maar even goed voel ik me dan niet geroepen om daarop te reageren.
Niemand is verplicht om een ander zijn dagboekje te lezen.
Van Christine weet ik dat ze hard aan zich zelf aan het werken is,en dat is niet altijd gemakkelijk.
We kunnen ook proberen om iemand te helpen,dat is de andere kant van de medaille.
En zo houden we ons forum gezellig.
Groetjes Riny :D



Ik was hier aan het lezen, maar moest plotseling weg. Anders had ik al eerder gereageerd. Maar goed, ik sluit me bij Riny aan!!!
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 25 januari 2006, 07:21:06
Ik begrijp heel goed wat Roos bedoelt, een vampierenavond klinkt idd ook aardig macaber en extreem. Maar zoals je het uitlegde, dat er verder niets raars aan de hand is, waarom zou je het dan niet zien als een groot toneelspel waar je lekker van geniet omdat je in een andere huid kunt kruipen? Ik zie het probleem niet!

En je verstoppen voor de echte wereld? Er is maar 1 persoon die kan zeggen of dat zo is, en dat ben je zelf, Chris! Tot die tijd zou ik zeggen: geniet van je hobby, al is het niet de mijne!  ;) ;D

Liefs,
Peet


Ook met Petra ben ik het eens!!!


En Chrissie, ik ben blij met jouw woorden:

IK blijf Ik en daar kan niemand iets aandoen!! Ik blijf mezelf ookal gaat het niet altijd!! Ik kan mijn eigen veranderen maar ik kan niemand anders veranderen!!

Ieder mens is uniek en gaat op eigen manier met de dingen om hem/haar heen om. Dat is een keuze die iedereen zou moeten respecteren.

En de problemen van een ander beoordelen of zelfs vergelijken met de problemen van een ander is volgens mij onmogelijk.
Iedereen heeft zijn/haar problemen. En vaak is niet het probleem zelf, maar de draagkracht het probleem. Dan zie je het sneller niet zitten en zie je alleen tegenslag op tegenslag. Daar moet de persoon zelf weer uitkomen en zelf uit het dal krabbelen.

Chrissie, ik ga niet spreken over wie gelijk heeft of niet. Ik ben geen scheidsrechter in de discussie.
Wel wil ik zeggen dat je mij het idee geeft dat je meer met dingen bezig bent om je leven naar jouw manier in te richten. En dat is alleen maar goed!!!!


Liefs, Gerda

Christine

Citaat van: Gerda op 25 januari 2006, 19:17:59
Citaat van: Riny op 25 januari 2006, 18:48:32

Hallo allemaal
Met verbazing heb ik de berichtjes van vandaag gelezen in het dit verhalenboekje.
Ik vraag me af waar het respect voor elkaar blijft.
Niet iedereen is het zelfde,ook in andere dagboeken lees ik dingen die ik er zelf  nooit in zou zetten.
Maar even goed voel ik me dan niet geroepen om daarop te reageren.
Niemand is verplicht om een ander zijn dagboekje te lezen.
Van Christine weet ik dat ze hard aan zich zelf aan het werken is,en dat is niet altijd gemakkelijk.
We kunnen ook proberen om iemand te helpen,dat is de andere kant van de medaille.
En zo houden we ons forum gezellig.
Groetjes Riny :D



Ik was hier aan het lezen, maar moest plotseling weg. Anders had ik al eerder gereageerd. Maar goed, ik sluit me bij Riny aan!!!
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 25 januari 2006, 07:21:06
Ik begrijp heel goed wat Roos bedoelt, een vampierenavond klinkt idd ook aardig macaber en extreem. Maar zoals je het uitlegde, dat er verder niets raars aan de hand is, waarom zou je het dan niet zien als een groot toneelspel waar je lekker van geniet omdat je in een andere huid kunt kruipen? Ik zie het probleem niet!

En je verstoppen voor de echte wereld? Er is maar 1 persoon die kan zeggen of dat zo is, en dat ben je zelf, Chris! Tot die tijd zou ik zeggen: geniet van je hobby, al is het niet de mijne!  ;) ;D

Liefs,
Peet


Ook met Petra ben ik het eens!!!


En Chrissie, ik ben blij met jouw woorden:

IK blijf Ik en daar kan niemand iets aandoen!! Ik blijf mezelf ookal gaat het niet altijd!! Ik kan mijn eigen veranderen maar ik kan niemand anders veranderen!!

Ieder mens is uniek en gaat op eigen manier met de dingen om hem/haar heen om. Dat is een keuze die iedereen zou moeten respecteren.

En de problemen van een ander beoordelen of zelfs vergelijken met de problemen van een ander is volgens mij onmogelijk.
Iedereen heeft zijn/haar problemen. En vaak is niet het probleem zelf, maar de draagkracht het probleem. Dan zie je het sneller niet zitten en zie je alleen tegenslag op tegenslag. Daar moet de persoon zelf weer uitkomen en zelf uit het dal krabbelen.

Chrissie, ik ga niet spreken over wie gelijk heeft of niet. Ik ben geen scheidsrechter in de discussie.
Wel wil ik zeggen dat je mij het idee geeft dat je meer met dingen bezig bent om je leven naar jouw manier in te richten. En dat is alleen maar goed!!!!


Liefs, Gerda

:-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**